Valaistuminen

Vierailija

Onko mammoissa muita valaistuneita? Olisi kiva jutella tästä tilasta.

Sivut

Kommentit (204)

Vierailija

1, miten sun elämä muuttui sen jälkeen? Koska valaistuit? Mun valaistumisesta on muutama päivä. Entinen ei ole palannut. Välillä tulee mieleen pieni pelko että jos tää ei olekaan pysyvää. Mutta en mee sen mukaan enää samalla tavalla. 

Vierailija

Eteisen lamppu palo just eilen ja olkkarissakin on vain yksi valo jäljellä. Muut on kärähtänyt. Valaistuminen on nyt aika heikoilla kantimilla.

Vierailija

Minua kiinnostaa. Olen lukenut Tollet, Katen 4 kysymystä,Krisnamurtit ja muut. Haluaisin valaistua mutta miten se tapahtuu?  Miten te olette sen saavuttaneet?  Kirjat eivät ole minua auttaneet eikä meditointi jota harrastin joitakin vuosia. Lopetin sen kun se oli niin turhauttavaa .

Mitä pitää tehdä tai olla tekemättä? Miten elämänne on muuttunut? Onko persoonanne hävinnyt jonnekkin?

Minkälaista elämä on nyt? Mistä tiedätte että olette valaistuneita? Ettei mieli vain huijaa teitä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa. Olen lukenut Tollet, Katen 4 kysymystä,Krisnamurtit ja muut. Haluaisin valaistua mutta miten se tapahtuu?  Miten te olette sen saavuttaneet?  Kirjat eivät ole minua auttaneet eikä meditointi jota harrastin joitakin vuosia. Lopetin sen kun se oli niin turhauttavaa .

Mitä pitää tehdä tai olla tekemättä? Miten elämänne on muuttunut? Onko persoonanne hävinnyt jonnekkin?

Minkälaista elämä on nyt? Mistä tiedätte että olette valaistuneita? Ettei mieli vain huijaa teitä?

Haluat valaistua.

Siinäpä on syy miksi et valaistu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eteisen lamppu palo just eilen ja olkkarissakin on vain yksi valo jäljellä. Muut on kärähtänyt. Valaistuminen on nyt aika heikoilla kantimilla.

No hyvähän siellä, täällä on palanut jo se olkkarinkin lamppu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En tiedä valaistuksista, mutta täällä odotetaan tän pelleshown loppua vaan enää.

Vierailija

älkää, kadotatte oman persoonallisuuden ja tunteet. ette ole kuin hymiseviä puupökkelöitä sen jälkeen. olen nähnyt tätä tapahtuvan, menetin muutaman ystävän tällaiselle hörhöilylle. olimme ennen käytännössä bestiksiä. nyt ei ole mitään yhteistä enää. nämä vaan istuu hyminäpiireissään lasittuneina.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat