Toin eilen kotiini miehen - hän ei ole lähtenyt vieläkään!
Toin tänne baarista erään puolitutun miehen viime yönä, koska panetti.
Aamulla heräsin joskus 9 aikaan ja hänkin vähän availi silmiään, joten ehdotin ystävällisesti josko hän haluaisi kupin kahvia ennenkuin lähtee kotiinsa (vinkvink). Ei ottanut oikein koppia tuosta, käänsi vaan kylkeään ja pyysi tuomaan lasin vettä. Joi, nukahti uudelleen.
Mä olen tässä käynyt suihkussa, käynyt koirani kanssa lenkillä, siivoillut ja puuhaillut kaikenlaista, mutta toi vaan nukkuu tossa. Mä oon käynyt tökkimässä ja vähemmän ystävällisesti tuuppimassa häntä, että heräisi ja painuis matkoihinsa mun kotoani, mutta kääntelee vaan kylkeään ja jatkaa uniaan!!!
MITEN pääsen tosta eroon? Sanoin jo hänelle, että mulla on tosiaan suunnitelmiakin tälle päivälle, että oon kohta lähdössä liikenteeseen, mutta jatkaa vaan nukkumistaan täysin välinpitämättömänä mun tekemisistä ja menemisistä. Alkaa vituttaan.
Tarkistin jo, kyllä se hengissä kuitenkin on. Kuorsauksestakin päätellen.
Kommentit (97)
Juuh,
ja sitten pikku evidenssiä tästä yövieraasta. Kengät eteisessä av-lapulla tms. Ja myös siitä, että olet itse nainen.
Vituttaa nämä säälittävät runkkarit nettiin rakennettuine elämineen :D
Kauheita muistoja. Minulla oli kauan sitten tuollainen elävä kuollut sängyssäni. Se heräsi iltapäivän puolella ja änkesi darrapäissään suoraan jääkaapille vetämään kalkkunaviipaleita naamaansa suoraan paketista, puheesta en saanut muuta selvää kuin "kihiloohin". Sain itselleni stalkkaajan pitkäksi aikaa.
Suosittelen, että herätät tyypin vaikka lumipesulla ja työnnät ulos ovesta ennen kuin näkyy aivotoiminnan käynnistymisen merkkejä. Pahin virhe on se, että päästät hänet vessaan, koska sieltä hän ei lähde, korkeintaan huutelee, että miksei täällä ole mitään lukemista saatana.
Kaverin siskon mies jäi samalla tavalla kämppään panon jälkeen. Kaverin sisko lähti lopulta yliopistolle ja sanoi että älä nyt sitten koko kämppää käännä. Siellä se mies taitaa vieläkin kylkeä kääntää... jo 15-vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä toi peitto pois ja ikkuna auki. Laita herätyskello myös pirisemään sen lähelle mutta piiloon niin, ettei saa sammutettua.
Sittenbkun se herää, älä tarjoa mitään kahveja vaan pyydä sitä tiskaamaan ja imuroimaan.
Lol kuulostaa ihan mun mieheltä. 😂 eikä ole edes tullut viime yönä kotiin, joten luultavasti hän :D
Toteutitko lumipesut ja imuroinnin??
Toteutin imuroinnin! Siihen ei mitään reagointia, joten mä sitten riuhtasin peiton pois ja avasin ikkunan.
Kyl se sit heräs, juteltiin hetki pitsasta ja se kysy onko mulla kaljaa. Nyt se istuu terassilla tupakalla, mutta on ainakin jaloillaan ja hengissä.
Nauroin noille tulppajutuille niin kovaa, että kyllä se viimeistään siihen olisi herännyt.
Ah, kai tästä syntyy lopulta vuosisadan rakkaustarina! :D
Vierailija kirjoitti:
Ah, kai tästä syntyy lopulta vuosisadan rakkaustarina! :D
Miten, kun oli AP:n mukaan huono pano?
Hei joo, nyt se lähti! Halus jutella kauheesti ja sit vielä ovenraosta huuteli, että olis kiva nähdä illalla...
En usko, että tästä kehkeytyy vuosisadan rakkaustarinaa. Huonon panon kanssa pystyn elään (ja puolustukseksi täytyy sanoa, että hän oli todella kännissä niinkuin mäkin), mutta koko tää kohtaus muistutti mua siitä miksi en edes halua sitoutua.
Ota kasseista kiinni ja sano että kassit lähtee nyt ovesta ulos, voit joko seurata tai jäädä siihen nukkumaan.
Kaiva lehtiroskista korukaupan kuvasto ja esittele sieltä sormuksia miehelle osoittaen, että tuon tai tuon haluan kihlasormukseksi. Kerro myös, että katselit juuri vuokraovesta teille sopivaa kaksiota yhteisasunnoksi, riittää näin aluksi, mutta lapsia haluat viimeistään vuoden päästä, joten silloin vaihdatte isompaan.
Eiköhän ukko häviä hetkessä.
kaada jääpaloja niskaan ! tai laita jokin musiikki, vaikka örinähevi KOVALLE, kaiva imuri esiin ja paukuta lattialistojasi tahallasi samalla täysin keuhkoin laulaen .
Olisit pistänyt miehen suihkuun ja sen jälkeen testannut, olisiko pano ollut selvin päin parempi.
Vierailija kirjoitti:
Kuse päälle.
Ei toiminut mun mieheen :D
Ootko sä vähän hidas? Se odottaa selvästi kosintaa.