Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten varmistan, ettei mies petä työmatkalla?

Vierailija
17.01.2016 |

Huomenna lähtö iltapäivällä. Olen jo suunnitellut, että teen miehelle lounaaksi ennen sitä jotain missä on ihan rutosti valkosipulia. Varmuuden vuoksi teen vielä valkosipulisen eväsleivän. Lisäksi olen ollut nyt koko viikon pesemättä pyykkiä ja piilotin miehen parit kalsarit, joten hänellä on huomenna vaihtoehtona vain kaikista reikäisimmät kalsarit ellei ota likaisia pyykkikorista (joka olisi aika epäilyksiä herättävää). Seksiä aion vielä antaa ennen nukkumaanmenoa. Lisää vinkkejä, ei ole paljon aikaa enää!! :(

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hullu ämmä

Vierailija
2/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et millään. Jos mies haluaa pettää, hän pettää. Hän voi ostaa vaikka uudet kalsarit. Aivan turhaa puuhaa. Sen sijaan, että keksit keinoja estää pettämisen, keskity mieluummin kohottamaan omaa itsetuntoasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Voit vain luottaa. Hoida itsellesi jotain mielekästä tekemistä siksi aikaa, ettet mieti koko ajan miestäsi.

Vierailija
4/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo valkosipuli ei nyt toki estä mitään mutta on aika hyvä juttu silti ja toimii ainakin hidasteena. Ruokapuolella myös paljon sipulin syönti niin miestä pierettää kamalasti.

Jos epäilet paljon niin suosittelen kyllä ennemmin palkkaamaan yksityisetsivän (ei nyt auta tälle kerralle mutta seuraaville sitten). Saat tietoosi 100% varmuudella mitä mies puuhaa ellei ole todella varovainen.

Vierailija
5/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, työmatka on ainoa mahdollisuus pettää? Nussiihan ne miehet levareilla miehiäkin työ"matkallaan".

Vierailija
6/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä vonkaisin niin paljon seksiä ennen matkaa ettei mies oikeasti jaksa viikkoon.

Toisaalta miksi se nyt olis niin kauheaa jos miehellä olisi matkalla jotain.

Jos et saa tietää ja jos kuitenkin tulee aina kotiin.....?

Olisiko se sulta jotenkin pois ?

Vierailija
7/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että kalsarien kaipaamisesta sen ainakin näkee jos sellaisia ajatuksia on mielessä. Yleensä nimittäin ne reikäiset kelpaa ihan hyvin. Antakaa nyt jotain vinkkejä :( Mies on matkalla ma-ke, joten missä vaiheessa olisi järkevintä soittaa? Mietin, että soittaisin jompana kumpana yönä jollain tekosyyllä, mutten ole keksinyt mitään sopivaa. Siis sellaista esim. että pakastin meni yhtäkkiä sököksi ja kaikki sulaa ja mitä teen ja sitten se meneekin yhtäkkiä päälle, mutta siis jotain pientä ja uskottavaa. -AP

Vierailija
8/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä toi valkosipulivinkki, otan käyttöön! :)

Vierailija
9/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahlitse patteriin. Se lienee ainoa keino estää miestäsi tapaamasta muita ihmisiä kuin kaltaisesi rakastava, luottava , ihanteellinen , joka miehen unelma?

Meikkisi ja ryysysi tekisivät matkan kaaressa jätesäkeissä ulko-ovesta ulos- välittömästi.

Vierailija
10/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että kalsarien kaipaamisesta sen ainakin näkee jos sellaisia ajatuksia on mielessä. Yleensä nimittäin ne reikäiset kelpaa ihan hyvin. Antakaa nyt jotain vinkkejä :( Mies on matkalla ma-ke, joten missä vaiheessa olisi järkevintä soittaa? Mietin, että soittaisin jompana kumpana yönä jollain tekosyyllä, mutten ole keksinyt mitään sopivaa. Siis sellaista esim. että pakastin meni yhtäkkiä sököksi ja kaikki sulaa ja mitä teen ja sitten se meneekin yhtäkkiä päälle, mutta siis jotain pientä ja uskottavaa. -AP

Jos sillä on se akka sängyssä nukkumassa, on pettäminen on jo tapahtunut. Itse tekstailisin ja soittelisin kaikki illat läpi, ei se iltaisin kuitenkaan töitä tee. 

Vierailija
11/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisissa se tulee käymään,sille et voi mitään.

Vierailija
12/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita eväisiin jotain laksatiivia. Istuupahan sitte paskalla koko ajan eikä vonkaa naisia.

Vierailija
13/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se oikeastaan haittaisi, jos pettäisikin?

Varsinkin jos et saa tietää?

Vierailija
14/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei toimi tähän häntään, mutta jotain antabus-vaikutuksen omaavaa antibioottia eväsleipiin? Pettämisen yhteydessä aika usein juodaan ainakin yksi olut.

Vierailija
15/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin samassa tilanteessa pari kuukautta sitten miehen ruokaan testosteronia blokkaavaa lääkettä (netistä voi tilata) sen verran ettei sen tee mieli. Ja jos tekee niin ei pitäisi seisoa. Valitti vähän uupumusta ja pahoinvointia kotiin palatessa, oli kuulemma nukkunut joka yönä 12 tuntia. Minä myhäilin ja kehuin raskaan työn raatajaa, sellaista se joo on kun on ahkera, heh...

Vierailija
16/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita eväisiin jotain laksatiivia. Istuupahan sitte paskalla koko ajan eikä vonkaa naisia.

En kyllä ehdi sellaista enää hankkia. Enkä nyt muutenkaan haluaisi koko työmatkaa pilata, muutenhan olisin teeskennellyt olevani itse todella sairas tms. -AP

Vierailija
17/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se oikeastaan haittaisi, jos pettäisikin?

Varsinkin jos et saa tietää?

En pystyisi enää koskaan luottamaan keneenkään :( Haluan olla miehelleni ainoa, onko siinä jotain pahaa?! -AP

Vierailija
18/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisissa se tulee käymään,sille et voi mitään.

Helpompaa kun pizzan tilaaminen.

Vierailija
19/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna lähtö iltapäivällä. Olen jo suunnitellut, että teen miehelle lounaaksi ennen sitä jotain missä on ihan rutosti valkosipulia. Varmuuden vuoksi teen vielä valkosipulisen eväsleivän. Lisäksi olen ollut nyt koko viikon pesemättä pyykkiä ja piilotin miehen parit kalsarit, joten hänellä on huomenna vaihtoehtona vain kaikista reikäisimmät kalsarit ellei ota likaisia pyykkikorista (joka olisi aika epäilyksiä herättävää). Seksiä aion vielä antaa ennen nukkumaanmenoa. Lisää vinkkejä, ei ole paljon aikaa enää!! :(

Et sitten mitenkään. Pettää jos on pettääkseen. 

En viitsisi nähdä moista vaivaa, olen aina ajatellut ettei mun kanssani ole pakko olla. Ja pettämisestä kiinni jäädessään lentää kuin leppäkeihäs. On hyvä miehenkin tietää etukäteen, ei sitten tarvitse selitellä.

Vierailija
20/124 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin samassa tilanteessa pari kuukautta sitten miehen ruokaan testosteronia blokkaavaa lääkettä (netistä voi tilata) sen verran ettei sen tee mieli. Ja jos tekee niin ei pitäisi seisoa. Valitti vähän uupumusta ja pahoinvointia kotiin palatessa, oli kuulemma nukkunut joka yönä 12 tuntia. Minä myhäilin ja kehuin raskaan työn raatajaa, sellaista se joo on kun on ahkera, heh...

Tuo taitaa jo kääntyä ihan rikoksen puolelle,vaikka provojahan nämä kaikki on aloitusta myöten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän