Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

O.b. Tamponit. Siis miten niitä voi käyttää siististi..?

Vierailija
14.01.2016 |

jouduin hätäpäissäni ostamaan o.b. tamponeita kun pikkukaupassa ei ollut kuin niitä ja voi apua!!! Miten niitä oikein saa paikalleen ilman että on sormet ihan veressä...?? Onko mulla joku kohta mennyt ohi niiden asettamisessa.. Tosi hyvin kyllä imevät.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampaxit on huonoja, jotenkin sellaisia liruja ja "kuivia" että ne vääntyy huonoon asentoon ja sitten sattuu ja lisäksi tulee ohivuotoa.

Käytän aina OB ja työnnän vaan sormella sen sinne. Kai nyt omaan piNppiinsa osaa aikuinen nainen laittaa tavaraa ilman asetintakin.

Vierailija
42/50 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tamponithan tahraa sormet vereen, kun ne asettaa paikoilleen. Ei pelkästään ob.

Ei tahraa yhtään ne joissa kunnon pahviasetin, ne muoviasettimet turhia. Myös menee ihan helposti asettimella. Ob:ta ei meinaa saada millään sisään ja kaikki paikat veressä sen jälkeen. En ole kans ikinä ymmärtänyt et ostaako joku niitä (ellei ole seuraavaksi lähin kauppa yli 60 km päässä, vaikka ajaisin kyllä 120 km ennemmin).

No minulla ei ainakaan tahraa muoviasettimetkaan, miten sinä niitä oikein yrität käyttää? :O tampaxeissa on se ongelma, että a) paperinen kääre menee AINA rikki laukussa, b) pahvinen asetin on inhottava ja c) Tampax laajenee väärään suuntaan eli pituussuunnassa. Eihän sellainen pidä mitään vuotoa aisoissa!

En minäkään osta asettimettomia O.b-tamponeja, mutta en kyllä osta edes asettimellisia tampaxejakaan, paitsi jos sattuu olemaan joku rupukauppa jossa ei muuta myydä. Asettimelliset O.b:t ovat toimivia ja hyviä, minulla ei ainakaan sotkeennu sormet siinä hommassa.

Muoviasetin muistaakseni lyhyt, en muista tarkkaan kun koin epäkäteviksi. Oahviasetillinen ei ole ikinä vuotanut. Mun mielestä tosi hyviä ja se liukuu hyvin sisään ja tamponi menee kätysti ilman kipua tolla pahviasettimella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tamponithan tahraa sormet vereen, kun ne asettaa paikoilleen. Ei pelkästään ob.

Ei tahraa yhtään ne joissa kunnon pahviasetin, ne muoviasettimet turhia. Myös menee ihan helposti asettimella. Ob:ta ei meinaa saada millään sisään ja kaikki paikat veressä sen jälkeen. En ole kans ikinä ymmärtänyt et ostaako joku niitä (ellei ole seuraavaksi lähin kauppa yli 60 km päässä, vaikka ajaisin kyllä 120 km ennemmin).

No minulla ei ainakaan tahraa muoviasettimetkaan, miten sinä niitä oikein yrität käyttää? :O tampaxeissa on se ongelma, että a) paperinen kääre menee AINA rikki laukussa, b) pahvinen asetin on inhottava ja c) Tampax laajenee väärään suuntaan eli pituussuunnassa. Eihän sellainen pidä mitään vuotoa aisoissa!

En minäkään osta asettimettomia O.b-tamponeja, mutta en kyllä osta edes asettimellisia tampaxejakaan, paitsi jos sattuu olemaan joku rupukauppa jossa ei muuta myydä. Asettimelliset O.b:t ovat toimivia ja hyviä, minulla ei ainakaan sotkeennu sormet siinä hommassa.

Muoviasetin muistaakseni lyhyt, en muista tarkkaan kun koin epäkäteviksi. Oahviasetillinen ei ole ikinä vuotanut. Mun mielestä tosi hyviä ja se liukuu hyvin sisään ja tamponi menee kätysti ilman kipua tolla pahviasettimella.

Muoviasetin on ihan yhtä pitkä kuin pahvinen, se sisempi putki pitää vaan vetää ulos ensin.

Vierailija
44/50 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi!

Ei tarvii pitkin päivää tyhjennellä, eikä varsinkaan yleisissä vessoissa.

Vierailija
45/50 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampaxit on huonoja, jotenkin sellaisia liruja ja "kuivia" että ne vääntyy huonoon asentoon ja sitten sattuu ja lisäksi tulee ohivuotoa.

Käytän aina OB ja työnnän vaan sormella sen sinne. Kai nyt omaan piNppiinsa osaa aikuinen nainen laittaa tavaraa ilman asetintakin.

Tämä! Ja mitä väliä jos vähän menee sormi vereen? Joka ikisen vessareissun jälkeen pesen kädet huolellisesti saippualla. Kuvottavaa, että toiset ajattelee käsien pesemisen olevan ajanhukkaa ja että "vähän vaan hulauttaa veden alla". Hyi h*lvetti, eikö kotona ole opetettu käsihygieniasta mitään?

Vierailija
46/50 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nuoruuden ihastus ei ymmärtänyt, kuinka tamponi POISTETAAN siististi. Ennen seksiä se vaan kysyi, että mikä täällä roikkuu ja hetken kuluttua tamponi lensi ilmojen halki ja lässähti seinään...

:`D Mutta oikeestiko olisit harrastanut seksiä tamponi sisällä?

Vierailija
47/50 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow on vielä parempi ku o.b.

Vierailija
48/50 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hieman aiheen vierestä, mutta mulla sattuis olemaan ylimääräisiä o.b:n proComfort-tamponeja  (2 sinistä pakkausta) ja muutama pinkissä pakkauksessa oleva (4 pisaraa). Voisin lahjoittaa ne jollekin, kun itse en kierukan vuoksi niitä pysty käyttämään/tarvitse. Mieluummin lähettäisin ne jollekin kuin että heittäisin roskiin :)

Vierailija
49/50 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asettimelliset tampoonit aiheuttavat aivan turhaa muoviroskaa maailmaan. On se nyt kumma jos ei voi SINNE koskea ilman ylimääräistä muoviputkea, jota "tarvitaan" maailmassa viisi sekuntia, jonka jälkeen se jatkaa puoli ikuisuutta elämäänsä öljypohjaisena muovijätteenä.

Vierailija
50/50 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te ette varmaan harrasta seksiäkään menkkojen aikana?

Miten se tähän liityy? Ja ei, en harrasta runsaan vuodon aikana. Mutta isoin syy siihen on se, etten halua mitään tulehduksia.

No jos verinen sormi on hyi hyi yök yök.

Ja ei se niinkään ole hyi yök, mutta en vain jaksa tosiaan pestä sitä. Siksi haluan asettimen. En halua hinkata tai huuhtoa kuukuppiakaan ihan ajan säästöllisistä syistä siellä wc-kopissa. Tykkään päästä vessasta pois nopeasti, ellen sitten lue siellä.

Vessassa lukeminen se vasta ällöttävää onkin! Hyi hemmetti!