Mies! Voiko itkevä nainen olla kiihottava?
En tarkoita vollottamista vaan sellaista pientä tihruttamista.
Kommentit (31)
Itkevä nainen voi olla kiihottava, kuten myös esim.ulostava nainen, mutta siinä itse toimituksessa ei ole mitään kiihottavaa ja nainen ei sillä hetkellä ole kiihottava. Useimmat kuitenkin itkevät joskus.
Tajusin juuri, että mieheni joka on vähän henkisesti väkivaltainen, tuijottaa mua joskus melkein kiihottuneena, jos on olen joutunut ihan pohjille ja itken hänen takiaan, ei siis seksissä vaan ihan muuten. Ei anna ikinä periksi ja mun pitää usein ns nöyrtyä maanrakoon, jotta riita ratkeaa. Hän pitää heikkouden ilmentymiä kiihottavana tosin sängyssäkin ja mm on raiskausfantasiaa. Apua, tämä kuulostaa oudolle. Suurimman osan aikaa pn ihan normaali ja ihana.
Okei, uusi note to myself, paina hamsterimiehen viestin kohdalla suorilta alapeukkua, lukematta.
Nyt vielä tein sen virheen, että silmäilin tekstiä ja vastaan vain viimeiseen lauseeseen: Osaan itkeä ilman kontrollin menetystä. Sinä, herraseni, et ymmärrä naisista yhtään mitään. Oikeasti. YHTÄÄN mitään. Jostain naisesta (luultavasti yksi ja ainoa, jota käytät näissä esimerkeissäsi) voi olla kuvailemiesi höpsykän höseltäjän kaltainen, mutta tiedoksi, hän ei ole mikään naiseuden esikuva ja leimasimen mallikappale. Kuten sinäkään et ole mikään miehen malliyksilö, jonka perusteella voidaan kaikki miehet jotenkin luokitella, luojan kiitos.
Mies 29v ja 1v kirjoitti:
Itkevä nainen voi olla kiihottava, kuten myös esim.ulostava nainen, mutta siinä itse toimituksessa ei ole mitään kiihottavaa ja nainen ei sillä hetkellä ole kiihottava. Useimmat kuitenkin itkevät joskus.
Ei ainakaan jos tekee niitä samanaikaisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole, säälittävää tunteiden yliottoa järjestä.
Suurin osa poliisin työtehtävistä tänäkin viikonloppuna johtuu siitä, että miehillä tapahtuu säälittävää tunteiden yliottoa järjestä, ajetaan ja kaahaillaan ja haastetaan kaduilla tyhjästä riitaa. Jokainen joka työskentelee pelastustoimintaan liittyvissä laitoksissa (poliisi, palokunta, sairaalat) tietää, että miehillä on todellisuudessa paljon lyhyempi pinna kuin naisilla.
Paras kommentti tässä ketjussa
Jos naiseen on ihastunut ja hän kiihottaa, niin kyllä myös itkuisenakin. Tekee mieli lohduttaa, ja siinä yksi asia usein johtaa väistämättä toiseen. Ei sille mitään voi.
Voiko naurava nainen kiihottaa? Voi.
Tästä on tehty tutkimuksiakin. Muistaakseni naisen itku alensi miehen testosteroni tasoja, joten ei kiihota.
Outo kysymys. Toki joku kiihottuu vaikka paskasesta vessaharjasta, mutta yleisesti ottaen vastauksen pitäisi olla itsestään selvä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mieshän ei itke?
Exä itki kun rakasteltiin eka kerran. Oli vaan niin ihanaa. Herkkis miehet ♡
Herkkikset rules! Kun olen saanut kunnon kyydit (hyvässä mielessä - ei mitään SM :ää) oon itkenyt, niin hyvää on tehnyt.
Mies sanoo, että olen törkeän kiihottava, kun syväkurkutan ihan åärimmilleen ja kyyneleet sotkee meikit. :)
Miehet ovat paljon rohkeampia, joten miehillä aggressio voi purkautua eri tavoilla. Naisetkin pahoinpitelevät miehiä kovasti, mutta miehet eivät kehtaa ilmoittaa siitä ja naiset epäonnistuvat miehiä useammin esim.itsemurhissa, koska rohkeus puuttuu. Naisilla myös ajotaito on paljon huonompi aivoeroista johtuen, joten kaahailu päättyisi traagisesti paljon useammin, kun taas miehellä on parempi mahdollisuus rikkoa lakia ja selvitä ehjänä.
Itkeminen johtuu kontrollin menettämisestä; riidan haastaminen tms. voi olla ihan omaa valintaa.