Mikä teitä ärsyttää naisissa eniten?
Vastapaino miesketjulle - tähän tosin voi listata muutkin, kuin naisen kanssa parisuhteessa olevat henkilöt. Ei oteta kuitenkaan liian vakavasti tätä.
Minua ärsyttää varmaan eniten sellainen tietynlainen draamanhakuisuus, varsinkin nuoremmassa sukupolvessa.
Kommentit (46)
Juoruilu, kyttääminen, pahansuopuus, ilkeys, julmuus, sadistisuus, nilkkeys, raukkamaisuus, kaiken muiden naisten hyvän kadehtiminen, pienimielisyys, typeryys. Jotkut harvat naiset ovat oikeasti hyviä tyyppejä, siis on heitäkin, mutta kuten sanoin niin harvassa ovat! Miehissä on kaikki parempaa ja miesten kanssa voi olla rento ja luottavainen ja voida hyvin. Naisen pidän a i n a kunnollisen mitan päässä elämästäni, sen on kokemus opettanut - paria harvinaista poikkeusta lukuunottamatta. En luota naisiin siten miten miehiin.
Pms on muka oikeutus raivareihin.
Tätä en ole huomannut miehillä: nainen vaihtaa profiilikuvan faceen ja saa sata kommenttia muilta naisilta, "ihana", "kaunis", "oot kyl upee". Sama juttu kun joku postaa kuvan lapsesta "pikku ihanuus!" "voiko olla sulosempaa" jne. Varsinkin tuo toisten kuvien kehuminen, selvästi tietenkin odotuksena, että sitten vuorotellen kehutaan toisen ulkonäköä. Ei tosiaankaan mikään maailman isoin ärsytyksen aihe, mutta jotain mihin en itse halua osallistua eikä onneksi kukaan (naispuolisista) kavereistanikaan.
Toinen juttu on jos yleensä käyty porukalla jossain niin ei voi harkitakaan, että parin tyypin ollessa esteellisiä lähtiskin vain ne jotka pääsevät. Päivää vekslaillaan ja siirretään ikuisuuksiin ettei nyt vaan kellekkään tulis fiilis että on jäämässä ulkopuolelle. Rasittavaa sille joka pääsis, mutta ei voi kun "Reetta ja Maiju ei pääse niin katotaanko ens juhannuksen jälkeen..."
Vierailija kirjoitti:
Tätä en ole huomannut miehillä: nainen vaihtaa profiilikuvan faceen ja saa sata kommenttia muilta naisilta, "ihana", "kaunis", "oot kyl upee". Sama juttu kun joku postaa kuvan lapsesta "pikku ihanuus!" "voiko olla sulosempaa" jne. Varsinkin tuo toisten kuvien kehuminen, selvästi tietenkin odotuksena, että sitten vuorotellen kehutaan toisen ulkonäköä. Ei tosiaankaan mikään maailman isoin ärsytyksen aihe, mutta jotain mihin en itse halua osallistua eikä onneksi kukaan (naispuolisista) kavereistanikaan.
Toinen juttu on jos yleensä käyty porukalla jossain niin ei voi harkitakaan, että parin tyypin ollessa esteellisiä lähtiskin vain ne jotka pääsevät. Päivää vekslaillaan ja siirretään ikuisuuksiin ettei nyt vaan kellekkään tulis fiilis että on jäämässä ulkopuolelle. Rasittavaa sille joka pääsis, mutta ei voi kun "Reetta ja Maiju ei pääse niin katotaanko ens juhannuksen jälkeen..."
Samat kehujat sitte saattaa nauraa ja haukkua sitä kehumaansa kuvaa toiselle kaverille yksityisesti. "Katso kuinka Pirkko on lihavan ja vanhan näköinen tässä kuvassa, kuinka se kehtaa?"
Kateellisuus pahin, töissäkin naiset ovat mulle kiukkuisia ja välttelevät.
Ootsie tos kuvas?