Mistä löytää siveellinen nainen?
En viitsisi omistaa elämääni naiselle, kenet puoli kylää on saanut petiinsä parin drinkin hinnalla. Mistä löytää siveellisiä naisia ketkä eivät ole hihhuleita?
M26
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan baarista tai tinderistä 😄 Montako kaatoa naisella saa olla, vai pitääkö olla impi?
Neitsyt olisi tietysti paras, mutta sanotaanko että mun ikäiselle se 3 eri seksikumppania on ehdoton maksimi. Tuosta ylöspäin alkaa olemaan jo aika lailla deal-breaker.
AP
Montakos kaatoa on itselläsi takana?
Reilu tusina. Mutta se nyt ei liittynyt ketjuun mitenkään, koska naisille tuo miehen kaatomäärä ei ole mikään iso juttu.
AP
Siveälle naiselle on. Mua oksettaisi, että joku kaksinaismoralisti haluaisi liata minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä löytyy varmaan jonkun uskonnollisen lahkon kokouksista, vaikkapa mormonien keskuudesta tai Jehovan todistajista. Good luck with that, koska hehän odottavat miehenkin olevan ihan yhtä siveellinen. Oletko?
Näin vastaa horoarvot omaava. Sivellisiä naisia on paljon, jos ei keskity persetyrkkysiin. Se vaatii hieman älyä.
Hah, taisi osua! Lainaamasi henkilö on nimittäin ollut tasan yhden ihmisen kanssa, kun se oikea löytyi kerralla.
Mutta miten oli sen ap:n siveellisyyden laita?
Et Suomesta. Sanoit että ei hihhulia, mutta vahva uskonto yhteiskunnassa kulkee käsi kädessä naisten siveellisyyden kanssa. Yksilön ei tarvitse olla uskovainen, jos ympäristön paineet on tarpeeksi kovat. Muslimivaltiot taitaa olla viimeinen siveellisyyden tyyssija, mutta niissä on omat haasteensa. Muut maat, jopa kolmannen maailman, ovat muuttuneet Amerikkalaisen pehemeän eli kulttuuri-imperialismin myötä semmoisiksi, että siveellisyys sekä ylipäätänsä miesten arvostus on häviämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan baarista tai tinderistä 😄 Montako kaatoa naisella saa olla, vai pitääkö olla impi?
Neitsyt olisi tietysti paras, mutta sanotaanko että mun ikäiselle se 3 eri seksikumppania on ehdoton maksimi. Tuosta ylöspäin alkaa olemaan jo aika lailla deal-breaker.
AP
Reilu tusina. Mutta se nyt ei liittynyt ketjuun mitenkään, koska naisille tuo miehen kaatomäärä ei ole mikään iso juttu.
AP
Miten sinä tämän voit tietää jos et ole itse nainen? Kyllä sillä on merkitystä naisille, varsinkin siveellisille. Ei ne mitään kuppakullia halua. Eli se on nyt sitten voi voi, ap. Juna meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Väärin, kyllä on iso juttu. Minä en ainakaan halua olla minkään kuppamulkun kanssa, joka on uittanut vehjettään joka toisessa vastaantulijassa, kun ei ole parempaakaan tullut vastaan. Samanlaisesta käytöksestä sitten moitit naisia, hyh. Kaksinaismoralismi haisee paskalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi aseksuaalia. Sitten saat hyvillä mielin elää ilman seksiä sellaisen naisen kanssa, jonka seksuaalinen menneisyys ei vaivaa.
Haluan tietysti suhteessa seksiä, joten aseksuaalisuus ei käy.
AP
Haluat varmaan myös juoda maitoa, mutta et voi sietää mitään mikä tulee lehmästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä löytyy varmaan jonkun uskonnollisen lahkon kokouksista, vaikkapa mormonien keskuudesta tai Jehovan todistajista. Good luck with that, koska hehän odottavat miehenkin olevan ihan yhtä siveellinen. Oletko?
Näin vastaa horoarvot omaava. Sivellisiä naisia on paljon, jos ei keskity persetyrkkysiin. Se vaatii hieman älyä.
Hah, taisi osua! Lainaamasi henkilö on nimittäin ollut tasan yhden ihmisen kanssa, kun se oikea löytyi kerralla.
Eli olet jonkun uskonlahkon hihhuli?
Voi kuule, meitä on vaikka kuinka paljon. Omassa ystäväpiirissäni esimerkiksi ei ole yhtään naista, joka olisi joskus kännipäissään raahannut baarista jotain satunnaisia panoja kotiin. Ja ollaan kaikki ihan normaaleita ihmisiä, ei uskovaisia, uskonnollisia, hihhuleita tai lahkolaisia.
Ja omasta kokemuksestani (olen bi) väittäisin, että näitä tällaisia ihmisiä on paljon enemmän kuin niitä jokaiselle ja kelle tahansa jakavia rikkinäisiä ja surullisia ihmiskohtaloita.
