Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää siveellinen nainen?

Vierailija
18.01.2016 |

En viitsisi omistaa elämääni naiselle, kenet puoli kylää on saanut petiinsä parin drinkin hinnalla. Mistä löytää siveellisiä naisia ketkä eivät ole hihhuleita?
M26

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan baarista tai tinderistä 😄 Montako kaatoa naisella saa olla, vai pitääkö olla impi?

Neitsyt olisi tietysti paras, mutta sanotaanko että mun ikäiselle se 3 eri seksikumppania on ehdoton maksimi. Tuosta ylöspäin alkaa olemaan jo aika lailla deal-breaker.

AP

Montakos kaatoa on itselläsi takana?

Reilu tusina. Mutta se nyt ei liittynyt ketjuun mitenkään, koska naisille tuo miehen kaatomäärä ei ole mikään iso juttu.

AP

Siveälle naiselle on. Mua oksettaisi, että joku kaksinaismoralisti haluaisi liata minut. 

Ehkä harvoille, mutta niille siveellisille naisille kenen kanssa olen ollut ei ole ollut mikään probleema.

AP

Kuinka pitkiä nämä suhteet ovat olleet ja missä vaiheessa tusinaasi olet itse ollut menossa?

Miten tämä nyt liittyy taas mihinkään? Suhteet ovat olleet parista kuukaudesta puoleen vuoteen.

AP

Eli et osaa sitoutua. Miksi yhdenkään "siveän" naisen pitäisi tuhlata aikaansa suhun?

Vierailija
42/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, kun täällä ap tuomitaan kuppakulliksi ja samanlaisia naisia tällä palstalla ihannoidaan :o

Kaksinaismoralismia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi niistä maista, joista miehet parhaimmillaan jonottavat rajallamme päästäkseen tänne vähemmän siveitten naisten luo.

Vierailija
44/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan baarista tai tinderistä 😄 Montako kaatoa naisella saa olla, vai pitääkö olla impi?

Neitsyt olisi tietysti paras, mutta sanotaanko että mun ikäiselle se 3 eri seksikumppania on ehdoton maksimi. Tuosta ylöspäin alkaa olemaan jo aika lailla deal-breaker.

AP

Reilu tusina. Mutta se nyt ei liittynyt ketjuun mitenkään, koska naisille tuo miehen kaatomäärä ei ole mikään iso juttu.

AP

Siveälle naiselle on. Mua oksettaisi, että joku kaksinaismoralisti haluaisi liata minut. 

Ehkä harvoille, mutta niille siveellisille naisille kenen kanssa olen ollut ei ole ollut mikään probleema.

AP

Kuinka pitkiä nämä suhteet ovat olleet ja missä vaiheessa tusinaasi olet itse ollut menossa?

Miten tämä nyt liittyy taas mihinkään? Suhteet ovat olleet parista kuukaudesta puoleen vuoteen.

AP

Eli et osaa sitoutua. Miksi yhdenkään "siveän" naisen pitäisi tuhlata aikaansa suhun?

Osaan kyllä sitoutua, mutta joskus ihmiset vain kyllästyvät toisiinsa ja alkaa aidan toisella puolella oleva ruoho näyttää vihreämmältä.

AP

Vierailija
45/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä itse harrastin just 18-vuotta täyttäneenä ja baareihin päässeenä jonkun verran irtosuhteita. Tällä hetkellä ikää on 21 ja kumppaneita arviolta 10. Nyt olen seurustellut vuoden ajan ihanan miehen kanssa, enkä edes haikaile kamalaa sähläysseksiä tuntemattomien kanssa. Koen itseni ihan siveäksi, ei seksi minua ole liannut enkä ole mikään kaikille jakava lutka. Jos sellaisena minua joku pitää niin pitäköön.

Onneksi mieheni ei ole kaltaisesi kaksinaismoralisti eikä häntä haittaa irtosuhteeni, vaikka itse olikin melko kokematon suhteen alussa.

No kyllä se vaan on aika paljon ja aika surullistakin jos heti 18-vuotiaana teininä menee panemaan niin montaa miestä, ettei enää edes muista kuinka monen kanssa on ollut, vaan pitää arvioida.

Vierailija
46/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsisi omistaa elämääni naiselle, kenet puoli kylää on saanut petiinsä parin drinkin hinnalla. Mistä löytää siveellisiä naisia ketkä eivät ole hihhuleita?

M26

Lähimmät taitaa olla Thaimaassa, jossakin saarella missä ei ole käynyt sukeltajia. .

Vierailija
47/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen siis viimeiset 7 vuotta, eli koko suhteen, ollut uskollinen, ja miehelleni tosi lojaali ja kiltti. Hän on myös maailman kultaisin ihminen ja äärettömän hyvä isä.

T. Se jolla 40 miestä.

Määrä kuulostaa itsestäkin paljolta, mutta 16-20v sisälsi paljon juhlintaa.. Ja tykkään edelleen seksistä -mieheni kanssa 😊 Kumppanin kiltteytteen ja suhteen toimivuuteen ei välttämättä ne aiemmat panot vaikuta.

Vierailija
48/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

AP

Heh, ihanan naiiviita olettaa, että ne "siveelliset" naisetkaan puhuvat aina totta. Eräs miestennielijäystäväni (kiltin näköinen blondi) saa jotain suurta hupia siitä, että kertoo aina baaripokille olleensa vain yhden kanssa :D

Oletko siis itse kertonut näille siveyden sipuleille entisistä panoistasi ja kysynyt mitä mieltä he ovat asiasta?

Vierailija
49/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

AP

AP

Osaan kyllä sitoutua, mutta joskus ihmiset vain kyllästyvät toisiinsa ja alkaa aidan toisella puolella oleva ruoho näyttää vihreämmältä.

AP

Eli olet pettävä kaksinaismoralisti. Kyllä sun ikäisellä miehellä pitäis olla ainakin yksi reilusti yli vuoden kestänyt suhde.

Vierailija
50/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä itse harrastin just 18-vuotta täyttäneenä ja baareihin päässeenä jonkun verran irtosuhteita. Tällä hetkellä ikää on 21 ja kumppaneita arviolta 10. Nyt olen seurustellut vuoden ajan ihanan miehen kanssa, enkä edes haikaile kamalaa sähläysseksiä tuntemattomien kanssa. Koen itseni ihan siveäksi, ei seksi minua ole liannut enkä ole mikään kaikille jakava lutka. Jos sellaisena minua joku pitää niin pitäköön.

Onneksi mieheni ei ole kaltaisesi kaksinaismoralisti eikä häntä haittaa irtosuhteeni, vaikka itse olikin melko kokematon suhteen alussa.

No kyllä se vaan on aika paljon ja aika surullistakin jos heti 18-vuotiaana teininä menee panemaan niin montaa miestä, ettei enää edes muista kuinka monen kanssa on ollut, vaan pitää arvioida.

Jaa. Mulle seksi on nautinto, sitä en saanut ollessani sinkku muuten kuin irtosuhteilla. Tällä hetkellä en vaihtaisi seksiä rakastamani miehen kanssa siihen mistään hinnasta, mutta paremman puutteessa (heh, kirjaimellisesti) tuo kävi.

Katos kun jotkut pystyy harrastamaan seksiä myös ilman tunteita. En tiedä miksi se on monille niin tabu.

Vierailija
51/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon aina olleeni kolmen kanssa 😂 oikeasti niitä on varmaan 20. Menee kaikille läpi. Esitän just tollasta kilttiä. Itseasiassa ainoa kelle en esitä on vakipano. Hän kertoo kans aina ihan ihme tarinoita hoidoilleen 😂 On jopa deittaillut kuukauden uskovaista ja esittänyt itsekin kuuluvansa ko lahkoon. Luoja mitä meininkiä siellä muuten!!

Vierailija
52/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mulle seksi on nautinto, sitä en saanut ollessani sinkku muuten kuin irtosuhteilla. Tällä hetkellä en vaihtaisi seksiä rakastamani miehen kanssa siihen mistään hinnasta, mutta paremman puutteessa (heh, kirjaimellisesti) tuo kävi.

Katos kun jotkut pystyy harrastamaan seksiä myös ilman tunteita. En tiedä miksi se on monille niin tabu.

Ja se nimenomaan tekee siitä niin kovin surullista.

Vierailija
53/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painan huoria sinkkuna ollessa, niin ei haittaa sitten tulevan vaimon lutkailut.

Vierailija
54/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä löytyy varmaan jonkun uskonnollisen lahkon kokouksista, vaikkapa mormonien keskuudesta tai Jehovan todistajista. Good luck with that, koska hehän odottavat miehenkin olevan ihan yhtä siveellinen. Oletko?

Näin vastaa horoarvot omaava. Sivellisiä naisia on paljon, jos ei keskity persetyrkkysiin. Se vaatii hieman älyä.

Hah, taisi osua! Lainaamasi henkilö on nimittäin ollut tasan yhden ihmisen kanssa, kun se oikea löytyi kerralla.

Mutta miten oli sen ap:n siveellisyyden laita?

Eli olet jonkun uskonlahkon hihhuli?

No en ole, mutta kunhan sanoin, että niistä piireistä löytyy varmuudella.

Toki esimerkiksi minun ystäväpiirissäni kaikki naiset ovat olleet yhden tai maksimissaan kahden miehen kanssa. Ovat kauniita naisia kaikki, eivät uskonnollisia yhtä lukuunottamatta. Mutta he eivät pyöri baareissa tai netissä, kuten en minäkään. Kumppani löytyi jostain ihan muualta.

Amerikassa tytöillä on sellaiset sormukset merkkinä siitä että harrastavat seksiä vasta avioliitossa.   Ovat varmaan uskonnollisia, kun heidän joukostaan tulee keskimääräistä enemän raskauksia ja sukupuolitauteja.  Uskonnossa on tunnettua, että neitsyet synnyttää.

Vierailija
55/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä: miten ajattelit seuloa nämä ei-siveelliset naiset? Itse ainakin koen, että edellisien seksikumppanien määrää ei voi ainakaan ekaan n. 10 tapaamiskertaan kysyä. 

Entä jos tapaat mukavan naisen, teillä synkkaa, käytte ulkona jonkun verran, mutta selviääkin että hän on pannut vaikka viittä eri miestä? Sinne meni sitten vai?

On ajanhukkaa (sekä omasi että naisen) olla noin idiootti.

Vierailija
56/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä: miten ajattelit seuloa nämä ei-siveelliset naiset? Itse ainakin koen, että edellisien seksikumppanien määrää ei voi ainakaan ekaan n. 10 tapaamiskertaan kysyä. 

Entä jos tapaat mukavan naisen, teillä synkkaa, käytte ulkona jonkun verran, mutta selviääkin että hän on pannut vaikka viittä eri miestä? Sinne meni sitten vai?

Parempi vaan jos ap pamauttaa deal-breikkerinsä heti ekoilla treffeillä. Selviää heti kättelyssä naisellekin, ettei ap:ta kiinnosta hän ihmisenä vaan hänen pillunsa koskemattomuus.

Vierailija
57/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Mä vähän epäilen, naamatusten saisin sinut kertomaan totuuden. Naiset ruukaa vähätellä ja miehet liioitella monenko kanssa on harrastettu seksiä. Määrä ei tosiaan vastaa laatua. Itsellä kävi hyvä tuuri kun aika nuorena vähän vanhempi (37) halusi minusta seksiseuraa. Opetti yhtä sun toista mistä kaikki hänen jälkeen voivat kiittää tätä x rouvaa. Ei siihen aikaan ollut nimitystä milf vaikka sitä hän oli.

Olin itse 21 ja vaikka olin ollut usean kanssa sängyssä niin myönnän etten tosiaan ollut hyvä ennen rouvaa.

Suorastaan onneton amatööri. Naiset kun voi saada monta kertaa peräkkäin niin antaa niitä. Sormet ja suu käyttöön kun läheskään kaikki ei panemalla saa. Sellaisen kun saa laukeamaan joka ei ole saanut kuin itse tekemällä niin siltä voi pyytää mitä vain. En pyytänyt oraalia ihmeellisempää, oli kyllä hyvää. Ei erityisen taitavaa mutta se into millä teki korvasi taidon.

Aito rehellinen halu innostaa miestäkin. Mä voin valehdella mutta kalu ei valehtele. Hyvälle seksille ei ole yhtä määritelmää. Se on vaihtelua pikaisesta tunteja kestävään iloitteluun. Mitä paremmin toisen tuntee sitä parempaa siitä saa. Voisin olla vaikka ammattilainen mutta en innostu maksullisista enkä ikinä voisi pyytää rahaa seksistä.

Vierailija
58/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi vaan jos ap pamauttaa deal-breikkerinsä heti ekoilla treffeillä. Selviää heti kättelyssä naisellekin, ettei ap:ta kiinnosta hän ihmisenä vaan hänen pillunsa koskemattomuus.

Vierailija
59/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin, vaikka nainen itsekin olen, särähtää korvaan,  jos kuulen jollakin naisella olleen monta seksikumppania. Sama miestenkin kohdalla, mutta enemmän naisten.

Jos olisin mies, niin en varmaan ottaisi sellaista naista, joka on ollut kymmenien kanssa ennen mua.

Vierailija
60/75 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mullakin, vaikka nainen itsekin olen, särähtää korvaan,  jos kuulen jollakin naisella olleen monta seksikumppania. Sama miestenkin kohdalla, mutta enemmän naisten.

Jos olisin mies, niin en varmaan ottaisi sellaista naista, joka on ollut kymmenien kanssa ennen mua.

Mistä näistä nykyajan naisista enää sellaisen löytää?

Epätoivoinen sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän