Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin mun terveyden takaisin?

Vierailija
16.01.2016 |

Itseasiassa miten saisin mun elämän takas?

Tilanne on tällänen: Olen nuori nainen joka sairastaa ärtyneen suolen oireyhtymää, kaljuuntumista, mielenterveysongelmia, unettomuutta, hormonaalisia ongelmia, virtsarakon ongelmia, peräaukon ongelmia...

15-vuotiaaks asti sain olla täysin terve, mutta sitä ennen jouduin kestämään 2v ajan erittäin vaikeaa elämäntilannetta joka aiheutti minulle vahvaa stressiä ja reagoin sillon stressiin aina vatsalla, 2v ajan kärsin lähes joka päivä vatsakivuista ja sitten minulle puhkesi tuo ärtyneen suolen oireyhtymä.

Se mullisti elämäni täysin. Sosiaalinen elämä sai jäädä siihen ja sitten alkoi vaikeat masennuskaudet.

Juoksin monia eri lääkäreitä läpi saadakseni sairauteeni parannuksen, turhaan. Lääkärit vaan sanovat että mun pitää opetella elämään vaivani kanssa ja kirjottivat lääkkeitä joista ei ollut paljoakaan hyötyä. Masennukseni syveni entisestään.

Kun lääkäreistä ei ollut apua, löysin vaihtoehtoiset hoitomuodot. Niistä sain ärtyneeseen suoleeni pientä parannusta ja en ole antanut toivon vielä hiipua siitä, että jonain päivänä minä voisin olla täysin terve, kiitos vaihtoehtoisten hoitomuotojen...

Luulin että sen 2v vaikean elämäntilanteen jälkeen alkaisi paremmat ajat ja kun olin sairastunut halusin itsekin tehdä elämääni muutoksen parempaan suuntaan! Aloin syömään terveellisemmin, harrastamaan kunnolla liikuntaa... Mut sit tuli eteen lisää vielä vaikeita, vaikeita, vaikeita stressitilanteita ja suunnatonta ahdistusta ja surullisuutta että se imi musta viimesetkin voimat ja sairaudet lisääntyivät askel askeleelta.

Tällä hetkellä helvetillisimmät vaivat on unettomuus ja kaljuuntuminen. Huonosti nukutun yön jälkeen on niin paha olo ja kaljuuntuminen taas hävettää todella paljon naisena. Unilääkkeitä olen myös syönyt ja monia muitakin eri mielialalääkkeitä ja voin sanoa että niistä menee vaan nuppi ja elämä entistä enemmän sekaisin.

Musta tuntuu etten mä enää kohta jaksa 6v taistelun jälkeen joka ei ole vieläkään ylittänyt maaliviivaa haaveilla siitä että minusta tulisi jonain päivänä vielä terve, kaunis ja elämäni olisi vapaata ja onnellista.

Pelkään että en elä enää kauaa ja olen katkera siitä, koska olisin tahtonut elää aivan tavallista elämää, ehkä toiset on vaan tarkoitettu nuorina enkeleiksi ja taivaassa taas olisin kaunis, terve, onnellinen ja juoksentelisin pilvien päällä käsikädessä tärkeiden ihmisten kanssa jotka ovat lähteneet jo tästä todellisuudesta pois. En ymmärrä enää tätä miksi joudun elämään näin helvetillisessä painajaisessa, mikä selitys tähän kaikkeen on että mulle on tapahtunu näin paljon pahoja asioita, missä on oikeus ja kohtuus!? Jos musta tulee kunnolla kalju, psyykeeni sietokyky on ylitetty. Mulla ei ole enää edes perhettä. Multa on elämänhalu menny. Kiitos että sain avautua, tämän tekstin muodossa jätän tänne maailmaan edes jotain muistoja itsestäni ja haluan vaan sanoa että huolehtikaa itestänne ja toisistanne, älkää tehkö niitä virheitä mitä mä tein, koska sitä kautta mä sain paljon paskaa niskaani muilta ihmisiltä, menetin terveyteni ja tässä sitä nyt ollaan, epätoivoisessa tilanteessa.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, pakko kyllä sanoa, että sulla on isoin ongelma asenteessa. Ymmärrän kyllä, että vastoinkäymiset lannistaa ja sairaudet kuluttaa, mutta sitä mihin itse ei voi vaikuttaa on turha myöskään märehtiä. Tiedän kyllä mistä puhun, itse sairastan syöpää ja ikää on alle 25. Noihin suolisto-ongelmiin kannattaa kokeilla erilaisia ruokavalioita (kuten se fodmap), sillä ei ole mitään tekemistä allergioiden tai keliakian kanssa vaan toisilla maha sietää tiettyjä juttuja huonommin kuin toisilla. Jos ärtyvä suoli vaivaa ihan hirveästi voisi ehkä avanteesta olla apua? Kuulostaa äkkiseltään radikaalilta, mutta minulla oli syövän takia monia samanlaisia oireita kuin sinulla ja nyt on avanne ja elämä miljoona kertaa helpompaa. Elämää ei enää sanele se, missä on lähin vessa :) Eikä se ole erotiikkaakaan vähentänyt pätkääkään, päinvastoin, kokonaisuutena olo on niin paljon parempi, että peitotkin heiluvat useammin..

Ps. Kalju nainen on erittäin kaunis

Vierailija
42/85 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha tätä tyyppiä on neuvoa. Raivoaa ja kiukuttelee vain eikä ota neuvoja vastaan. Nähty on. Joo, on ollut varmasti rankkoja aikoja elämässä, mutta se ei tarkoita että tarvitsee raivota palstalla anonyymeille jotka yrittävät neuvoa. Googleta nyt se fodmap-ruokavalio. Vehnässä ja rukiissa niitä on paljon eikä sillä ole tekemistä keliakian tai allergian kanssa.

Mä olen kyllä sitä mieltä, että hyvä asia että anonyymisti purkaa tänne patoumiaan, ei tarvi sitten luonnossa. Niinhän muutkin tekee. Ja sen lisäksi voin samastua ap:n tarinaan ja kannustankin apta raivoamaan paskansa tänne. Se helpottaa ainakin hetkeksi. Sunkaltasille vastaajille jotka selkeästi tahallaan yrittää provota ihmistä vittuuntumaan vielä lisää saakin raivota. :)

Kiva kun tässäkin ketjussa vastailet kahtena ihmisenä, ap. :)

Tuota hän ei kyllä ole ap... Vaan minä olen. Miksi yrität tahallisesti sekoittaa tätä keskustelua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän siinä vaan häviää jos ei kuuntele neuvoja, oma valinta

Ei välttämättä, kannattaa myös miettiä mikä itselle sopii noin henkisestikkin, eikä rynnätä tosta noin vaan toteuttamaan toisten neuvoja, sillä periaatteella voi astua useinkin harhaan kun kuuntelee muita eikä itseään! :)

Vierailija
44/85 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, vaikka olet nainen voit keskittyä elämässäsi muuhunkin kuin eroottisuuteen tai naisellisuuteen. Sillai tavalliset ihmiset saavat sen tavallisen elämänsä: eivät halua asioita joita eivät voi saada, yrittävät haluta niitä asioita joita saavat. Elämässä on kyse muutoksesta ja siitä miten sen kykenee itse hyväksymään ja elämään sen kanssa.

Esimerkiksi kirjojen lukemista ei piereminen häiritse.

Tosin joku aika sitten luin jutun naisesta joka sai eutanasia-apua koska ei halunnut elää enää oliko nyt rintasyöpäleikkauksen jälkeen: oli tykännyt elää eroottisena ja naisellisena, ei niinkään äitinä lapsilleen. Voi sitä niinkin tehdä.

eli häneltä leikattiin rinnat pois ja sen takia halusi eutanasian? miks ei hankkinut silareita, niinhän angelina joliekin teki. Juu köyhillä ei ole vara, mut aina voi tehdä kovasti töitä ja toteuttaa sen haaveen, ei heti mutta muutamassa vuodessa.

Vierailija
45/85 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkin ap jo varmaan ymmärtänyt että mitään ihme parantumista ei kukaan voi sinulle tarjota. Mutta itse pyysit vinkkejä kuinka saada terveys takaisin, mitäs jos ottaisit vinkeistä vaarin ja alkaisit kokeilemaan niitä....

Mä en ole lopettanut ihmeisiin uskomista. :)

Teidän neuvot on vaan ollut sitä, että rupea syömään jonkun erikois ruokavalion mukaan, vaikka syy mun sairastumiseen ei ole ollut edes ruokavaliossa vaan stressissä ja jos mulla ois allergioita tai keliakia, silloin ymmärtäisin että ruokavaliota täytyy muuttaa. Kaljuuntumiseen ei ole osattu taas sanoa juuta eikä jaata.

Vierailija
46/85 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi ja ahdistus sairastuttavat kuten Ap on jo todennutkin. Vyöhyketerapia ja akupunktio/kiinalainen lääketiede hoitavat stressin vaikutuksia elimistössä (rauhoittavat sydämen sykettä, laskevat verenpainetta, rauhoittavat suolen toimintaa, vapauttavat endorfiineja...) Tällä kaikella on kokonaisvaltaisesti vaikutusta mielialaan jolla taas on vaikutusta stressiin.

Ja meidän terveyskeskuksesta ainakin on saanut maksusitoumuksen peruukkiin myös muut kuin syövän takia kaljuuntuneet. Oletko kysynyt?

Ja kyllä ihmisen pitää hiukan olla valmis kokeilemaan erilaisia omahoitokeinoja kuten ruokavaliota.

Vierailija
47/85 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googleta kehokuuri. Vois tehdä sulle just hyvää :)

Älä viitsi mainostaa fitline-huijausta täällä.

Mä itseasiassa tykkään fittness jutuista. :) Jos tää liittyi johonkin sellaseen edes.

Vierailija
48/85 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, ap on näköjään kunnon raivotar :D Olisin tullut jakelemaan vinkkejä, miten itse olen päässyt yli vakavasta sairaudesta, kaljuuntumisesta, rinnattomuudesta sekä suolisto- ja mielenterveysongelmista, mutta ei varmaan maksa vaivaa...

Sanon vain, että jos haluat saada vatsasi kuntoon, niin sinun pitää olla valmis kokeilemaan erilaisia ruokavalioita ja mahdollisesti joudut jopa jättämään joitakin suosikkiruokiasi kokonaan pois.

Lisäksi itsensä hyväksymiseen ja mielenterveysongelmiin saa apua mm. lääkkeistä, erilaisista terapiamuodoista, liikunnasta, kirkasvalohoidosta, harrastuksista, mindfullnesin ja positiivisen ajattelun harjoittamisesta, vertaistuesta, oikeanlaisesta ruokavaliosta tai jopa homeopatiasta. Mutta ap ei varmaan ole valmis kokeilemaan mitään näistä, kun ei ne kumminkaan auta... :(

Vierailija
49/85 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljuuntuminen kai johtuu siitä, ettei sun suolesta enää ravintoaineet imeydy? Olet varmaan koittanut eri ruokavalioita? Kannattaa huomata, ettei se yleisin fodmap-ruokavalio sovi kaikille, esimerkiksi mulle sopii kyllä omena mutta maitotuotteet pääsääntöisesti ei lainkaan. Älä anna vielä periksi vaan kokeile.

Ja kuten varmaan oletkin jo funtsinut, niin osa ratkaisusta löytyy pääsi sisältä. Sun täytyy opetella löytämään elämässä niitä kivoja asioita, joihin ei ulkonäkö ja imago vaikuta. Älä mieti sitä miltä näytät muiden silmissä. Vain siten voit saavuttaa sisäisen rauhan ja stressitasosi laskevat. Olet varmasti herkkä ja älykäs, yritä löytää keino hyödyntää noita vahvuuksia jotenkin.

Ulkonäkö on mulle tärkeä asia, älä yritä kääntää sitä ja mä haluan nauttia siitä nuorena naisena .

Mikä helvetin fodmap? Mä syön monipuolisesti kaikkea, mulla ei ole mitään allergioita, eikä sairastumiseni syy ollut ruokavaliossa vaan stressissä ja ahdistuksen seurauksena alkoi myös kaljuuntuminen, päänahkaani puhkesi kivulias ja polttava reaktio voimakkaasta ahdistuksesta. Sitten alkoi hiuksia lähteä.

Jätäpä ensimmäisenä viljat ja maitotuotteet pois. Ainoa mikä minulla auttoi suolen ongelmiin ja hiustenlähtöön. Ja tasoitti mieltäkin aika paljon. Ei voisi olla pahitteeksi sinullekaan..Ja ennen kun nyt tähänkin jotain raivoat, niin sanottakoon, että itse kyllä ymmärrän tuon tuskaisuutesi esim ulkonäön suhteen aivan täysin.

Siitä ymmärryksestä kun ei oo mitään apua, pitäis löytyä niitä ratkaisuja.

Enkä jätä viljoja pois, leivän syöminen kohtuullisesti on kuitenkin terveellistä, enkä oo allerginen millekään viljalle tai mulla ei oo keliakiaa. Molemmat asiat tutkittu. Joten ei ole syytä jättää pois.

Maitotuotteita en edes kauheasti syö, ainut mitä menee niin jogurtti ja juusto.

Eikä mielenterveysongelmani johdu todellakaan mistään ruokavaliosta! Vaan mulle on oikeasti tapahtunut paljon pahoja asioita! Niin mielenterveysongelmani ja muut sairauteni ovat ihan toisten ihmisten aiheuttamia .

-.-' HUHHH.

Monet ovat jättäneet viljat pois vaikka eivät olekaan lääkärin toteamuksesta varsinaisesti allergisia niille. He voivat paremmin sekä fyysisesti että psyykkisesti. Jos syöt jogurttia ja juustoja joka pvä niin tuleehan niistä jo aikamoinen määrä. Maitotuotteet aiheuttavat mikro-tulehduksia aivoissa, siitä syystä niitä ei pitäisi käyttää. Yksi professori Lundissa (Skåånessa) on tutkinut perusteellisesti tätä asiaa, Charlotte Erlanson-Albertson. Googlaa - jos huvittaa.

Vierailija
50/85 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkin ap jo varmaan ymmärtänyt että mitään ihme parantumista ei kukaan voi sinulle tarjota. Mutta itse pyysit vinkkejä kuinka saada terveys takaisin, mitäs jos ottaisit vinkeistä vaarin ja alkaisit kokeilemaan niitä....

Teidän neuvot on vaan ollut sitä, että rupea syömään jonkun erikois ruokavalion mukaan, vaikka syy mun sairastumiseen ei ole ollut edes ruokavaliossa vaan stressissä ja jos mulla ois allergioita tai keliakia, silloin ymmärtäisin että ruokavaliota täytyy muuttaa. Kaljuuntumiseen ei ole osattu taas sanoa juuta eikä jaata.

Olet naivi. Ruokavalio sairastuttaa 100% varmasti. Kaljuuntuminenkin on täysin selvää mistä johtuu, jos viitsit vähän opetella asioita. Mikäli et, luota lääketieteeseen ja syö Libraxia, masennuslääkkeitä yms. Itse päätät elämästäsi. Vain tyhmä ulkoistaa terveytensä tahoille, jotka tekevät terveytesi kustannuksella businesta. Oma valintasi.

Vierailija
51/85 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha tätä tyyppiä on neuvoa. Raivoaa ja kiukuttelee vain eikä ota neuvoja vastaan. Nähty on. Joo, on ollut varmasti rankkoja aikoja elämässä, mutta se ei tarkoita että tarvitsee raivota palstalla anonyymeille jotka yrittävät neuvoa. Googleta nyt se fodmap-ruokavalio. Vehnässä ja rukiissa niitä on paljon eikä sillä ole tekemistä keliakian tai allergian kanssa.

Mä olen kyllä sitä mieltä, että hyvä asia että anonyymisti purkaa tänne patoumiaan, ei tarvi sitten luonnossa. Niinhän muutkin tekee. Ja sen lisäksi voin samastua ap:n tarinaan ja kannustankin apta raivoamaan paskansa tänne. Se helpottaa ainakin hetkeksi. Sunkaltasille vastaajille jotka selkeästi tahallaan yrittää provota ihmistä vittuuntumaan vielä lisää saakin raivota. :)

Kiva kun tässäkin ketjussa vastailet kahtena ihmisenä, ap. :)

En ole ap, vaan samanlaisessa tilanteessa. Sun vainoharhoille olisi syytä tehdä jotain. Miksi viestejä poistellaan ilman syytä :o

Niin, näyttää tähänkin ketjuun eksyvän muutkin mielisairaat.

Vierailija
52/85 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka sun ärtyvän suolen oireyhtymän kuinka on alunperin laukaissut stressi niin sen ENSISIJAINEN HOITOMUOTO ON FODMAP-RUOKAVALIO. JA SIITÄ HUOLIMATTA, ETTÄ ET OLE KELIAAKIKKO TAI VILJA-ALLERGIKKO. KYSY VAIKKA LÄÄKÄRILTÄSI.

Tai edes googlaa.

Tai sitten vaan syö rauhassa sitä "terveellistä kotiruokaasi", ja kärsi taudeistasi ja tyhmyydestäsi.

Vierailija
53/85 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna periksi! Itsellä ärtyvä suoli lähes oireeton nykyään, kun olen sitä ruokavaliolla hoitanut. Fodmapilla pääsääntöisesti, mutta siinäkin on eroja ja olen löytänyt sopivat ja epäsopivat vain sitkeästi kokeilemalla. Ihoni oli joka puolelta aivan auki ja punainen, kun suoli oli niin pahana, ja mikään ei kerinnyt imeytyä. Nyt ihoni on aivan normaali, ja suoli kiukuttelee enää vain pienesti, lähinnä ilmavaivoilla -ei enää päivittäisellä vesiripulilla, mikä rajoitti myös minua ja sosiaalista elämääni. Pää pystyyn, saat vielä suolen kuntoon! Ota huomioon, että mielialat (juurikin se stressi, masennus ja suru) vaikuttavat ärtyvään suoleen, joten älä vaivu epätoivoon, vaan olisi tärkeää saada mielesikin kuntoon. Siitä alkaa paranemisesi. Minullakin ibs puhkesi masentavassa ja stressaavassa elämäntilanteessa, mutta nyt kaikki on hyvin❤️ N20

Vierailija
54/85 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressin sietoon ja mielialaan vaikuttaa se mitä syö. Vaikka masennuksen syy olisikin jossain ikävässä tapahtumassa. Aikaa, terapiaa, parempaa ravintoa ja liikuntaa, niin pystyy paremmin taistella agstia vastaan. Käytä kaljusi peittämiseen huivia, niin minäkin olen tehnyt jo n.9 vuotta. Unelmoin edelleen hiuksista, mutta yritän korostaa muita parempia puoliani. Yritän hankkia itsearvostusta työni kautta. Mene opiskelemaan jotain mikä haluat olla. 

Vierailija
55/85 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään ihmekään että AP on sairastunut ja ilmeisesti myös karkottanut ihmiset ympäriltään: ei kykene kommunikoimaan muutoin kuin täysin samaa mieltä olevien kanssa, eikä käsitä että "normaali kotiruoka" ei välttämättä auta terveeseen elämään.

Kiehu siellä liemissäsi kaljupää, jos se noin kivaa on.

Sitten kun et enää jaksa, niin voisit kokeilla esimerkiksi ihan keskusteluterapiaa psykoterapeutin luona ensimmäiseksi. Voisi auttaa asennevamman havaitsemiseen.

Vierailija
56/85 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue tieteellisiä julkaisuja ja lääkäreiden kirjoituksia ärtyneen suolen hoitokeinoista. Ruokavaliohoito on ensimmäinen.

Vierailija
57/85 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaihtoehtohoitoja olet kokeillut?

Ilman kertyminen vatsaan voi hyvin olla yhteydessä siihen, että esimerkiksi maitotuotteet ja/tai gluteeni eivät sovellu sinulle. Kokeile pari viikkoa olla ilman niitä ja katso huomaatko muutoksia.

Kova stressi ja ahdistus kuluttaa elimistön vitamiini- ja hivenainevarastoja ja suoliston limakalvon hyvä kunto on riippuvainen mm. niistä. Yksi tärkeimmistä suoliston hyvinvointiin vaikuttavista tekijöistä on oikea bakteerikanta. Suosittelen syömään jotakin laadukasta maitohappobakteerivalmistetta.

En halua nyt niistä vaihtoehtohoidoistakaan avautua enempää, ottakoon ihmiset itse selvää mitä eri vaihtoehtohoitoja on olemassa kun minä en halua tästä keskustelusta mitään eipäs juupas keskustelua jossa ihmiset keillä on hyviä kokemuksia vaihtoehtohoidoista niin joutuvat kinastelemaan skeptikkojen kanssa jotka eivät niihin usko.

Edelleen laktoosi-intoleranssi, keliakia on testattu ja MULLA EI NIITÄ OLE ! En viitsi tätäkään asiaa monta kertaa toistaa. Eli maito ja viljatuotteiden pitäisi sopia mulle.

Syön myös monivitamiinia, kalaöljykapseleita, erillistä d-vitamiinia, biotiiniä ja magnesiumia. Juon gefilus mehuja jotka on täysmehuja, sisältää maitohappobakteeria myös ja vital mehuja jotka on täysmehuja ja sisältää lisäksi vitamiineja.

MÄ EN MYÖSKÄÄN OLE SOKEA SILLE ETTEN TIETÄISI MIKÄ MINUT ON SAIRASTUTTANUT , mut on sairastuttanut liika stressi ja ahdistus , eikä se ole mikään ihme että ihmiselle voi liiasta stressaamisesta ja ahdistuksesta puhjeta sairauksia ... :(  Itse kuitenkaan en ole syypää kaikkeen, minua kohtaan on tehty paljon vääryyttä!!!

Jos ottaisit neuvosta vaarin ja tutustuisit FODMAPeihin niin ymmärtäisit, että viljoissa on muutakin kun gluteeni. Gluteeni aiheuttaa ongelmia keliaakikoille ja vehnän hiilihydraatti (yksi FODMAP) ibs:läisille.

Joo ei kiinnosta. Vai vastasinkohan minä tähän jo? :D ihan sama, antaa mennä vaan..

Vierailija
58/85 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä reagoin just niin miltä musta tuntuu. :)

Niinhän sä aina näissä ketjuissasi teet. :) Ja onko se auttanut?

Miksi helvetissä kirjotat monikossa? mä en ole tehnyt kun vaan ja ainoastaan tämän yhden ketjun tästä aiheesta.. Sä taidat nyt tarkottaa jotain aivan toista ihmistä tai sitten vaan oot jonkun ihmisen joku pösilö vainoaja!

Vierailija
59/85 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaihtoehtohoitoja olet kokeillut?

Ilman kertyminen vatsaan voi hyvin olla yhteydessä siihen, että esimerkiksi maitotuotteet ja/tai gluteeni eivät sovellu sinulle. Kokeile pari viikkoa olla ilman niitä ja katso huomaatko muutoksia.

Kova stressi ja ahdistus kuluttaa elimistön vitamiini- ja hivenainevarastoja ja suoliston limakalvon hyvä kunto on riippuvainen mm. niistä. Yksi tärkeimmistä suoliston hyvinvointiin vaikuttavista tekijöistä on oikea bakteerikanta. Suosittelen syömään jotakin laadukasta maitohappobakteerivalmistetta.

En halua nyt niistä vaihtoehtohoidoistakaan avautua enempää, ottakoon ihmiset itse selvää mitä eri vaihtoehtohoitoja on olemassa kun minä en halua tästä keskustelusta mitään eipäs juupas keskustelua jossa ihmiset keillä on hyviä kokemuksia vaihtoehtohoidoista niin joutuvat kinastelemaan skeptikkojen kanssa jotka eivät niihin usko.

Edelleen laktoosi-intoleranssi, keliakia on testattu ja MULLA EI NIITÄ OLE ! En viitsi tätäkään asiaa monta kertaa toistaa. Eli maito ja viljatuotteiden pitäisi sopia mulle.

Syön myös monivitamiinia, kalaöljykapseleita, erillistä d-vitamiinia, biotiiniä ja magnesiumia. Juon gefilus mehuja jotka on täysmehuja, sisältää maitohappobakteeria myös ja vital mehuja jotka on täysmehuja ja sisältää lisäksi vitamiineja.

MÄ EN MYÖSKÄÄN OLE SOKEA SILLE ETTEN TIETÄISI MIKÄ MINUT ON SAIRASTUTTANUT , mut on sairastuttanut liika stressi ja ahdistus , eikä se ole mikään ihme että ihmiselle voi liiasta stressaamisesta ja ahdistuksesta puhjeta sairauksia ... :(  Itse kuitenkaan en ole syypää kaikkeen, minua kohtaan on tehty paljon vääryyttä!!!

Voisit kokeilla tällaista tuotetta, Probi mage. En tiedä jos sitä ehkä myydään jonkun toisen nimisenä suomessa, itse ostan se ruotsista. Se sisältää joka tapauksessa Lactobacillus plantarum 299v. On tosi tehokas tuote mun vatsalle. Ei paljon maksa jos kokeilisit.

Ja sitten menet hoitamaan noita sun paineitas jonkun terapeutin luona. Tilaa aika heti maanantaina.

Vierailija
60/85 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä reagoin just niin miltä musta tuntuu. :)

Niinhän sä aina näissä ketjuissasi teet. :) Ja onko se auttanut?

Miksi helvetissä kirjotat monikossa? mä en ole tehnyt kun vaan ja ainoastaan tämän yhden ketjun tästä aiheesta.. Sä taidat nyt tarkottaa jotain aivan toista ihmistä tai sitten vaan oot jonkun ihmisen joku pösilö vainoaja!

Niin tästä aiheesta. Kyllä palsta silti muistaa huoran maine- ja muut jankkamisesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi