Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko miehesi Baltic Queenilla pe-la?

Vierailija
17.01.2016 |

Etunimi alkaa T:lla ja oli työporukalla laivalla. Varattu.

Meni muuten vieraaseen hyttiin yöksi illan hitaiden päätteeksi...

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mun mies oli samalla laivalla työporukan kanssa. Nimi eri! Sanoi että itse kyllä meni omaan hyttiin mutta osalla työkavereista meni lujempaa. Sätin häntä kyllä työkavereiden puolesta vähän :D

Ja kyl haluisin kuulla jos totuus olis eri!!

Vierailija
22/47 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tonin vaimo oli vaan päättänyt useamman vuoden avioliiton jälkeen, että hänellä on oikeus kieltäytyä seksistä avioliitossa. Toni on nyt muutaman vuoden seksittömyyden jälkeen päättänyt hoitaa homman mahdollisimman vähän vaimoaan loukkaavalla tavalla eli poissa kotikaupungista ja poissa vaimon tuttavien reviiriltä.

Hah hah, klassikkoselitys. Ei kai tää oikeesti voi mennä kenellekään läpi? Tällä saa naivit naiset pitämään miehen pettämistä oikeutettuna ja toimintatapaa jopa jalona. :D :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopis kaverin mieheen...

Vierailija
24/47 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

provoooooo,,,,,,,,, sitten tipoittain tietoa ja yritetään venyttää keskustelua. huono.

Vierailija
25/47 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo, toivon vaan että joku tuttu tai sukulainen jos ei puoliso saisi tiedon ja näpäyttäisi tyyppiä!

Ehkä ens kerralla käyttäytyisi paremmin jos tietäisi että kiinni voi jäädä!

Vierailija
26/47 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo, toivon vaan että joku tuttu tai sukulainen jos ei puoliso saisi tiedon ja näpäyttäisi tyyppiä!

Ehkä ens kerralla käyttäytyisi paremmin jos tietäisi että kiinni voi jäädä!

Kerro sitten toki kaikki tiedot kerralla, mitä tiedät. Tollaiset tiedonmurut ei hyödytä ketään.

Vierailija
27/47 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö helvetinmoinen käräytysketju! näitähän riittää...

Vierailija
28/47 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en paljon enempää tiedä. Työporukalla oli laivalla.

Toni, todennäköisesti alle 30 v. Ehkä heillä on koira, tästä en ole varma? Asuu pääkaupunkiseudulla ja käy töissä Vantaalla mekaanisella alalla.

Vierailija
29/47 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, mun mies oli samalla laivalla työporukan kanssa. Nimi eri! Sanoi että itse kyllä meni omaan hyttiin mutta osalla työkavereista meni lujempaa. Sätin häntä kyllä työkavereiden puolesta vähän :D

Ja kyl haluisin kuulla jos totuus olis eri!!

Älä mene helppoon, tuo on se yleisin selitys!

"Minä menin aikaisin nukkumaan, mutta Kimmo lähti sen blondin kanssa ja Petri sen tumman tytön kanssa hyttiin. Oli kuulemma kiva ilta ollut."

Sitten Kimmo menee kotiin ja kertoo vaimolleen saman tarinan, vaihtaen nimensä kohdalle sun ukkosi nimen.

Kannattaa oikeasti hetki pohtia että jos porukalla on tuollainen meno, niin onko se omakaan ukko niin puhtoinen? Voi ollakin, mutta mieti edes tovi.

Vierailija
30/47 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako sua ap, ettei se Toni tullut sun hyttiin? Vai tuliko?

Vierailija
31/47 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseisellä laivalla tuntuu aina olevan noita "onnellisia" perheenisiä. Viimeksi kun itse kävin, meitä kahta parikymppistä naista piiritti koko illan tällaisten ukkomiesten porukat. Suurin osa myönsi suoraan olevansa varattuja ja pahimmassa tapauksessa pienten lasten isiä. Surullista.

Ja silti olitte ihan innossanne kun saitte huomiota ja siemailitte ilmaisia drinkkejänne hihittäen.

Naiset...

:D juu ei. Juteltiin innokkaimpien herrojen kanssa hetki kohteliaisuudesta ja koitettiin hienovaraisesti lähteä etsimään ikäistämme seuraa. Juomat toki työssäkäyvinä maksamme itse, halpaahan siellä laivan baarissa muutenkin on. -4

Vierailija
32/47 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mekaanikko-Tonilla iso kanki, ap?

Vierailija
33/47 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUHAN KUHA VITSIN NAUSKASIN!!!:

kuha vitsi tähän väliin :)

Vierailija
34/47 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! kaikkien naisten pitääkin alkaa tehdä vastaavia käräytysketjuja. Mä haluisin ainakin tietää omasta miehestäni tämmöisen.

Vierailija
35/47 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap! kaikkien naisten pitääkin alkaa tehdä vastaavia käräytysketjuja. Mä haluisin ainakin tietää omasta miehestäni tämmöisen.

Miten niin "tietää"? Jos joku anonyymi kirjoittaa netissä miehestäsi pahaa, niin pidätkö sinä sitä automaattisesti varmana tietona? Paljonpa luotat mieheesi kun uskot tuntemattoman henkilönkin sanaan enemmän.

Vierailija
36/47 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt hyvät ihmiset vähän.. Uskotteko nimetöntä? Uskokaa miehiänne mieluummin. Tämmöisen aloituksen voisi tehdä joku ihan ilkeyttään, jos tietää tuttavan miehen olleen risteilyllä ja tuttavan lukevan tätä palstaa. Ja kun tiedetään millaiseen ilkeyteen täällä pystytään, niin ei ole edes kovin kaukaa haettu ajatus.

Vierailija
37/47 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt hyvät ihmiset vähän.. Uskotteko nimetöntä? Uskokaa miehiänne mieluummin. Tämmöisen aloituksen voisi tehdä joku ihan ilkeyttään, jos tietää tuttavan miehen olleen risteilyllä ja tuttavan lukevan tätä palstaa. Ja kun tiedetään millaiseen ilkeyteen täällä pystytään, niin ei ole edes kovin kaukaa haettu ajatus.

Toniko se siellä? Joko puntti tutisee? :)

Vierailija
38/47 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toniko se siellä? Joko puntti tutisee? :)

Nettikeskustelun 101: Ota kantaa viestin sisältöön, älä viestin kirjoittajaan. 

Vierailija
39/47 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät petä, miehet panee jos lystää.

Vierailija
40/47 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol toivottavasti jää petturit kiinni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän