Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten varmistan, ettei mies petä työmatkalla?

Vierailija
17.01.2016 |

Huomenna lähtö iltapäivällä. Olen jo suunnitellut, että teen miehelle lounaaksi ennen sitä jotain missä on ihan rutosti valkosipulia. Varmuuden vuoksi teen vielä valkosipulisen eväsleivän. Lisäksi olen ollut nyt koko viikon pesemättä pyykkiä ja piilotin miehen parit kalsarit, joten hänellä on huomenna vaihtoehtona vain kaikista reikäisimmät kalsarit ellei ota likaisia pyykkikorista (joka olisi aika epäilyksiä herättävää). Seksiä aion vielä antaa ennen nukkumaanmenoa. Lisää vinkkejä, ei ole paljon aikaa enää!! :(

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole varannut itsellesi reissua samaan paikkaan? Olet selkeästi vielä amatööri. Varaat huoneen samasta hotellista ja vahdit miestäsi niin ettei hän näe. Soittelet lisäksi vähintään tunnin välein miehellesi. Hätätilanteessa lähetät tekstarin, jossa kerrot olevasi raskaana! <3

Vierailija
42/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki sille joku paha ja erittäin näkyvä herpes, yskänrupi tms.

Joo, pettäjäksi epäilevällä on yleensä itsellään sitä "saumaa" nämä taudit tartuttaa.

-n32, sukupuolítautienpolinhoitsu-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mietin, että kuinka paha asia olisi jos soittaisin jo matkan alussa, että esim. joku ystäväni on juuri joutunut sairaalaan ja on huonossa kunnossa? Paras ystäväni varmasti suostuisi mukaan tällaiseen vedätykseen, mutta en haluaisi hirveästi alkaa valehtelemaan... Ja siis toimisiko pettämisen estämiseen ylipäätään se, että säälisi toista? -AP

Vierailija
44/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mietin, että kuinka paha asia olisi jos soittaisin jo matkan alussa, että esim. joku ystäväni on juuri joutunut sairaalaan ja on huonossa kunnossa? Paras ystäväni varmasti suostuisi mukaan tällaiseen vedätykseen, mutta en haluaisi hirveästi alkaa valehtelemaan... Ja siis toimisiko pettämisen estämiseen ylipäätään se, että säälisi toista? -AP

No ei kyllä toimi. Mies vaan lohduttaisi sua vähän puhelimessa sun mieliksesi, mutta tietäisi ettei voisi tehdä asialle konkreettisesti mitään. Miehet on ongelmaratkaisijatyyppejä - asia olisi hänen ulottumattomissa, joten se ei hetkauttaisi.

Vierailija
45/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun viimeisenä iltana touhuatte, niin sido oma pitkä hius hellästi sen vehkeen ympärille. Jos on katkennut kun tulee takas, niin jotain on tapahtunut!

Juu, mieshän ei peseydy koskaan , jos nainen ei käske, eikä miehellä ole koskaan aamuseisokkia.

Eikä vaihda vaatteitaankaan.

Vierailija
46/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin miehenäsi lohdutukseksi pari myötäilevää sanaa ja lähtisin työmatkalle panemaan nuoria komeita salskeita poikia, jotka osaa ottaa suihin, toisin kuin naiset.

Vierailija
47/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehes minkä aikaa,  voi pettää jos on haluja. Minun mies oli ennen vanhaan  Tallinassa töissä koko kesän. En tiedä pettikö. mutta minua rupes epäilemään, miksi olisi kaksi pientä lasta. Jaksaa jahdata  minun pettämisestä taitaa ollakin oma hätä.

Vierailija
48/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin samassa tilanteessa pari kuukautta sitten miehen ruokaan testosteronia blokkaavaa lääkettä (netistä voi tilata) sen verran ettei sen tee mieli. Ja jos tekee niin ei pitäisi seisoa. Valitti vähän uupumusta ja pahoinvointia kotiin palatessa, oli kuulemma nukkunut joka yönä 12 tuntia. Minä myhäilin ja kehuin raskaan työn raatajaa, sellaista se joo on kun on ahkera, heh...

Tuo taitaa jo kääntyä ihan rikoksen puolelle,vaikka provojahan nämä kaikki on aloitusta myöten.

