Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toin eilen kotiini miehen - hän ei ole lähtenyt vieläkään!

Vierailija
16.01.2016 |

Toin tänne baarista erään puolitutun miehen viime yönä, koska panetti.

Aamulla heräsin joskus 9 aikaan ja hänkin vähän availi silmiään, joten ehdotin ystävällisesti josko hän haluaisi kupin kahvia ennenkuin lähtee kotiinsa (vinkvink). Ei ottanut oikein koppia tuosta, käänsi vaan kylkeään ja pyysi tuomaan lasin vettä. Joi, nukahti uudelleen.

Mä olen tässä käynyt suihkussa, käynyt koirani kanssa lenkillä, siivoillut ja puuhaillut kaikenlaista, mutta toi vaan nukkuu tossa. Mä oon käynyt tökkimässä ja vähemmän ystävällisesti tuuppimassa häntä, että heräisi ja painuis matkoihinsa mun kotoani, mutta kääntelee vaan kylkeään ja jatkaa uniaan!!!

MITEN pääsen tosta eroon? Sanoin jo hänelle, että mulla on tosiaan suunnitelmiakin tälle päivälle, että oon kohta lähdössä liikenteeseen, mutta jatkaa vaan nukkumistaan täysin välinpitämättömänä mun tekemisistä ja menemisistä. Alkaa vituttaan.

Tarkistin jo, kyllä se hengissä kuitenkin on. Kuorsauksestakin päätellen.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ap kerran tuommoinen :D Jostain syystä joku muija halusi minut kämpilleen opiskelijabileistä. En saanut omaani ylös ja annoin naisella suuseksiä. Haisin varmaan ihan hirveälle. Sit nukuin sen kämpillä varmaan klo 15 asti ja se duunaili jotain omia juttujaan koko ajan. Sit häivyin vähin äänin, eikä kyllä tarvinnut odottaa, että olisi perääni soitellut. :D m25

Vierailija
82/97 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Onko sulla veljeä tai muuta hyvää kaveria jolle voit soittaa vaikka veskistä.  Kutsu se käymään.  Sitten voit sanoa että sulle on tulossa vieraita, että nyt on lähdettävä jotta voit siivota ennekuin vieraat tulee.  Jos ei lähde niin käske kaverin heittää se ulos.  Kai nyt yhden kaverin saa ulos.  Sano että äitis on tulossa juuri tms....... Ja älä ikinä ota sitä enää vaikka kuinka.......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Onko sulla veljeä tai muuta hyvää kaveria jolle voit soittaa vaikka veskistä.  Kutsu se käymään.  Sitten voit sanoa että sulle on tulossa vieraita, että nyt on lähdettävä jotta voit siivota ennekuin vieraat tulee.  Jos ei lähde niin käske kaverin heittää se ulos.  Kai nyt yhden kaverin saa ulos.  Sano että äitis on tulossa juuri tms....... Ja älä ikinä ota sitä enää vaikka kuinka.......

- Jaha.  Homma olikin jo selvä.  Parasta laittaa kaveri aina yön selkään pois, antaa vaikka taksirahan,  mieluummin kuin jättää känniläisen makaamaan ja aamulla herää haisevan krapulaisen vierestä; eri asia jos se on oma ukko.  On mukava herätä yksin omassa punkassa.  Paitsi parempi rakkaan kainalossa.

Vierailija
84/97 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai asut pk-seudulla... kuulostaa ihan mun miehen yheltä kaverilta, ei lähe kulumallakaan. Kylmä vesi päälle, imurointi, suora käsky painua helvettiin jne. Kokeile kaikki, jos ei lähde niin soita poliisi.

Onkohan meidän miehillä yhteinen kaveri... Miehelläni myös meinaan tuollainen kaveri, ei lähde kulumallakaan jos on jossain kylässä. Itse nakkasin lopulta pihalle kun oli kaljoitellut meillä jo kaksi päivää ja kolmantena päivänä heti aamusta sihautti kaljan auki ja ajatteli jäädä vielä luoja ties kuinka moneksi päiväksi -.- Todellakaan jaksa katsoa tuollaista kotona.

HAH! Varmaan sama idiootti. Tai sitten näitä on valitettavasti useita, toivon että ei. Meillä tosin ottaa kaljat ihan oma-alotteisesti jääkaapista, aamulla tosiaan huutaa sohvalta että KEITTÄKÄÄPÄ JOKU KAHVIT ja painelee tupakille. Kahvin jälkeen onkin hyvä aika sihauttaa päivä käyntiin oluella meidän jääkaapista.

Vierailija
85/97 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa onanoida omassa rauhassaan niin ei tartte kärsiä muista ihmisistä.

Vierailija
86/97 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytkäri persiin alle; kun se hätkähtää niin sano että tässä grillailet kyljyksiä :D

Vierailija
87/97 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ratkaissut asian niin, etten koskaan tuo miehiä kotiin vaan menen niiden luo panemaan. Sitten panon jälkeen soitan taksin. Toinen vaihtoehto, että otat miehen kotiin ja panon jälkeen sanot, että en saa nukuttua kuin yksin eli soitan sulle taksin. Siistiä ja kätevää. Zen Cafekin laulaa että Tilaa jo se taksi. Tätä laulua voinkin sitten kyynisenä seksi-addiktina kuunnella itkeskellessäni laskuhumalassa. Mutta, konstini on toiminut jo vuosia.

Kovasti on ristiriitaista tekstiä.  En ymmärrä nukkumista? kesken panon.  Tai niin kyllähän se kolmannen uusinnan jälkeen voi olla, mutta eihän se ensimäisenä yönä olekaan, vaan seuraavana päivänä.

Vierailija
88/97 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vieläkö se makaa siellä??

vai onko ap jo tapettu?

Tiäkkö, tääkin asia ois selvinnyt sulle, kun olisit vaivautunut lukemaan ketjun. Mikä järki edes kysyä, koska et arvatenkaan lue taaskaan vastausta. Tuu nyt vielä uudestaan kysymään että nii lähtikö se mies jo.

Nii , lähtikö?     jo viikon maannu, varmaan homehtuu jo. Kannattaisko miettiä hauturin kutsumista, semmosen saa kun soittaa poliisille.  Kerran soitin poliisille, niin ne kyseli kaikenlaista ja tunnin päästä tuli musta auto. Poliisit tuli kolmen tunnin päästä, niillä oli ollu jotakin muuta puuhaa.  Jos haluaa jonku äkkiä, niin kannattaa sanoa että täällä on tapettu hirvi.   Sillon tulee rajan kopteri 15min päästä.

Vierailija
89/97 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuse päälle.

Ei toiminut mun mieheen :D

Ei olisi toiminut minuunkaan. Noin ihanan naisen luo olisin jäänyt iäksi.

t. m-50

Vierailija
90/97 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä! 

Kiitti vinkeistä. Ongelma tosiaan ratkesi kyllä saman päivän aikana. Ja ei, ei nähty enää illalla ja jos se on musta kiinni niin ei kyllä nähdä muutenkaan. Tai, pakko se varmaan on kun pyöritään samoissa porukoissa, mutta tänne ei ole enää mitään asiaa :D Tää kyllä muistutti mua hyvin siitä miksen halua seurustella. Kestä katsella tollaista röhnöttämistä ja haisemista... 

Vierailija
91/97 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä! 

Kiitti vinkeistä. Ongelma tosiaan ratkesi kyllä saman päivän aikana. Ja ei, ei nähty enää illalla ja jos se on musta kiinni niin ei kyllä nähdä muutenkaan. Tai, pakko se varmaan on kun pyöritään samoissa porukoissa, mutta tänne ei ole enää mitään asiaa :D Tää kyllä muistutti mua hyvin siitä miksen halua seurustella. Kestä katsella tollaista röhnöttämistä ja haisemista... 

Tai sitten, öö, etsii puolison joka ei röhnötä ja haise? :P

Vierailija
92/97 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä pipari naamaan kiinni. Takuulla herää.

Vierailija
93/97 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai asut pk-seudulla... kuulostaa ihan mun miehen yheltä kaverilta, ei lähe kulumallakaan. Kylmä vesi päälle, imurointi, suora käsky painua helvettiin jne. Kokeile kaikki, jos ei lähde niin soita poliisi.

Onkohan meidän miehillä yhteinen kaveri... Miehelläni myös meinaan tuollainen kaveri, ei lähde kulumallakaan jos on jossain kylässä. Itse nakkasin lopulta pihalle kun oli kaljoitellut meillä jo kaksi päivää ja kolmantena päivänä heti aamusta sihautti kaljan auki ja ajatteli jäädä vielä luoja ties kuinka moneksi päiväksi -.- Todellakaan jaksa katsoa tuollaista kotona.

HAH! Varmaan sama idiootti. Tai sitten näitä on valitettavasti useita, toivon että ei. Meillä tosin ottaa kaljat ihan oma-alotteisesti jääkaapista, aamulla tosiaan huutaa sohvalta että KEITTÄKÄÄPÄ JOKU KAHVIT ja painelee tupakille. Kahvin jälkeen onkin hyvä aika sihauttaa päivä käyntiin oluella meidän jääkaapista.

Meille taas tyyppi tulee kaljalava kainalossa (meillä ei ole koskaan olutta jääkaapissa, mies ostaa aina vain sen verran mitä itse juo esim. saunassa), sen sijaan pian saapumisensa jälkeen alkaa mankuminen, miten on niiiiiiin nälkä ja mitään ei ole tänään syönyt.. Mies on niin vieraanvarainen ja kiltti, että tarjoaa tuolle loiselle sapuskat, vaikka itse kyllä vain toteaisin "Aijaa, harmi. Tuon lavan kerkesit kuitenkin käydä kaupasta hakemassa, muttet ruokaa siinä samalla?".

Pakko nyt kysyä, että minkä ikäinen tuo sinun miehesi kaveri on? Jos nyt tosiaan olisikin sama tyyppi :DD

Vierailija
94/97 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuse päälle.

Ei toiminut mun mieheen :D

Ei olisi toiminut minuunkaan. Noin ihanan naisen luo olisin jäänyt iäksi.

t. m-50

Ai tuo olisi tehnyt gutaa!!!!

Vierailija
95/97 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti se on niin kännissä että luulee olevansa kotonaan ja ihmettelee mikset sinä lähde.

Vierailija
96/97 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti se on niin kännissä että luulee olevansa kotonaan ja ihmettelee mikset sinä lähde.

Haha kelaa jos näin on niin kuinka kiitollinen se on ollut kun on ensin saanut seksiä ja sitten sä vielä siivoat ja imuroit "sen" kämpän! Kuunnellut peiton alla sitä imurin hurinaa tyytyväisenä, että nyt löyty oikein vaimomatskua.

Vierailija
97/97 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota ens kerralla mitn hörhöö. Ni ei luulis nukkuvan koko päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan