Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottaako sinua miesten uniformut? Lentokapteeni, upseeri, tullimies, poliisi, jne.jne.

Vierailija
15.01.2016 |

Minun on tunnustettava että olen heikkona varsinkin sodanaikaiseen upseerinpukuun, miehelleni pitää saada kyllä sellainen!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ei kaikki mutta jotkut. Eikä se pelkkä uniformu vaan on siinä pikkasen henkilönkin ulkonäöllä merkitystä.

Vierailija
2/15 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt suoranaisesti kiihota, eikä kaikki uniformut edes miellytä silmää. Esim. joku armeijan kurkkusalaatti, poliisin työpuku ymv. on aika kamalia. Mutta kaikki perinteiseen pukuun pohjautuvat ovat kyllä hienoja, antavat miehelle kivasti ylimääräistä ryhtiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkroppaisella poliisilla se poliisin haalari tms. on ihan mie-le-tön. En noin yleisesti oo heikkona univormuihin ja periaatteessahan nää modernit kyttävaatteet on aika epäeroottisia, mutta kaiken järjen vastaisesti ne näyttääkin todella kuumalta jos on sopusuhtainen kroppa. Ja siis miehen kroppa. Vielä en oo nähny kuumaa poliisinaista, mutta vois se naisillakin toimia :)

Vierailija
4/15 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Puvun sisältö ratkaisee. Kun mies on oikea, hän säväyttää frakissa ja palomiehen haalarissa.

Vierailija
5/15 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkahousut M27 kiihottaa, kun kutittavat.

Vierailija
6/15 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiihota. Univormumies on valmis tottelemaan ajattelematta ja käskemään antamatta alaiselle mahdollisuutta ajatella. Ja ajattelu on seksikkäämpää kuin tottelu tai käskeminen.

Vierailija
7/15 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hulluna ensihoitajiin. Mistä löytyis mulle oma ensihoitaja, joka hellästi sivelis mun kuumaa ja tykyttävää ... ... otsaa.

Vierailija
8/15 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotilaslentäjän lentohaalari on kyllä aika hot. 

Vierailija
9/15 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Pilottitakki Solders of Odin tyyliin on super seksikästä.

Vierailija
10/15 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän olevani uniformufetisisti. Ei nyt kaikki sykäytä, mutta hienoimmat kyllä. Ristiriitaisinta vielä, että poliisivermeiden lisäksi olen pahiten heikkona sotilasuniformuihin, mutta en voi hyvällä tahdollakaan sanoa mitään positiivista asevelvollisuuden suorittamisesta, enkä hyväksy sitä tai minkäänlaisia sotatoimia muutenkaan. Samaistan nuo vahvasti auktoriteettiin (olen alistuva masokisti), enkä ole viehättynytkään mistään rivimiesten kamppeista ollenkaan. Suurin unelma olisi saada hankittua miehelleni kunnon SS-upseerin asustus. Ja siis en todellakaan kannata natsismia tai mitään, mutta hitto sentään natsit osasivat kyllä palkata oikean suunnittelijan töihin...

Vierailija
11/15 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odimin soturi?

Vierailija
12/15 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina kohtaa komeus ja uniformu, mutta sitten kun ne asiat kohtaa niin OMG kun vetää heikoksi.

Vierailija
13/15 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin asu kiinnostaa, mutta upseerin asu on luotaan työntävä. Varmaan johtuu siitä, että poliisi on turvallinen ja pelastaa. Upseereista tulee mieleen huutaminen ja määräily. Myös lentokapteenin asu kiinnostaa, lentokapteenikin on turvallinen henkilö, joka huolehtii kaikista ihmisistä.

Vierailija
14/15 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, toki kiihottaa. Olen itse lentokapteeni ja vielä nainen.

Vierailija
15/15 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotilas. Ah joo.