Rakastan Helsinkiä!
Olen joskus täällä mammapalstalla lukenut kommentteja, että pysykää te landet siellä landella.
Mutta: eikös se ole meidän kaikkien rakas pääkaupunki? Emmekö me landetkin saa rakastaa Helsinkiä, puhua siellä mie ja sie -kieltä ja kysellä ohjeita ja olla ihan pihalla ratikoista?
Kyselee keski-ikäinen landepaukku, joka rakastaa Helsinkiä!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen mie ja sie - kielen voisi kyllä opetella pois, jos haluaa tulla otetuksi vakavasti.
Miksi pitäisi? Jokainen on sellainen kuin on ja puhuu niin kuin puhuu.
Hyvä, etteivät kaikki honota tylsää mäsä-kieltä.
Mie ja sie kieli se vasta tylsää on!
Helsinki on paras kaupunki Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Juu, Helsinki on kiva. Itse ajattelin pitkään, että muutan sinne heti valmistuttuani, siellä kun olen ollut aina onnellinen, opiskelukaupungissani en koskaan. Muutamia viikkoja sitten aloin miettiä, miksi odottaisin niinkään pitkään. Neljä viisi vuotta kun on suhteellisen pitkä aika olla onneton. Miettimisen tuloksena päätin, että haen kevään yhteishaussa nykyistä opiskelupaikkaani vastaavaan koulutukseen pääkaupunkiin. Mikäli minut hyväksytään, kesällä tai viimeistään syksyllä edessä on muutto. Toivottavasti kaikki menee hyvin :)
helsingissä on kallista asua, muistahan se
Vierailija kirjoitti:
Hesa on kesällä AIVAN ihana: kauppatori, terassit, ihmiset, kaikki vehreys stadissa - ja MERI!
Hesa on kesällä AIVAN ihana: kauppatori, terassit, ihmiset, kaikki vehreys stadissa - ja MERI!