Päiväkodissa saattaa olla ihan koskemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Siveälle naiselle on. Mua oksettaisi, että joku kaksinaismoralisti haluaisi liata minut.
Ehkä harvoille, mutta niille siveellisille naisille kenen kanssa olen ollut ei ole ollut mikään probleema.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Mulla on kaksi seksikumppania ja kyllä se mulle ainakin on kynnyskysymys miten monta kaatoa miehellä on. En usko, että voisin luottaa kaltaiseesi ihmiseen muuten kuin kaverina.
Ihan vaikka harrastusten parista. Minä tapasin oman mieheni yhteisten ystävien kanssa. Olin neitsyt. Nykyään jo 10 vuotta yhdessä samaisen miehen kanssa.
Mutta ap , sinun naismääräsi on aivan liian suuri, että voisit saada siveellisen naisen. Omalla miehelläni oli 2-3 naista ennen minua, ja sekin on mielestäni turhan paljon, olimmehan vasta vähän päälle parikymppisiä. En ikinä ottaisi miestä, jolla on ollut kymmenen kumppania! Joku 5 olisi vielä siinä rajoilla, jos ikää olisi yli 40. En halua mitään jokaisessa kolossa uitettua kiertokullia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet jonkun uskonlahkon hihhuli?
No en ole, mutta kunhan sanoin, että niistä piireistä löytyy varmuudella.
Toki esimerkiksi minun ystäväpiirissäni kaikki naiset ovat olleet yhden tai maksimissaan kahden miehen kanssa. Ovat kauniita naisia kaikki, eivät uskonnollisia yhtä lukuunottamatta. Mutta he eivät pyöri baareissa tai netissä, kuten en minäkään. Kumppani löytyi jostain ihan muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Ehkä harvoille, mutta niille siveellisille naisille kenen kanssa olen ollut ei ole ollut mikään probleema.
AP
Kuinka pitkiä nämä suhteet ovat olleet ja missä vaiheessa tusinaasi olet itse ollut menossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
AP
Eli harrastat huviksesi siveellisten naisten likaamista? Ällötys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
AP
Mäkään en huolisi tuollaista mieslutkaa. Mitä kokemattomampi mies, sen parempi.
Ps. 3 sun ikäiselle naiselle on todella vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
AP
Kuinka pitkiä nämä suhteet ovat olleet ja missä vaiheessa tusinaasi olet itse ollut menossa?
Miten tämä nyt liittyy taas mihinkään? Suhteet ovat olleet parista kuukaudesta puoleen vuoteen.
AP
Itse olin horo ja mies myös. Molemmat hyvännäköisiä ja sosiaalisia, niitä jotka tanssi ja flirttaili joka toiselle. Mulla noin 40 miestä, miehellä vähintään sama. Päädyttiin jatkoille, aloitettiin seksisuhde ja rakastuttiin. Välttele meitä!!
Yleensä omat vastakohtani ovat siveellisiä. Omalla tavallaan nätit, hiljaisemmat ja rauhalliset. Just ne joilla on baarissakin aika perusvaatteet, hiukset hyvin ja hillitty meikki. Se naurava laitettu blondi on luultavasti pannut yli 10hlö.
Naiset vähentää panostaan noin puolet ja miehet lisää puolet. Toi 3/4 on vähän överi 😄
Monet miespuoliset kaverini jotka ovat panneet horoja, haluavat sitten tyttöystäväksi kiltin ja vähän nössön ja kokemattoman naapurintytön 😄 et ole poikkeus. Mutta aika pinnallisia ovat nämä miehet, tavallaan, ja kiltit harvoin haluaa häntäheikkiä. Jotkut kyllä, ne jotka haaveili olevansa suosittuja kouluaikana mutta luonne tms ei riittänyt. Ovat innoissaan kun saavat ultracoolin hyvännäköisen ekstrovertin.
Mä itse harrastin just 18-vuotta täyttäneenä ja baareihin päässeenä jonkun verran irtosuhteita. Tällä hetkellä ikää on 21 ja kumppaneita arviolta 10. Nyt olen seurustellut vuoden ajan ihanan miehen kanssa, enkä edes haikaile kamalaa sähläysseksiä tuntemattomien kanssa. Koen itseni ihan siveäksi, ei seksi minua ole liannut enkä ole mikään kaikille jakava lutka. Jos sellaisena minua joku pitää niin pitäköön.
Onneksi mieheni ei ole kaltaisesi kaksinaismoralisti eikä häntä haittaa irtosuhteeni, vaikka itse olikin melko kokematon suhteen alussa.
Ap, mulla oli sun ikäisenä kolme kumppania eikä lukumäärä ole kasvanut 20 vuoden aikana mihinkään. Eli ei niitä kaikille kerry lisää ja lisää iän karttuessa.
-Siveä nainen