Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni lopettaa hyväilyni kun huomaa että

Vierailija
16.01.2016 |

olen kiihottunut.
Kun en ole innostunut, hän on todella kiihottunut.
Toki lopetan jos hän ei innostu..tuntuu ettei han halua "antaa" mitään toiselle.
Eikö miehistä tunnu hyvälle kun saa naisen kiihottumaan?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä. Nykyinen vaikuttaa tärähtäneeltä.

Vierailija
2/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ja vielä parempi jos se on molemminpuolista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin asti tuon takia emme ole edenneet.

ap

Vierailija
4/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiin asti tuon takia emme ole edenneet.

ap

Miehellä taitaa olla jotain omia seksuaalisia ongelmia.

Vierailija
5/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on itsekkäitä otuksia.

Vierailija
6/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa miehet ymmärtäisivät. Kun antaa, saa.

Sellainen mies joka saa sinut taivaisiin. Hän tod. näk. saa palvovan naisen joka tekee mitä hän pyytää.

Ottakaa oppia George Uhlista.

Vierailija
7/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, voitko kertoo lisää, tää kuulostaa todella oudolta ja mielenkiintoiselta. Ajeleeko hän muuten täysillä?

Vierailija
8/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tulee töiden jälkeen kalu kovana. Työntää mut seinää vasten, nuolee mun kaulaa. Kun huomaa että kiihotun ja haluaisin hänen nuolevan rintojani, innostus laantuu.

Välillä kaappaa minut syliin, hyväilee reisiäni. Jos en innostu, hän on todella kiihottunut.

Mies minua 15v vanhempi. Hän on ihana, mukava, hauska. Mutta toki tämä asia huolettaa minua.

ap

Vierailija
9/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei siis haluaisi lopettaa, mutta en voi jatkaa hyväilyä, jos en tunne mitään. Minun pitää tuntea että mies on innostunut, se kiihottaa minua entisestään.

Kun puuhailen jotain keittiössä, hän tulee taakseni ja hyväilee rintojani. Alan hieroa peppuani häntä vasten,koska asento kiihottaa minua. 

Sitten hän lopettaa. Vastaavia tilanteita vaikka kuinka-

Tuntuu että hän haluaa minut innostuneeksi, sitten lopettaa.

ap

Vierailija
10/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava kuulla jos miehet ymmärrätte tätä käytöstä , etten turhaan ihastu mieheen enempää.

Hän siis aivan normaali työssäkäyvä, 2 lapsen isä.

Itse pukeudun seksikkääästi ja hän tuntuu olevan ylpeä että hänellä nuorempi naisystävä.

ap

Vierailija
11/24 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeiseti haluaisi saada vastahakoista naista "väkisin." Ällöttävää.

Vierailija
12/24 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 vuotias mies ja aika paljon jo nähnyt ja kokenut. Mitään kertomasi kaltaista en ole koskaan kuullut, todella outoa. Itse ainakin olisin joka kerta saattanut naiseni taivaisiin.

Vierailija
13/24 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies naimisissa ja haluaa vähän irrotella?

Vierailija
14/24 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on ongelmia seisokin kestävyydessä?

Kun huomaa että haluat penistä sisääsi, niin tulee epävarmaksi ja perääntyy?

Siinä yksi arvaus.

Vierailija
15/24 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt herralta itseltään?

Vierailija
16/24 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo teidän suhde noin muuten on?

Vierailija
17/24 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei siis haluaisi lopettaa, mutta en voi jatkaa hyväilyä, jos en tunne mitään. Minun pitää tuntea että mies on innostunut, se kiihottaa minua entisestään.

Kun puuhailen jotain keittiössä, hän tulee taakseni ja hyväilee rintojani. Alan hieroa peppuani häntä vasten,koska asento kiihottaa minua. 

Sitten hän lopettaa. Vastaavia tilanteita vaikka kuinka-

Tuntuu että hän haluaa minut innostuneeksi, sitten lopettaa.

ap

tule mun luokse keittiöön puuhailemaan,et varmasti jää puutteeseen,hyvä ettei ala jöpöttämään pelkästä ajatuksesta.

minkä ikäinen ja näköinen olet,missä asut?

t.m

Vierailija
18/24 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naimisissa.

Tutustumisvaihe menossa. Olemme tunteneet 3kk.

Deittailu on kuin teineillä, pussailua ja vähän mm mm mmm, kaipaan kosketusta ja seksiä.

Ap

Vierailija
19/24 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh vauva.fi tarjosi kolme tyypillistä neuvoa:

1. Mies vaihtoon

2. Kaikki miehet ovat itsekkäitä paskoja

3. Mä voin panna sua!

Yksi fiksukin neuvo oli: kysy mieheltäsi.

Itse veikkaan yksinkertaisesti miehen epävarmuutta. Kun alat käyttäytyä kiihoittuneesti hänellä voi mennä pupu pöksyyn esim. seuraavista syistä:

A) pitää sinun selkeätä reaktiota niin reippaana, että alkaa hannata pysyykö mukana

B) pitää sinun reaktiota teennäisenä roolin vetämisenä (vaikka ei olisi), että kokee tilanteen vaivaannuttavaksi

Tai ihan vaan

C) sinun kiihottumisesi tarkoittaa sitä että ollaan siirtymässä tositoimiin ja pieni paniikki iskee.

Tai joku ihan muu...

Kuitenkin veikkaan että kyseessä on jonkinmoinen suorituskammo, jonka taustalla voi olla huono kokemus tai ihan vaan pidempi aika edellisestä kerrasta. Usein paineita otetaan juuri silloin kun tunteet on oikeasti mukana (en tiedä onko tämä sinulle hyvä vai huono asia).

Avoin keskustelu lienee fiksuin tapa edetä. Tod. Näk hiukan rauhallisempi ja paineettomampi tapa edetä oikea (saattaa tarvita sitä juttelua ensin). Jos kyse on alkustressistä, se onneksi menee usein nopeasti ohi kun päästään muutama kerta tositoimiin.

Vierailija
20/24 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää kiusoitella. Clit tease. Saa sinut himon valtaan ja sitten salassa käy runkkaamassa omat paineet pois. Kokeile samaa. Kiihota, hyväile, saa hänet aivan sekaisin panetuksesta, ja sitten kylmän viileästi lähde pois, vaikka miehellä seisoo kuin rautakanki.

Tit for tat.

Jonkin aikaa kun jatkat, niin eiköhän mies halua mennä loppuun asti. Esitä jääkuningatarta. Salaa oma kiihottumisesi mahdollisimman pitkään. Niin pitkään kuin pystyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi