Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten varmistan, ettei mies petä työmatkalla?

Vierailija
17.01.2016 |

Huomenna lähtö iltapäivällä. Olen jo suunnitellut, että teen miehelle lounaaksi ennen sitä jotain missä on ihan rutosti valkosipulia. Varmuuden vuoksi teen vielä valkosipulisen eväsleivän. Lisäksi olen ollut nyt koko viikon pesemättä pyykkiä ja piilotin miehen parit kalsarit, joten hänellä on huomenna vaihtoehtona vain kaikista reikäisimmät kalsarit ellei ota likaisia pyykkikorista (joka olisi aika epäilyksiä herättävää). Seksiä aion vielä antaa ennen nukkumaanmenoa. Lisää vinkkejä, ei ole paljon aikaa enää!! :(

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat siltä mahdollisimman monesti vielä suihin ennen lähtöä.

Vierailija
62/124 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää... En voisi ikinä olla tuollaisessa suhteessa jossa en pystyisi luottamaan mieheeni. Kannattaisko miettiä millä mallilla teidän suhde on? Tuohan on sairasta... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crazy bitch

Vierailija
64/124 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää... En voisi ikinä olla tuollaisessa suhteessa jossa en pystyisi luottamaan mieheeni. Kannattaisko miettiä millä mallilla teidän suhde on? Tuohan on sairasta... 

😉

Vierailija
65/124 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että just noilla sun jutuillas sä ajat sen toiseen syliin. Miten voit olla noin ilkeä omalle rakkaalle.

Vierailija
66/124 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap. kipin kapin ostamaan miehen mieli suklaakonvehteja ja täytteen tilalle laitat risiiniöljyä. Tällä konstilla saat miehen pysymään ainakin lähellä wc, eikä tule niin suurta kiusausta katella vieraita naisia, kun vatsassa vääntää.

Myös hiusjuttu on varteenotettava idea. Ja rakastele rajusti paikat helläksi, se voi toimia ennaltaehkäisevänä.

Vierailija
67/124 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan mun exän uusi. Soittelet sille koko ajan muutenkin kun se ei oo luonasi. No voin kertoa, et se tulee ihan varmasti pettämään sua, sillä petti muakin monet kerrat. Sain jälkikäteen tietää vaikka mitä. Mut nauti sä nyt niin kauan kuin se jää kiinni.

Vierailija
68/124 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa päästä eroon kumppanistaan on käyttäytyä sairaan mustasukkaisesti.

Eiköhän se ap:n mieskin jossakin vaiheessa älyä häipyä.

Vierailija
69/124 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan mun exän uusi. Soittelet sille koko ajan muutenkin kun se ei oo luonasi. No voin kertoa, et se tulee ihan varmasti pettämään sua, sillä petti muakin monet kerrat. Sain jälkikäteen tietää vaikka mitä. Mut nauti sä nyt niin kauan kuin se jää kiinni.

Tää on nyt tätä exien panettelua. Mun mies ei koskaan pettäisi, sillä mies puhuu mulle niin kauniisti ja kuinka olen elämän suuri rakkaus, huonoa tuuria nuo kymmenet hullut exät. Ihanaa, mies lupasi laittaa kaiken omaisuutensa mun nimiin ja jättäytyä työttömäksi, miehen maksamat elaritkin jää meidän yhteiseen kassaan, joilla voidaan tehdä aurinkolomia. Mahtaa miehen exiä ketuttaa, kun pussaillaan ja suurta rakkautta on kaikkialla. Mut mulle tää on niin ihanaa, että melkein halkeen...

Ja näin luulen olevan myös ap:llä.

Vierailija
70/124 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miehesi partavesiin ja tuoksupulloihin kissan karkotetta, ainakin meillä se toimii naapurin kiimaisiin kolleihin, eikä ole ollut sen jälkeen riesana.

Luulisi saman vaikutuksen olevan kiimaisiin ihmisiin. En nyt muuta keksi, eihän nyt siskoa voi jättää pulaan.

Vierailija
71/124 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuttomia ihmisiä on näköjään paljon. AP:n aloitushan on ilmiselvä vitsi!

Vierailija
72/124 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti tyhjentämällä miehen pallit perusteellisesti, ja vihjailemalla että lisää on tiedossa kunhan palaa uskollisena takaisin.

Vierailija
73/124 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollakin ei nyt oikein leikkaa, mitä tässä haetaan takaa :) . Noin huumorintajuton nainen ei kyllä varppina ole kovin hyvä kumpppani kenellekään, edes itselleen.

Änyväy, asiaan: Jos miehellä on allergiaa, sitä kannattaa hyödyttää. Ihanteellisinta olisi, jos miehellesi tulee jostakin ruoka-aineesta naamaan paha turvotus ja kirkkaan punaisena helottavia läikkiä + hilseilyä. Sujauta eväisiin kys. ruoka-ainetta. Saat miehesi niin susirumaan kuntoon, ettei siihen yksikään nainen koske edes kumihanskoin. Toimii!

Myös partakoneeseen kannattaa sivellä jotakin erittäin pahaa ihoärsytystä aiheuttavaa tavaraa, esim. bensiiniä. Kun ukko viimeistelee partansa ennen iltatansseihin lähtöä, saakin naamansa sellaiseen kuntoon, että joutuu jäämään hotelliin itkua tuhertamaan!

Vierailija
74/124 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita fluorisoivalla värillä sen otsaan VARATTU, kun se nukkuu. Käytä sitä väriä, joka näkyy vain pimeässä. Kun se menee yökerhoon, viesti loistaa joka suuntaan, mutta se itse ei arvaa mitään, ihmettelee vaan kun flaksi ei käy!

Tietty joitakin naisia varattu mies kieltämättä nimenomaan houkuttelee, mutta tuskin sellainen, jolla lukee se naamassa.

Vierailija
75/124 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai epäilet miehen lähtevän metsästysretkelle...

Siinä tapauksessa kannattaa ostaa pari riistakameraa, toisen piilotat matkalaukun ulkopuolelle ja toisen kalsarein (tuskin nyt mies vaihtaa kalsareitaan, mutta jos pettää toisen naisen kanssa, niin todennäköisesti hän viskaa ne sängyn reunalle ja heh, kaikki muut tallentuvat ja ovat sinun katsottavissa. Ja sinulla on todistusaineistoa, kun mies tuo kalsarit matkan jälkeen pyykkikoriin.

Hirveän hyvä on myös koirille tarkoitettu tallentava panta, jossa seurataan missä koira liukuu. Sen kun panet miehen sukukalleuksiin, voit kotoa käsin seurata missä miehesi liikkuu ja mitä tekee, kun se reagoi pienempiinkin liikkeisiin.

Vierailija
76/124 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap. tuhma tyttö, siitä miehet tykkää ja käsittelet vähän kovakouraisemmin, niin luulisi miehen paikat olevan sen verran hellänä, ettei ensimmäisenä tule pettäminen mieleen, vaan parantelee haavojaan hotellihuoneessa ja kaipaa sinun hoivaa ja huolenpitoa.

Vierailija
77/124 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannataiskohan vähä tarkastella suhdetta kokonaisvaltaisesti tarkasti, jos on noin vaikeeta luottaa, uskomatonta. ei oo kaikki kohallaan.

Vierailija
78/124 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies on jo varmaankin lähtenyt työmatkalleen. Ketjussa on mitä loistavimpia ideoita oman kultamurun seurantaan ja pettämispotentiaalin minimointiin. Yksi vaihtoehtohan on, että matkustat perässä, naamioidut ja seuraat omaa upeaa ukko-kultaasi. Matkan aikana viettelet uroksesi ja annat sellaiset kyydit, että sinut tunnistettuaan ei enää paremmasta haaveile. Tsemppiterkut sinne!

Vierailija
79/124 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirskottele naisellista hajuvettä kaikkiin miehen mukaan pakkaamiin vaatteisiin. Eiköhän tuoksu jo kerro muille naisille että varattu mies on kyseessä. Lisäksi suosittelen naimista ennen työmatkaa, useasti ja riehakkaasti, kaikki mehut pois miehestä!

Vierailija
80/124 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan totaalikatastrofiaamu, eikä tänne nyt tullut oikein mitään käyttökelpoisia vinkkejä. Olin aamulla hereillä, mutta mies nukkui ja sitten nukahdin itsekin. Tuli puoliltapäivin aika kiire ja vaikka yritin ehdotella pikaseksiä, niin mies sanoi, että keskiviikkona sitten ja meni suihkuun :( Chili con carnen ehdin sentään tehdä ja ehti mies sitä haukatakin ennen lähtöä. Huomasin myös, että mies oli ottanut niiden risojen kalsarien sijasta parit likaiset myös pyykkikorista ja valitsi juuri uudet joululahjaksi saadut... Sattumaako? Epäilen :( Kuulin, että tänään pitäisi olla työt hoidettu viimeistään yhdeksän maissa, joten mietin nyt monelta voisin soittaa. Jos tulee vinkkejä mieleen niin kertokaa. Ja ei, en oo lähdössä samaan hotelliin, joten sitä on turha enää ehdottaa. -AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän