Julkkikset Korsosta?
Ketä muita julkkuja asuu Korsossa kuin Henkka Hyppönen perheineen, Hurmerinnat? Tuusulasta niitä löytyy mahottomasti. :) T:Korsolainen
Kommentit (41)
Ei ole Selänteet asuneet koskaan Korsossa.
Hanna-Maria Seppälä (nyk.Hintsa) uinnin maailmanmestari.
Keijo Säilynoja (Korson Elvis) Jokerit.
Minä, olin siellä aikoinaan työhömmissa ja kyllä Korson naiset muistaa minut, olivat idoleita ja roikkuivat kapakassa kaulassani.Nimeäni en paljasta koska siitä saattaisi tulla heille harmia.
Siim Märkä-Simo Liivik vietti lapsuutensa ja nuoruutensa Korsossa.
Vierailija kirjoitti:
Merimaa.
Henkilö on mainittu jo aikaisemmin tässä viestiketjussa!
Vierailija kirjoitti:
Siim Märkä-Simo Liivik vietti lapsuutensa ja nuoruutensa Korsossa.
Henkilö on mainittu jo aikaisemmin tässä viestiketjussa!
Vierailija kirjoitti:
Minä, olin siellä aikoinaan työhömmissa ja kyllä Korson naiset muistaa minut, olivat idoleita ja roikkuivat kapakassa kaulassani.Nimeäni en paljasta koska siitä saattaisi tulla heille harmia.
Naiset olivat idoleita ? Mikäs se sinä sitten olit?pelkkä baarikärpänen
Ainakin se palstalegenda Kane Korsosta, taostelumies.
Pentti Kaskipuro. Taidegraafikko, Professori.
Jorma Multanen. Suomalainen Espanjan sisällissodassa.
Asser Fagerström. Muusikko.
Olli Rahnasto. Tennispelaaja.
Kevin Lankinen. Jääkiekon maailmanmestari.
Tuuni Länsman (ehkä myös sisar Ursula, en ole siitä satavarma, että onko ollut kimppakämppä) heillä oli siihen aikaan ysärin loppupuolella jotain yhteistyötä Waltarin kanssa. Eli kyseessä on Angelin tytöt.
En nyt tiedä onko hän varsinaisesti mikään julkkis, mutta Armi Aavikon äiti, Anja Aavikko asui vuosikymmenet Korsossa.
Olisiko kannattanut määritellä taas kertaalleen, mitä aloittaja tarkoitti julkkiksella. Suurin osa nimistä on täysin outoja pääkaupunkiseudun ja somen ulkopuolella oleville.
Hemmi Allan Isberg = Markus Allan. Iskelmälaulaja.
Kaija Lustila (iskelmälaulaja, Tangomarkkinat) + Jari Puhakka (kapellimestari, Bumtsibum). Asuivat aikoinaan pariskuntana Korsossa.
Juu, ei ole koskaan asunut.