Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten varmistan, ettei mies petä työmatkalla?

Vierailija
17.01.2016 |

Huomenna lähtö iltapäivällä. Olen jo suunnitellut, että teen miehelle lounaaksi ennen sitä jotain missä on ihan rutosti valkosipulia. Varmuuden vuoksi teen vielä valkosipulisen eväsleivän. Lisäksi olen ollut nyt koko viikon pesemättä pyykkiä ja piilotin miehen parit kalsarit, joten hänellä on huomenna vaihtoehtona vain kaikista reikäisimmät kalsarit ellei ota likaisia pyykkikorista (joka olisi aika epäilyksiä herättävää). Seksiä aion vielä antaa ennen nukkumaanmenoa. Lisää vinkkejä, ei ole paljon aikaa enää!! :(

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin samassa tilanteessa pari kuukautta sitten miehen ruokaan testosteronia blokkaavaa lääkettä (netistä voi tilata) sen verran ettei sen tee mieli. Ja jos tekee niin ei pitäisi seisoa. Valitti vähän uupumusta ja pahoinvointia kotiin palatessa, oli kuulemma nukkunut joka yönä 12 tuntia. Minä myhäilin ja kehuin raskaan työn raatajaa, sellaista se joo on kun on ahkera, heh...

Olet mieleltäsi sairas, toivottavasti miehesi jättää sinut ja löytää paremman naisen.

Vierailija
102/124 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin samassa tilanteessa pari kuukautta sitten miehen ruokaan testosteronia blokkaavaa lääkettä (netistä voi tilata) sen verran ettei sen tee mieli. Ja jos tekee niin ei pitäisi seisoa. Valitti vähän uupumusta ja pahoinvointia kotiin palatessa, oli kuulemma nukkunut joka yönä 12 tuntia. Minä myhäilin ja kehuin raskaan työn raatajaa, sellaista se joo on kun on ahkera, heh...

Jos tuo kertomasi olisi totta, myönsit juuri tehneesi rikoksia. Huumaamisen, fyysisen pahoinpitelyn, lääkkeiden väärin käyttämisen, lähisuhdeväkivallan, toisen ihmisen itsemäärämis-oikeuden rajoittamisen ja listaa voisin jatkaa vielä muillakin rikoksilla. Kuinka sekopäisiä naisia tällä palstalla oikeasti onkaan?

Miehille varoitukseksi, älä luota IKINÄ mihinkään , mitä nainen sinulle sanoo.

Pitääkö vielä sanoa siitä ehkäisystäkin jotain ? Vaimo SANOO syövänsä pillereitä, ei hätää?

Samaa mietin kun luin tuon viestin, jos on totta, niin tuo nainen on vakavasti mielenterveysongelmainen. Luojan kiitos, en ole tällä hetkellä parisuhteessa! Edellinen naisystävä oli mielenterveysongelmainen, joka "lääkitsi" itseään kaikilla huumausaineilla mitä käsiinsä sai. Se oli painajaismaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt olen vielä enemmän huolissani! Oltiin jo menossa miehen kanssa nukkumaan ja tein aloitteen, mutta mies sanoi haluavansa nukkua ennen matkaa. Sanoin, että herätyshän on huomenna vasta aika myöhään, mutta kuulemma ihan sama! Keksikää vielä vinkkejä huomiselle, luen täältä vielä aamulla :( -AP

Herätä miehesi aamulla imemällä hänen kulliaan, ja sitten vaadit saada sitä joka reikään!

Vierailija
104/124 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita neulalla reikiä sen kondomeihin

miten se estää pettämisen? eikö olisi parempi piilottaa kumit kokonaan??

Vierailija
105/124 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin mahdotonta. Huudat että ota minut mukaan mutta tuskin ottaa; business ja pleasure case on mukavampaa ilman...

Vierailija
106/124 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et millään. Jos mies haluaa pettää, hän pettää. Hän voi ostaa vaikka uudet kalsarit. Aivan turhaa puuhaa. Sen sijaan, että keksit keinoja estää pettämisen, keskity mieluummin kohottamaan omaa itsetuntoasi.

Tää on totta. Itsellä salkussa vaihto kamat. Kotiin tullessa vaihdan vanhat.

Vierailija
107/124 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten siveysvyö toimii aina. Hanki sellainen. Näitä ei käsittääkseni hirveästi ole myynnissä. Itse teetätin omaan parisuhteeseeni sellaisen eräällä kyläsepällä! Sellaisia on vielä jonkin verran olemassa, kyselemällä selviää!

Vierailija
108/124 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi aikuinen mies lähtisi pettämään?

Ryyppääminen on parempaa kuin yliarvostettu pillu. Turhaan te pettämisiä pelkäätte. Pillu on yliarvostettua.

Varmaan sun piireissä.. Jos on vähän etureppua ja ihraa, niin on enemmän estrogeenejäkin.. Keskity sä siihen kaljan lipittämiseen läski, mä keskityn siihen nussimiseen.

Vierailija
109/124 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmistan sen, ettei mies petä työmatkalla, ihan perinteisin toimivin konstein. On näet niin, että elämme ihan hyvässä parisuhteessa johon olemme sitoutuneet. Ei se muuta vaadi.

Vierailija
110/124 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin aivan katketakseni tälle aloitukselle! :DDD  Hyviä vinkkejä mutta miten mahtaa toimia? :DDD

Todennäköisesti nämä tulee olemaan jossain feissarimoka, riemurasia jne sivuilla. :DDD

Vierailija
111/124 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee jos menee, pidä huolta miehesi kalusta., anna tarpeeksi äläkä kiwltäydy ehdotuksista vaikka ei sinua hirveästi kiihottaisikaan.

Vierailija
112/124 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Älä ole läski

2) Anna miehelle usein

3) Toista kohdat 1 ja 2

Vierailija
113/124 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatisin vaihtamaan työtä. Ei tule mieleenkään, että mies lähtisi yöksi pois. Ei ollut työpaikan risteilylläkään, itse on valinnut seurustelevansa, niin en halua että elää kuin olisi sinkku. Enkä kyllä lähde itsekään yön yli reissulle ilman miestäni.

Vierailija
114/124 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kuulostaa lievästi vauhkolta, minkä ikäinen mahdat olla?

Vierailija
115/124 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin poliisille.

Vierailija
116/124 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellytä miestäsi kaikin tavoin:

-ajele posliiniksi

-kakkonen käyttöön

-ennen lähtöä nielet  viimeisen lastin hymyhuulin

Vierailija
117/124 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvää päivää mikä aloitus

pitäskö sanoa että laita gps kaulapanta miehen kaulaan :D

Vierailija
118/124 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vitamiinien tilalle laksatiiveja.

Vierailija
119/124 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän  naurut tarjonnut tämä viestiketju :D

Vierailija
120/124 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Vaihda miestä, jos noin kaihertaa. Miehes on aikuinen!