Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etsin tukijoukkoja laihdutusyritykseen!

14.02.2006 |

Olen siis päättänyt luopua noin 5-10 kilosta, joita kaksosraskauteni jälkeen olen ylimääräisenä kanniskellut pian 2 vuotta. Raskausaikana minulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta, mutta se on lääkkeillä hoidettu eikä sen pitäisi olla enää laihtumisen esteenä. Tällä hetkellä painan kai noin 60 kg, 55 riittäisi mainiosti, mutta senkin alle voisi pari kiloa tipahtaa ihan rauhassa.

En ole koskaan elämässäni laihduttanut, enkä oikein osaa ryhtyä hommaan. Minulla ei ole kiirettä, mutta en yhtään tiedä, kuinka kauan laihtumiseen mahtaa mennä. Tiedän, että suurin ongelmani on herkuttelu, mutta kuitenkin yrittäisin nyt ensin muuttaa elintapojani ryhtymällä liikkumaan. Inhoan liikuntaa =(. Iltaisin en oikein pääse lähtemään kotoa, mutta töitten jälkeen ennättäisin käydä esimerkiksi uimassa parina päivänä viikossa ennen kuin haen lapset hoidosta. Olisiko tällaisesta alusta vielä mitään riemua?

Olen tosiaankin aivan tampio laihduttamisessa ja jotenkin vähän taidan hävetäkin tätä, kun en haluaisi kellekään asiasta mitään sanoa. Tähän saakka olen pysynyt aina hyvässä kuosissa ilman sen suurempia ponnisteluita ja nyt olenkin päässyt plösähtämään. Löytyykö täältä tsemppiä tai osaatteko kertoa mistä löytyisi sellaisia yhteisöjä, joihin voisin liittyä? Painonvartijat tai muutkaan vastaavat eivät kuitekaan kiinnosta, koska en kuitenkaan jaksa noudatella mitään yhtä linjaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat, voit liittyä tähän meidän -5/-10kg pudottajaryhmään. Käy tutustumassa kirjotuksiin ja tule mukaan jos kiinnostaa. Pinoudutaan useimmat maanantaisin, mutta muinakin päivonä voi pinoutua. Kerrotaan kuulumisia, miten on viikko mennyt, laihdutusvinkkejä, ruokaohjeita ja sen semmosta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla