Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten varmistan, ettei mies petä työmatkalla?

Vierailija
17.01.2016 |

Huomenna lähtö iltapäivällä. Olen jo suunnitellut, että teen miehelle lounaaksi ennen sitä jotain missä on ihan rutosti valkosipulia. Varmuuden vuoksi teen vielä valkosipulisen eväsleivän. Lisäksi olen ollut nyt koko viikon pesemättä pyykkiä ja piilotin miehen parit kalsarit, joten hänellä on huomenna vaihtoehtona vain kaikista reikäisimmät kalsarit ellei ota likaisia pyykkikorista (joka olisi aika epäilyksiä herättävää). Seksiä aion vielä antaa ennen nukkumaanmenoa. Lisää vinkkejä, ei ole paljon aikaa enää!! :(

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kaalimato.com/catalog/The+Prisoner+-+Penish%C3%A4kki%2FSivey…

Voi jopa piristää seksielämää, koska mies ei voi kuin keskittyä koko matkan ajan kahlittuun penikseensä.

Vierailija
22/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita hänelle joka yö klo 21:00, 01:00 ja aamuseitsemältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin samassa tilanteessa pari kuukautta sitten miehen ruokaan testosteronia blokkaavaa lääkettä (netistä voi tilata) sen verran ettei sen tee mieli. Ja jos tekee niin ei pitäisi seisoa. Valitti vähän uupumusta ja pahoinvointia kotiin palatessa, oli kuulemma nukkunut joka yönä 12 tuntia. Minä myhäilin ja kehuin raskaan työn raatajaa, sellaista se joo on kun on ahkera, heh...

Tuo taitaa jo kääntyä ihan rikoksen puolelle,vaikka provojahan nämä kaikki on aloitusta myöten.

Sota ja rakkaus niin kaikki keinot on sallittuja eiks niin... Eipähän pettänyt ja onnellisia olemme, lääkettä jäi vielä ensi kertaankin. Miehelleni en tätä tietysti koskaan tule paljastamaan.

Vierailija
24/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin samassa tilanteessa pari kuukautta sitten miehen ruokaan testosteronia blokkaavaa lääkettä (netistä voi tilata) sen verran ettei sen tee mieli. Ja jos tekee niin ei pitäisi seisoa. Valitti vähän uupumusta ja pahoinvointia kotiin palatessa, oli kuulemma nukkunut joka yönä 12 tuntia. Minä myhäilin ja kehuin raskaan työn raatajaa, sellaista se joo on kun on ahkera, heh...

Jos tuo kertomasi olisi totta, myönsit juuri tehneesi rikoksia. Huumaamisen, fyysisen pahoinpitelyn, lääkkeiden väärin käyttämisen, lähisuhdeväkivallan, toisen ihmisen itsemäärämis-oikeuden rajoittamisen ja listaa voisin jatkaa vielä muillakin rikoksilla. Kuinka sekopäisiä naisia tällä palstalla oikeasti onkaan?

Miehille varoitukseksi, älä luota IKINÄ mihinkään , mitä nainen sinulle sanoo.

Pitääkö vielä sanoa siitä ehkäisystäkin jotain ? Vaimo SANOO syövänsä pillereitä, ei hätää?

Vierailija
25/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Mutta mielestäni toimivampi keino on se, että petät itse samaan aikaan kun miehesi on matkalla, näin miehes mahdollinen syrjähyppy ei haittaa sua samalla tavalla kuin jos itse odottaisit kiltisti kotona.

Vierailija
26/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastele sen kanssa koko yö ettei jaksa , ja vaadi uusintaa monta kertaa . Keskity että seisoo koko yö . Tee kaikkesi että seisoo monen laukee.isen jälkeen

Vierailija
27/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt olen vielä enemmän huolissani! Oltiin jo menossa miehen kanssa nukkumaan ja tein aloitteen, mutta mies sanoi haluavansa nukkua ennen matkaa. Sanoin, että herätyshän on huomenna vasta aika myöhään, mutta kuulemma ihan sama! Keksikää vielä vinkkejä huomiselle, luen täältä vielä aamulla :( -AP

Vierailija
28/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun viimeisenä iltana touhuatte, niin sido oma pitkä hius hellästi sen vehkeen ympärille. Jos on katkennut kun tulee takas, niin jotain on tapahtunut!

Vierailija
29/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminenhän loppuu siihen kun naiset lopettaa antamasta pettäjille?

Vierailija
30/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP oot myöhässä jos nyt joudut valmistelemaan, parasta olisi hommata äijälle potkut, niin tuskin kävisi työmatkalla enää peittämässä. Miksi se on niin paha juttu työmatkalla pettäminen, minusta olisi loogisesti järkevämpää pahastua jos pettää vapaa-ajallaan, ei saa edes palkkaa eikä päivärahoja ja varmasti tekee vain pettämisen ilosta. Kyllä miestenkin joskus työuraa edistääkseen pitää antaa, eli ei pitäisi olla tasa-arvoisessa Suomessa enää vain naisille sallittua pomojen paneskelu

Vierailija
31/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sille joku paha ja erittäin näkyvä herpes, yskänrupi tms.

Vierailija
32/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo? Nyt menee kyllä aika sairaaksi. Naisena täytyy todeta, että monet naiset on kyllä sairaita!

Vierailija
33/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja lähtisi ainakin tästä kämpästä samantien hiuksista vittuh***un. Jätesäkit lentelisi perässä.

Se joka syyttelee pettämisestä , on miltei aina itse se pettäjä. Tämä on fakta. (Tähdet ja h  on ihan moden mieliksi.)

Vierailija
34/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itsekin vierasta ihan varmuuden vuoksi niin sittenpähän ootte tasoissa.Näin mä teen ja pysyn tasapainossa.

Vierailija
35/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miespolo oikeasti vain työmatkalla!

Tiedän tapauksen jossa nainen petti varmuudeksi, mies ei tehnyt mitään. Nainen sekosi ja mies teki itsarin.

Että.. Miettikääpä vielä..

Vierailija
36/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminenhän loppuu siihen kun naiset lopettaa antamasta pettäjille?

1. Pettämistä on jo toisen naisen yrittäminen.

2. Mistä ulkopuolinen nainen voi tietää miehen olevan varattu?

Vierailija
37/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo? Nyt menee kyllä aika sairaaksi. Naisena täytyy todeta, että monet naiset on kyllä sairaita!

Näinkin sairaita naisia löytyy. Olen ensiavussa nähnyt muutaman naisen myrkyttämän miehen työni puolesta.

Vierailija
38/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt olen vielä enemmän huolissani! Oltiin jo menossa miehen kanssa nukkumaan ja tein aloitteen, mutta mies sanoi haluavansa nukkua ennen matkaa. Sanoin, että herätyshän on huomenna vasta aika myöhään, mutta kuulemma ihan sama! Keksikää vielä vinkkejä huomiselle, luen täältä vielä aamulla :( -AP

Anna sille aamulla. Herätät sen hyvissä ajoin ennen kellon soittoa hieromalla vatsaa ja etumusta. Jos tällöinkin kieltäytyy, sillä on jo joku toinen nainen, jolloin kannattaa suosiolla jättää se eikä harmitella koko matkan ajan.

Vierailija
39/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna sille aamulla. Herätät sen hyvissä ajoin ennen kellon soittoa hieromalla vatsaa ja etumusta. Jos tällöinkin kieltäytyy, sillä on jo joku toinen nainen, jolloin kannattaa suosiolla jättää se eikä harmitella koko matkan ajan.

Hyvä idea, että aamulla vielä kannattaa yrittää :) Täytyy ehkä laittaa herätyskello herättämään vähän aikaisemmin. -AP

Vierailija
40/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uih, ihan kostuin alituksesta.

Repill-laasanen.miesasiamies-jankkaaja Kerro lisää niin pääsen kliimaksiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi