Mulla on järjettömän paha olla
En pysty kohta käymään töissä jatkuvan kiusaamisen vuoksi. Ainoastaan lapseni ovat syy sille etten tapa itseäni.
Kommentit (23)
Ihan turha puhua koska siihen ei meillä kukaan puutu.
Ota saikkua, käy työterveyshuollossa, valita pomolle, luottamusmiehelle ja työsuojeluvaltuutetulle
Kuu ja kasva aikuiseksi. Tee jotain ja Kanna vastuu itsestäsi ja hyvinvoinnistasi. Oothan tehnyt työsi ja huomioinut muut, sinäkin.
Miten sinua kiusataan? Ootko ammattiloukkaantuja?
Vierailija kirjoitti:
Sinun itse tulee puuttua.
Mä en tiedä kuinka joku on niin sairas että potkii potkittua. Mulla ei ole enää voimia taistella. Eikä mulla ole ketään kuka puolustaisi.
Tyytyy
Miks kukaan ei tee mitään? En ala. Byääh.
Ootko itse pistänyt tikkuakaan ristiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen puuttunut. Asiat jatkuu. Firma kärsii koska ilmapiiri on huono.
Vierailija kirjoitti:
Ota saikkua, käy työterveyshuollossa, valita pomolle, luottamusmiehelle ja työsuojeluvaltuutetulle
Kuu ja kasva aikuiseksi. Tee jotain ja Kanna vastuu itsestäsi ja hyvinvoinnistasi. Oothan tehnyt työsi ja huomioinut muut, sinäkin.
En mä voi ottaa enää saikkua. Siitä kiusaaja saisi uuden motiivin hakata mut henkisesti.
Halaus ap! :)
Käy työterveyshuollossa. Onko työpaikan vaihtaminen mahdollista?
Työpaikan takia ei todellakaan kannata itsemurhaa tehdä. Kiusaaminen on hirveä asia. Onko sulla työpaikalla ketään kavereita?
En mä tiedä oliko tämä julkinen hätähuuto, mutta piste on tälle tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen puuttunut. Asiat jatkuu. Firma kärsii koska ilmapiiri on huono.
Ilmapiiri on huono joo. Itse pilaat sitä myös, Kanna vastuusi.
Miten aloittaja sitä pilaa ja mitä sen pitäisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan takia ei todellakaan kannata itsemurhaa tehdä. Kiusaaminen on hirveä asia. Onko sulla työpaikalla ketään kavereita?
On. Niitä jotka tuntevat mut jo pidemmän aikaa ja niitä jotka ovat tutustuneet muhun lähiaikoina.
Pitääkö teillä tehdä töissä töitä? Miten sua kiusataan? Etkö itse saa päättää työvuoroja omien menojen mukaan? Etkö saa valita kivoja hommia sen sijaan, että pitää tehdä niitä ei niin kivojakin?
Ootko väärällä alalla ehkä? Mee kouluun ja hanki uusi ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin taistella oikeudenmukaisuuden puolesta enkä soisi ilkeyden jatkuvan ja ehkä siksi sinnittelen. Odotan että lopussa kiitos seisoo.
Mikä on ratkaisuehdotuksesi? Haluatko vaihtaa pomot? Työkaverit? Mikä mättää? Meneekö duunipaikallasi edes hyvin? Tekeekö tappiota vai tulosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin taistella oikeudenmukaisuuden puolesta enkä soisi ilkeyden jatkuvan ja ehkä siksi sinnittelen. Odotan että lopussa kiitos seisoo.
Mikä on oikeudenmukaista?
Millainen työ? Miten kiusaus ilmenee? Kuka kiusaa?