Mikä teitä ärsyttää naisissa eniten?
Vastapaino miesketjulle - tähän tosin voi listata muutkin, kuin naisen kanssa parisuhteessa olevat henkilöt. Ei oteta kuitenkaan liian vakavasti tätä.
Minua ärsyttää varmaan eniten sellainen tietynlainen draamanhakuisuus, varsinkin nuoremmassa sukupolvessa.
Kommentit (46)
Mutta se on totta, että naiset ovat myös marttyyreitä ja takakireitä.
Kävelevä legenda. The legend is alive.
Se että moni ei pidä puoliaan ja naiivius.
Äitimyytti, miesvihamielisyys, nainenonainauhri-mentaliteetti, miehet on sikoja huutelu.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan epälojaaleja omalle sukupuolelle. Luetellaan ensin hirveä lista naisten huonoista puolista ja todetaan lopuksi , että onneksi mulla on vaan miespuolisia kavereita, oon kuin yksi jätkistä. Itsehän et tietenkään ole yhtään kuvailemasi kaltainen, vaan kaikki muut maailman naiset ovat.
Joo, tämä mullakin. Uskomatonta miten jotkut naiset mollaavat omaa sukupuoltaan, ja kehuskelevat olevansa niitä "hyviä jätkiä", ja täysin vailla kaikkia ärsyttäviä naisellisia ominaisuuksia. Sitten luokitellaan koko muu naissukukunta samaan lokeroon yleistämällä, että "kaikki ämmät on niin hirveitä draamailijoita, ja jankkaavat vain meikeistä ja lapsista, kun mua kiinnostaa politiikka ja maailman meno ja kaikki muu tärkeä.siis mä en vaan tule toimeen muiden naisten kanssa" jne. Wonder why?
Yleistyksenä: näin naisena ärsyttää muissa naisissa se valtava höpöttäminen. Kälkättäminen, puhuminen jatkuva suu auki asioiden analysointi ja jaarittelu.
Nainen ja mies tekevät lapsen, nainen synnyttää sen lapsen, naisesta tulee jotain Pyhää ja Koskematonta.
Vierailija kirjoitti:
Armeijasta sluibaaminen. Huono viinapää. Tästä seuraten räkyttäminen kännissä ihmisillle odottaen, että viime kädessä se oma mies tulee pelastamaan vaikkapa liivijengiläisiltä. Muodin ottaminen vakavasti. Laulajattaren esiintyminen taiteilijana, kun musiikin ja sanat on tehnyt joku mies. Läskin käsittämätön suuri painoarvo elämässä, kantoi ne läskit kuka hyvänsä.
Tässä on kyllä aika kummia juttuja.
Monet naisetkin tekevät musiikkia, et varmaan ole tietoinen siitä.
Toisaalta moni mieskin esittää jonkun muun tekemää musiikkia.
Totta helkatissa esiintyjäkin on taiteilija, erittäin hyvinkin tehty musiikki on hyvää vasta kun on hyvä esiintyjä.
Ei monikaan musiikkia tekevä toisaalta pysty esittää sitä, ei riitä taidot, ääni jne
Joissakin naisissa ärsyttää oman tahdon puuttuminen, miehen hyväksikäytölle (taloudellinen, henkinen väkivalta ym.) alistuminen ja höynäytettävissä oleminen.
Just mietin että miksi helvetissä pitää menkoista kärsiä vielä ties miten monta vuotta vaikka lapsia ei enää tehdä, ja seksiäkin saa usein harvemmin kuin menkat on, joka neljäs viikko ihan perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Ahneus.
Ja miehissä se ei ärsytä? Miksi?
Suomalaisen naisen suomalaiseen mieheen kohdistuva halveksunta. Palsta tätä täynnä.
Joka asiasta nipottaminen ja naputtaminen yhdistettynä sellaiseen korkeahkoon kimeään ääneen.
Se että sanotaan kaiken olevan ok vaikka oikeasti on toista mieltä. Tämä pitäisi miehen jotenkin mystisesti vain tajuta. Ei voi olla niin vaikeaa sanoa suoraan mitä ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Se että sanotaan kaiken olevan ok vaikka oikeasti on toista mieltä. Tämä pitäisi miehen jotenkin mystisesti vain tajuta. Ei voi olla niin vaikeaa sanoa suoraan mitä ajattelee.
Tästä olen samaa mieltä, mutta miehen ( tai yhtähyvin naisen) pitää sitten myös kestää se mitä toinen sanoo ja kuunnella eikä alkaa puolustautua tyylin: Aina naiset vähättelee miehiä, olet uhriutuja , aina sinä nalkutat, tottakai taas miehen syy jne jne.
Kynnysmatot ärsyttää. Toki miehissä myös, mutta naisissa niitä on enemmän tai ainakin itse naisena huomaan paremmin naiskynnysmatot.31
Vierailija kirjoitti:
Ollaan epälojaaleja omalle sukupuolelle. Luetellaan ensin hirveä lista naisten huonoista puolista ja todetaan lopuksi , että onneksi mulla on vaan miespuolisia kavereita, oon kuin yksi jätkistä. Itsehän et tietenkään ole yhtään kuvailemasi kaltainen, vaan kaikki muut maailman naiset ovat.
Mutta silti miehet on kaikki sikoja. :D Ja tietenkin samanlaisia, yhtä suurta massaa.
Minua ärsyttää epäsolidaarisuus muita naisia, esim. työkavereita kohtaan. Pitää aina saada olla kahdestaan vaan sen parhaan kaverin kanssa, ja vaikka syömään ei haluttaisi mennä kuin tämän yhden kollegan kanssa. Lisäksi kaikkia asioita ei kerrota kaikille, esim. työhön liittyviä avoimesti muillekin kuin pienelle sisäpiiriporukalle... Näitä olen tavannut vanhemmissakin naisissa, vaikka ensimmäisenä tulee mieleen nuorisoikäiset em. käytöksen perusteella.
Heikkous, huono paineensietokyky, lapsellisuus, dramaattisuus, pinnallisuus, naiivisuus, epärehellisyys, juoruilu. Voisin jatkaa listaa loputtomiin, mutta mulla on kiire.
no se iankaikkinen nalkutus siitä vessanpöntön kannesta