Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Klikkaa yläpeukku/alapeukku jos tää moderointi täällä on ihan sairasta!

Vierailija
15.01.2016 |

Tehdäänpä pientä galluppia.... Ja jos tämä menee poistoon niin sittenpä tiedetään....

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei likimainkaan yhtä sairasta kuin kirjoittelu täällä.

Aivan, huvittaa miten nuo palstapersut ei itse näe miten sairaasti kirjoittavat koko ajan. Ja sitten itkevät kun niiden "keskustelut" poistuu koko ajan ja syyttävät siitä modeja. Katsoisivat persunarsistit peiliin joskus.

Mä en ole kyllä nähnyt mitään sairaita kirjotteluita vaan normaaleja ketjuja, jotka poistuvat ilman näkyvää syytä.

Minunkin aloitukset ovat poistuneet monta kertaa ennenkuin on kerennyt tulla edes yhtään vastausta ja niissä on aina ollut pelkästään uutislinkki ja otsikkona sen uutisen oma otsikko. Vai onko uutisointi nykyään sairasta? Ja niistä uutisista keskusteleminen?

En tiedä ainuttakaan keskustelupalstaa jossa saisi avata keskusteluja joiden ainoa sisältö on linkki. Sehän olisi oikea Eldorado spämmääjille.

Pelkän linkin postaaminen ei myöskään ole millään muotoa keskustelemista. Vähän kun löisit kaveriporukassa tuppisuuna Hesarin pöydälle ja tuijottaisit porukkaa kuin mykkä vittua.

Vierailija
22/35 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ᴉʞʞɐɾɐʌ vajakkᴉ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moderointia on myös viestien automaattisuodatus. Jos viestissä esiintyy esimerkiksi sana va-jak-ki ilman tavuviivoja tai linkki mv-lehteen niin viesti ei koskaan ilmaannu julkaistuksi. Asiasta ei tietenkään ole mitään mainintaa käyttösäännöissä...

Sanoman palstalla on tietenkin Sanoman säännöt, olivatpa kuinka mielivaltaisia tai typeriltä vaikuttavia. Se joka laskut maksaa määrää miten omistamaansa palstaa saa käyttää.

Katsos vaan, pitää tosiaankin paikkansa!! =) Kokeilin "vajakk1a" ja..:

"Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen."

Mitähän muita yhtä kauheilta sanoja on automaatimoderoinnissa??

Minä en ainakaan kaipaa saada lukea keskusteluja joissa haukutaan toisia v:ksi. Ihmettelen jos joku kaipaa.

Vierailija
24/35 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viittävaille perumassa kaikki sanoman lehdet. En aio taloudellisesti tukea sen suuria. (täytyy ruveta kirjoittamaan typoja ettei tuu moderoiduksi). Tämäkö on oikeesti se linja mitä kansa haluaa??? En yleensä hiilly mistään mutta nyt suututtaa urakalla. Tälläkin palstalla saa keskustella vaan arkipäiväisestä paskasta mutta ei mitään yhteiskunnallisesti merkittävää. EI Ole tervettä se!

Yhteiskunnallisista aiheista voisi yhä ihan hyvin keskustella, ellei osa porukasta vetäisi sitä aina törkeyksien puolelle.

Ei Voi. Multa on poistettu tänään 2 asiallista ketjua liittyen Vauvapalstan sensuuriin ja turvapaikanhakijan suorittamaan fb kaveripyyntöön. Yhtään törkeää ja asiatonta viestiä ei ketjussa ollut! Moderointi vaan ei pitänyt aiheesta.

Vierailija
25/35 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moderointia on myös viestien automaattisuodatus. Jos viestissä esiintyy esimerkiksi sana va-jak-ki ilman tavuviivoja tai linkki mv-lehteen niin viesti ei koskaan ilmaannu julkaistuksi. Asiasta ei tietenkään ole mitään mainintaa käyttösäännöissä...

Sanoman palstalla on tietenkin Sanoman säännöt, olivatpa kuinka mielivaltaisia tai typeriltä vaikuttavia. Se joka laskut maksaa määrää miten omistamaansa palstaa saa käyttää.

Katsos vaan, pitää tosiaankin paikkansa!! =) Kokeilin "vajakk1a" ja..:

"Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen."

Mitähän muita yhtä kauheilta sanoja on automaatimoderoinnissa??

Näistä sanoista oli oma ketjunsa mutta se hävisi jo. Jos liikaa kokeilet niin sut bannataan ;=)

Linkkikiellon voi kiertää käyttämällä jotakin lyhytlinkkipalvelua, vaikkapa http://tinyurl.com

Vierailija
26/35 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ᴉʞʞɐɾɐʌ vajakkᴉ

Tämä toimii, kuten myös tavuttaminen. Puhelimesta tavutus on helpompaa.

Vierailija
27/35 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä linkkien spämmääjä palstapersu:

1) miksi et pysy siellä hommafoorumilla?

2) koska olet ajatellut laitatuttaa lääkityksesi kuntoon?

3) miksi koko ajan kitiset asiasta, "siitä puhe mistä puute"?

4) koska ajattelit hankkia itsellesi työpaikan?

Siinäpä taas malliesimerkki "asiallisesta keskustelusta".

Vierailija
28/35 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viittävaille perumassa kaikki sanoman lehdet. En aio taloudellisesti tukea sen suuria. (täytyy ruveta kirjoittamaan typoja ettei tuu moderoiduksi). Tämäkö on oikeesti se linja mitä kansa haluaa??? En yleensä hiilly mistään mutta nyt suututtaa urakalla. Tälläkin palstalla saa keskustella vaan arkipäiväisestä paskasta mutta ei mitään yhteiskunnallisesti merkittävää. EI Ole tervettä se!

Yhteiskunnallisista aiheista voisi yhä ihan hyvin keskustella, ellei osa porukasta vetäisi sitä aina törkeyksien puolelle.

Ei Voi. Multa on poistettu tänään 2 asiallista ketjua liittyen Vauvapalstan sensuuriin ja turvapaikanhakijan suorittamaan fb kaveripyyntöön. Yhtään törkeää ja asiatonta viestiä ei ketjussa ollut! Moderointi vaan ei pitänyt aiheesta.

Tuota tapahtuu jatkuvasti. Olen lukuisia kertoja avannut vasta alussa olevan ketjun (siis avannut lukeakseni sitä), jossa ei ole yhdessäkään kommentissa mitään asiatonta. Sitten yritän itse vastata, niin hups, ketju katosikin alta.

Vierailija
29/35 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiallisia kysymyksiä, johon ei YLLÄTTÄEN palstapersu kykene vastaamaan. 

Vierailija
30/35 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota tapahtuu jatkuvasti. Olen lukuisia kertoja avannut vasta alussa olevan ketjun (siis avannut lukeakseni sitä), jossa ei ole yhdessäkään kommentissa mitään asiatonta. Sitten yritän itse vastata, niin hups, ketju katosikin alta.

Kyllä. Juju onkin siinä että näin ei saisi tapahtua! Kyllä mä ainakin äänestän jaloillani koko sanomasta kun tällanen sensuuri on jokapäiväistä ja täysin vailla mitään logiikkaa. Vieläkö pääsis YLEstäkin eroon mutta kun ottavat veron pakolla.

Sijoitun näkökannoiltani siihen maastoon jossa sananvapaus on kaikilla, jopa terroristilla niin en voi sietää silmissäni tällaista sensuuria. Olen sitä mieltä ettei kestä anonyyminä anonyymien joskus kirkastakin kieltä, ei ole mikään pakko tulla keskustelupalstoille. Julkkishenkkilöiden ja bloggaajien haukkuminen onkin jo eri asia sitten koska koskee persoonaa.

Vierailija
31/35 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiallisia kysymyksiä, johon ei YLLÄTTÄEN palstapersu kykene vastaamaan. 

Sinussa ei ole mitään asiallista, kuten ei kirjoituksissasikaan.

Vierailija
32/35 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Juju onkin siinä että näin ei saisi tapahtua! Kyllä mä ainakin äänestän jaloillani koko sanomasta kun tällanen sensuuri on jokapäiväistä ja täysin vailla mitään logiikkaa. Vieläkö pääsis YLEstäkin eroon mutta kun ottavat veron pakolla.

Sijoitun näkökannoiltani siihen maastoon jossa sananvapaus on kaikilla, jopa terroristilla niin en voi sietää silmissäni tällaista sensuuria. Olen sitä mieltä ettei kestä anonyyminä anonyymien joskus kirkastakin kieltä, ei ole mikään pakko tulla keskustelupalstoille. Julkkishenkkilöiden ja bloggaajien haukkuminen onkin jo eri asia sitten koska koskee persoonaa.

Eli keskustelupalstat olkoon varattuja niille, jotka jaksavat lukea törkyä jatkuvalla syötöllä, kuten täällä olisi ilman moderointia...

Vierailija
33/35 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl vähä sairast.

Vierailija
34/35 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli keskustelupalstat olkoon varattuja niille, jotka jaksavat lukea törkyä jatkuvalla syötöllä, kuten täällä olisi ilman moderointia...

Tämä on vain raaistunut tämä moderointi puolen vuoden säteellä. Olen kokenut palstan ilman modea jolla on liipasin sormi herkässä ja todennut ettei se meno sietämätöntä ollut. Sitten tuli tämä pikkusievistelijöiden kunta joka itkee jo pedofili sanasta ja pahoittaa mielensä kun toinen onkin eri mieltä. Kohtelias täytyy keskusteluissa olla, olen samaa mieltä, mutta aiheiden rajoittaminen on jo aika paksua.

Vierailija
35/35 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voi yrittää vaikuttaa mielipiteisiin keskustelun kautta, mutta pitää tietää temput. Ei siis saa kutsua toista va-ja-kiksi tai su-va-kiksi vaan tulee olla asiallinen.  Ymmärrän myös sen mv - lehtilinkkauksen kiellon siltä pohjalta, että aika moni aloitus ennen suodatuksen kytkemistä päälle sisälsi pelkän otsikon ja linkin. Se ei ole keskustelua. Joilla on tarve linkata osaavat myös käyttää niitä lyhyt linkkipalveluita.

Jos mieleen tulee kirjoitella jotakin pidempää niin kannattaisi harkita vaikkapa blogia tai google site tunnusta (ilmainen) ja viestin kirjoittelua sinne. Sitten kun kirjoitus on tallessa muualla niin sen voi tänne linkata ja kopioida. Jos (kun) viestiketju poistetaan niin alkuperäinen kirjoitus ei olekaan hukassa ja siihen voi edelleenkin antaa linkkejä. Pitää myös tietää mihin kellonaikaan viestejä yleensä siivotaan pois, jolloin osaa aloittaa saaden mahdollisimman pitkän näkyvyyden itselleen. Ja pitää osata huomata missä vaiheessa vasemmistoaktivisti jää itse aloittamassaan keskustelussa niin pahasti alakynteen että se tekee keskustelusta poistopyynnön ;=)

Joka palstalla on omat sääntönsä, kirjoitetut ja kirjoittamattomat. Ongelmia tulee lähinnä silloin, kun ne kirjoittamattomat säännöt yhtäkkiä muuttuvat. Jos tämä meno ei kelpaa niin sitten pitää etsiytyä muualle.