Toin eilen kotiini miehen - hän ei ole lähtenyt vieläkään!
Toin tänne baarista erään puolitutun miehen viime yönä, koska panetti.
Aamulla heräsin joskus 9 aikaan ja hänkin vähän availi silmiään, joten ehdotin ystävällisesti josko hän haluaisi kupin kahvia ennenkuin lähtee kotiinsa (vinkvink). Ei ottanut oikein koppia tuosta, käänsi vaan kylkeään ja pyysi tuomaan lasin vettä. Joi, nukahti uudelleen.
Mä olen tässä käynyt suihkussa, käynyt koirani kanssa lenkillä, siivoillut ja puuhaillut kaikenlaista, mutta toi vaan nukkuu tossa. Mä oon käynyt tökkimässä ja vähemmän ystävällisesti tuuppimassa häntä, että heräisi ja painuis matkoihinsa mun kotoani, mutta kääntelee vaan kylkeään ja jatkaa uniaan!!!
MITEN pääsen tosta eroon? Sanoin jo hänelle, että mulla on tosiaan suunnitelmiakin tälle päivälle, että oon kohta lähdössä liikenteeseen, mutta jatkaa vaan nukkumistaan täysin välinpitämättömänä mun tekemisistä ja menemisistä. Alkaa vituttaan.
Tarkistin jo, kyllä se hengissä kuitenkin on. Kuorsauksestakin päätellen.
Kommentit (97)
Itselläni oli joskus ihan sama ongelma. Ei auttanut telkkarin huudattaminen täysillä, vaikka se oli siihen aikaan sängyn päädyssä (tyynypäässä), eikä mahdollisimman ärsyttävän musiikinkaan soittaminen tietokoneelta samalla volyymillä. Tätä ennen olin tietysti jo kokeillut hienovaraisia vihjeitä sanomalla useasti tyyliin: "voisitko lähteä, minulla on kohta menoa". Ei toiminut myöskään kaikkien ikkunoiden ja parvekkeen oven avaaminen selälleen, vaikka oli talvipakkanen. Imuroinnillakaan ei ollut mitään vaikutusta tämän tyypin lähtöhalukkuuteen. Ja tämä kaikki siis tapahtui yksiössä, jossa ei ollut kuin tuo yksi huone. Sain tyypin lähtemään vasta sillä, että revin peiton väkisin hänen päältään ja sanoin "ei enää niin kohteliaalla äänenpainolla", että nyt painut kotiisi täältä makaamasta, koska täällä ei iltaan asti krapulaiset makaile. Kello oli sillä hetkellä jotain viisi illalla.
No sillä se sitten lopulta lähti, mutta vasta ankaran mussutuksen siivittämänä. Olin kuulemma ihan kusipää ihminen ja hänen mukaansa velkaa hänelle vielä taksirahat jonkin ihme logiikan perusteella. Bussirahaa tarjosin, mutta se ei kelvannut, koska oli omasta mielestään vissiin liian hienoa porukkaa sellaisella kulkeakseen.
Ei se tuosta kuitenkaan pahasti nokkiinsa ottanut, koska tuli vielä samalla tavalla joskus toisenkin kerran "jatkoille". Muisti kuitenkin talon tavat, ja osasi sitten lähteä aamulla ihan oma-aloitteisesti.
Itellä oli sama tilanne, n.4v. sitten toin miehen baarista kotiin, eikä se mokoma vieläkään oo lähteny :D Siis oikeesti käytännössä muutettiin siitä viivana yhteen, asia jota en olis ittestäni ikinä uskonu, en usko pika rakastumisiin! :D
Hyi, inhottava skenaario. Jonkun kanssa on voinut olla ihan kiva ilta ja seksiäkin, mutta aamulla saattaa vielä fiilikset lerpahtaa. Kaikki ne hajut ja röhnöttäminen aamulla voi olla todella inhottavaa. Sitten kun tällainen tyyppi vielä jämähtää luoksesi, pyrkii iholle ja ehdottelee aamiaista... Apua!!!
Ai taas näitä jotka lähtee tuosta noin vain panemaan, ja sitten kohta ollaan kusi sukassa kun paljastuu kaikenlaista. Ei sympatiaa.
Ei toi vielä mitään, mieheni oli nettitreffityypin tuonut kotiinsa ja se oli ollut siellä VIIKON, mies oli ystävällisesti ja vähemmän ystävällisesti sanonut ja vihjannut, mutta sinne se oli työpäivän ajaksi aina jäänyt.
Laita peili sen nokan eteen ja tarkista hengittääkö se.
Joskus parikymppisenä hyvin hyvin humalassa sain baarissa ajatuksen kokeilla tyttörakkautta ja vein kotiini naisen yöksi. Aamulla morkkis oli ihan hirveä ja muuttui koko ajan pahemmaksi, kun kävi ilmi, että ko. eukko ei ollut aikeissakaan lähteä luotani. Mussutti aamupalaa, teki itselleen meikin mun meikeillä ja alkoi sitten kysellä, että mitä ohjelmaa illaksi. Lopulta valehtelin, että pakko lähteä töihin. Iloisesti hän totesi, että lähtee mun kanssa samaa matkaa ja niin jouduin ajamaan samassa ratikassa naisen kanssa keskustaan ja saatteli mut ihan työpaikkani ovelle asti.
Joskus myöhemmin on aina naurattanut, kun oon kuullut jotain vitsejä, että mitä lesbot tekee toisilla treffeillä, tilaa muuttoauton...
Aika tehokasta on heittää "mun vanhemmat on tulossa käymään ihan kohta". Toimii aina!
vieläkö se makaa siellä??
vai onko ap jo tapettu?
Olisit tyytyväinen kun ei kavahda läskejä.
Anna sen nukkua vaan, AIDS on loppuvaiheessaan tuollainen että vie kaikki voimat.
Vierailija kirjoitti:
Kai asut pk-seudulla... kuulostaa ihan mun miehen yheltä kaverilta, ei lähe kulumallakaan. Kylmä vesi päälle, imurointi, suora käsky painua helvettiin jne. Kokeile kaikki, jos ei lähde niin soita poliisi.
Onkohan meidän miehillä yhteinen kaveri... Miehelläni myös meinaan tuollainen kaveri, ei lähde kulumallakaan jos on jossain kylässä. Itse nakkasin lopulta pihalle kun oli kaljoitellut meillä jo kaksi päivää ja kolmantena päivänä heti aamusta sihautti kaljan auki ja ajatteli jäädä vielä luoja ties kuinka moneksi päiväksi -.- Todellakaan jaksa katsoa tuollaista kotona.
Mä olen ratkaissut asian niin, etten koskaan tuo miehiä kotiin vaan menen niiden luo panemaan. Sitten panon jälkeen soitan taksin. Toinen vaihtoehto, että otat miehen kotiin ja panon jälkeen sanot, että en saa nukuttua kuin yksin eli soitan sulle taksin. Siistiä ja kätevää. Zen Cafekin laulaa että Tilaa jo se taksi. Tätä laulua voinkin sitten kyynisenä seksi-addiktina kuunnella itkeskellessäni laskuhumalassa. Mutta, konstini on toiminut jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö vieläkään...?
Et ole lukenut ketjua. Lähti jo eilen. Kiinnostaa kyllä onko ottanut yhteyttä.
Varmaan on linnasta lomilla tms, ei ole muuta paikkaa, mutta sano että olet lähdöss' äitis luo tai että mamma kohta tulee, eiköhän kutale häivy.
Sori, en jaksa lukea muita kommentteja.
Sano sille, että sun vanhemmat/isovanhemmat on tulossa kylään. Voit myös lisätä, että susta olis ihana esitellä niille sun uus poikaystävä. Luulis lähtevän aika vikkelään.
Vierailija kirjoitti:
vieläkö se makaa siellä??
vai onko ap jo tapettu?
Tiäkkö, tääkin asia ois selvinnyt sulle, kun olisit vaivautunut lukemaan ketjun. Mikä järki edes kysyä, koska et arvatenkaan lue taaskaan vastausta. Tuu nyt vielä uudestaan kysymään että nii lähtikö se mies jo.
Kai asut pk-seudulla... kuulostaa ihan mun miehen yheltä kaverilta, ei lähe kulumallakaan. Kylmä vesi päälle, imurointi, suora käsky painua helvettiin jne. Kokeile kaikki, jos ei lähde niin soita poliisi.