Provo? Naisen näkökulmasta ja kokemuksesta täytyy todeta, että yllättävän monet naiset on todella sairaita. Ei tuo ole normaalia toimintaa.

Vierailija
49/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin samassa tilanteessa pari kuukautta sitten miehen ruokaan testosteronia blokkaavaa lääkettä (netistä voi tilata) sen verran ettei sen tee mieli. Ja jos tekee niin ei pitäisi seisoa. Valitti vähän uupumusta ja pahoinvointia kotiin palatessa, oli kuulemma nukkunut joka yönä 12 tuntia. Minä myhäilin ja kehuin raskaan työn raatajaa, sellaista se joo on kun on ahkera, heh...

Provo? Naisen näkökulmasta ja kokemuksesta täytyy todeta, että yllättävän monet naiset on todella sairaita. Ei tuo ole normaalia toimintaa.

Vierailija
50/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä teksti.

Vierailija
51/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pakko aloittajan ja tän olla trolleja, onhan..... onhan.... :O

Jos oikeasti tollaisia akkoja on niin, onhan toi nyt jo sairaanpaa kuin pettäminen ikinä. :D

Vierailija
52/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehes minkä aikaa,  voi pettää jos on haluja. Minun mies oli ennen vanhaan  Tallinassa töissä koko kesän. En tiedä pettikö. mutta minua rupes epäilemään, miksi olisi kaksi pientä lasta. Jaksaa jahdata  minun pettämisestä taitaa ollakin oma hätä.

Huomenna lähtee iltapäivällä ja tulee keskiviikkoillaksi kotiin. -AP

Vierailija
53/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna lähtö iltapäivällä. Olen jo suunnitellut, että teen miehelle lounaaksi ennen sitä jotain missä on ihan rutosti valkosipulia. Varmuuden vuoksi teen vielä valkosipulisen eväsleivän. Lisäksi olen ollut nyt koko viikon pesemättä pyykkiä ja piilotin miehen parit kalsarit, joten hänellä on huomenna vaihtoehtona vain kaikista reikäisimmät kalsarit ellei ota likaisia pyykkikorista (joka olisi aika epäilyksiä herättävää). Seksiä aion vielä antaa ennen nukkumaanmenoa. Lisää vinkkejä, ei ole paljon aikaa enää!! :(

Saat hänet rakastumaan itseesi niin täysillä, ettei hänelle tulisi mieleen pettää, ja luotat häneen etkä kysele typeriä. Mutta jos käyttäydyt kuin vainoharhainen pirttihirmu niin saatat ajaa hänet käyttäytymiselläsi pettämään.

Vierailija
54/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä millään voi "estää", mutta itse olisin nainut huolella ja päivittäin ennen matkaa.

Parisuhteessa seksi on arkea, ei valtapeliä.

Vierailija
55/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luen? :D ok, ekana tulee vaan mieleen, että eipä oo tuollainen asia aiemmin tullu mieleen.

Vierailija
56/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo valkosipuli ei nyt toki estä mitään mutta on aika hyvä juttu silti ja toimii ainakin hidasteena. Ruokapuolella myös paljon sipulin syönti niin miestä pierettää kamalasti.

Jos epäilet paljon niin suosittelen kyllä ennemmin palkkaamaan yksityisetsivän (ei nyt auta tälle kerralle mutta seuraaville sitten). Saat tietoosi 100% varmuudella mitä mies puuhaa ellei ole todella varovainen.

Päätin tehdä chili con carnea, koska siihen saa laitettua helposti vähän enemmän sipulia, valkosipulia ja papuja ilman, että vaikuttaa epäilyttävältä. Todella valkosipulinen hernekeitto olisi ehkä ollut hieman erikoista. -AP

Vierailija
57/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuta, pihtaa, moiti miestäsi , vähättele. Nämä on palstamammojen neuvot.

Petä ensin , hankkiudu raskaaksi. Saat elarit. Sitä ennen kieltäydyt avioehdosta ja hakkaat miehesi.

Näin toimii suomalainen nainen.

Vierailija
58/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilman luottamusta voi suhde toimia, sipulit ei auta

Vierailija
59/124 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa vielä viime hetken vinkkejä! Mies nukkuu vielä ja lähtee yhden maissa! -AP

Vierailija
60/124 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten varmistat, että et petä kotirintamalla ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi