Miesystäväni lopettaa hyväilyni kun huomaa että
olen kiihottunut.
Kun en ole innostunut, hän on todella kiihottunut.
Toki lopetan jos hän ei innostu..tuntuu ettei han halua "antaa" mitään toiselle.
Eikö miehistä tunnu hyvälle kun saa naisen kiihottumaan?
Kommentit (24)
Seksi on ap:n miehelle vallan väline. Googlaa abusive relationship ja emotional abuse, man and power and control.
Jotain patoumia sillä on. Ensi kerralla sano, että hän saa ottaa sinut. Itse et koske millään tavoin, etkä liiku, ennen kuin et voi mitään.
Tantraseksiäkin kannattaa kokeilla.
Mulla oli mieheni kanssa aluksi täysin samanlaista, enkä ymmärtänyt mistä käytös johtui.
Lopultahan kävi ilmi että miehelläni oli vaikeuksia erektion kanssa. Seurusteltiin päälle puoli vuotta ennenkuin seksi alkoi sujumaan.
n27
Itselläni suurin into petipuuhiin tulee juuri siitä kun näen että naiseni nauttii.
APn miehelle: Sormilla voi tehdä muutakin kuin naputella älypuhelinta ja kieli ei ole vain jäätelön nuoleskeluun. Ja sitä paitsi, tyytyväinen nainen antaa aina parempaa seksiä. Hiiteen ajatus malli "molemmat nauttii, minä ja muna". Anna ensinnä naiselle kaikkesi, niin saat myös samalla mitalla takaisin. Ja väliin jopa tulee etukäteen pikkukivaa. Seksi ei saa olla parisuhteen pääasia, mutta paremmin siinä suhteessa jaksaa jos seksikin toimii.
AP:n tilanteeseen sanon että keskustele miehesi kanssa. Kerro miltä tuommoinen toiminta sinusta tuntuu. Jos miehelläsi on korvien välissä kaikki kunnossa, asiat ratkeaa kyllä keskustelulla.