Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää siveellinen nainen?

Vierailija
18.01.2016 |

En viitsisi omistaa elämääni naiselle, kenet puoli kylää on saanut petiinsä parin drinkin hinnalla. Mistä löytää siveellisiä naisia ketkä eivät ole hihhuleita?
M26

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mullakin, vaikka nainen itsekin olen, särähtää korvaan,  jos kuulen jollakin naisella olleen monta seksikumppania. Sama miestenkin kohdalla, mutta enemmän naisten.

Jos olisin mies, niin en varmaan ottaisi sellaista naista, joka on ollut kymmenien kanssa ennen mua.

Mistä näistä nykyajan naisista enää sellaisen löytää?

Epätoivoinen sinkkumies

Nii-in... Voin hyvin kuvitella, että vaikeaa on.

- 60.

Vierailija
62/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin siveellinen että multa et saa ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mullakin, vaikka nainen itsekin olen, särähtää korvaan,  jos kuulen jollakin naisella olleen monta seksikumppania. Sama miestenkin kohdalla, mutta enemmän naisten.

Jos olisin mies, niin en varmaan ottaisi sellaista naista, joka on ollut kymmenien kanssa ennen mua.

Epätoivoinen sinkkumies

- 60.

Itsellä ikä asettaa jo haasteita samanlaisen naisen löytämiseen, mitä itse olen, kun ikä on jo lähempänä kolmeakymmentä. Seksuaalisesti kokeneelle naiselle olen varmasti pettymys, koska olen lähes kokematon ja mielelläni opettelisin asioita yhdessä tasavertaisesti, enkä oppipoikana.

Epätoivoinen sinkkumies

Vierailija
64/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätoivoinen sinkkumies

- 60.

Itsellä ikä asettaa jo haasteita samanlaisen naisen löytämiseen, mitä itse olen, kun ikä on jo lähempänä kolmeakymmentä. Seksuaalisesti kokeneelle naiselle olen varmasti pettymys, koska olen lähes kokematon ja mielelläni opettelisin asioita yhdessä tasavertaisesti, enkä oppipoikana.

Epätoivoinen sinkkumies

Sun ainoa vaihtoehto on nuorempi nainen ja niistäkin pitää valita tarkasti oikeanlainen. Ikäisiäsi myös kokemattomia tai lähes kokemattomia naisia on myös, mutta paljon vähemmän mitä vastaavia miehiä.

Vierailija
65/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtapuoleen on tulossa testi, jolla vaginasta näkee eri kumppaneiden jättämät bakteerikannat. Kondomi suojaa vain osittain, sillä ihokontaktissa siirtyy paljon bakteereita myös.

Vierailija
66/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtapuoleen on tulossa testi, jolla vaginasta näkee eri kumppaneiden jättämät bakteerikannat. Kondomi suojaa vain osittain, sillä ihokontaktissa siirtyy paljon bakteereita myös.

Eikös tuo lisää vastustuskykyä jos saa monenlaista bakteerikantaa? vai mitä haittaa noista bakteeteista vois olla?

Vierailija
67/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mistä löytäisi siveellisen miehen? Siinä vasta kysymys.

Vierailija
68/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mistä löytäisi siveellisen miehen? Siinä vasta kysymys.

Täällä olisi. Missä päin olisi tarvetta ja ikäsi?

Vierailija
69/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö näitä pakolaisia ole nyt tullut sinne Suomeen jo tarpeeksi eli koska miehet näyttää olevan niin kovasti suomalaisten naisten perään niin varmaan sinne pakolaiskeskuksen on jäänyt jokunen nainen ilman miestä ;)

Vierailija
70/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin nuorena todella ujo enkä ole koskaan ollut taitava hoksaamaan, että joku on kiinnostunut minusta. Flirttailla en osaa edelleenkään enkä nyt parisuhteessa ollessani edes huomaisi, jos joku yrittäisi edes pientä flirttiä kanssani. Jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee, minä en vain pystynyt lähtemään jonkun juuri tavatun kanssa baarista seksiä harrastamaan. Tapasin onneksi mieheni ja hänen kanssaan olen ollut parikymmentä vuotta eikä seurustelusuhteita ennen häntä ollut kuin yksi. 

Toivottavasti ap löytää ihmisen, jonka kanssa viihtyy ja jolla on samanlaiset arvot kuin hänellä. 

Vierailija
71/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 25 ja kaksi kumppania, joista toisen kanssa nyt suhteessa. Sen virheen tein, että neitsyyteni annoin 21-vuotiaana "kyläluudalle" koska olin epätoivoinen ja halusin päästä häpeällisestä neitsyydestä eroon. Vähän aikaa seurustelin sen itseään jaelleen mieshuoran kanssa, kunnes se petti ja jätti kun löytyi uusi muija. Inhottaa, että sellaiseen "kokeneeseen" haksahdin. Nykyinen mies oli neitsyt kun tavattiin ja ottaa mut huomioon paljon paremmin ja olemme yhdessä "tutkineet seksuaalisuuttamme", kun kokeneelle olin pelkkä patja.

Eli kokemattoman naisen kannattaa suosia kokematonta miestä.

Vierailija
72/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ymmärrä, että ketkä parisuhteessa kyselee niiden aikaisempien suhteiden lukumäärää? Juu juu, ollaan avoimia ja rehellisä ja niin pois päin, mutta minua ei ainakaan yhtään edes kiinnosta mieheni aikaisemmat panot. Tiedän toki muutamista seurustelusuhteista, mutta en ole koskaan vaatinut häntä listaamaan jokaista panoaan. Ei ole hänkään minulta kysellyt. Enkä ole niitä edes itselleni listannut. Mitä hötyä kenellekään?

Vierailija
73/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 45 ja yksi seksikumppani oli tähän ikään asti. Nyt eronnut ja etsin loppuelämän suhdetta. Olen ollut Tinderissä ja deittipalstoilla, joten ei sekään aina merkkaa. Olen pantavan näköinen ja seksi on mulle tärkeää, en ole pihtaaja. Mutta mistä löytää mies, joka ei ole pannut kaikkia vastaantulevia. Ja seksi kuitenkin kiinnostaa. Siinäpä pulma. Ja juoppoa en enää huoli.

Vierailija
74/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ottaa nuoren siveellisen naisen ja nainen kolmenkympin kriisissään sitten katuu kokeilemattomuuttaan? Itse olen tarpeeksi harrastanut jännittävää irtoseksiä. Se oli oikeasti mielenkiintoista, mutta ne seksijutut aina loppui melko nopeasti syvemmän sisällön puutteessa. Nykyisin etsin suhteessa juuri sitä henkistä yhteyttä. Minua ei mietitytä minkälaisista jutuista eri ihmiset tykkää sängyssä tai miltä erikokoiset ja -muotoiset elimet tuntuu, mulla on siitä nyt sen verran kokemusta, että uteliaisuus on tyydytetty. Mielestäni tein sitä paitsi fiksusti, että kokeilin, kun olin nuori ja kaunis, terve ja vapaa. Ja kun kerran kiinnosti, kaikkiahan ei kiinnosta.

Vierailija
75/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan baarista tai tinderistä 😄 Montako kaatoa naisella saa olla, vai pitääkö olla impi?

http://i.imgur.com/pLzAmzr.jpg

Taulukosta selviää mihin kannattaa tavoitteet asettaa, kunhan suhteuttaa toiveet mahdollisuuksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi