Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

O.b. Tamponit. Siis miten niitä voi käyttää siististi..?

Vierailija
14.01.2016 |

jouduin hätäpäissäni ostamaan o.b. tamponeita kun pikkukaupassa ei ollut kuin niitä ja voi apua!!! Miten niitä oikein saa paikalleen ilman että on sormet ihan veressä...?? Onko mulla joku kohta mennyt ohi niiden asettamisessa.. Tosi hyvin kyllä imevät.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan ob:tä vain asettimella ja ei siinä kädet likaannu, toki pesen ne, mutta ei ole veressä. Jos pitää joskus käyttää niitä XL-kokoisia joita en ole ainakaan löytänyt asettimellisina niin onhan se etusormi ihan punainen, yök! Eli ymmärrän tasan, mistä ap puhuu. Ja mulla on ainakin niin kiire, etten jaksa mitään käsiä hinkata sit, äkkiä vaan muualle.

Että on niin kiire että et ehdi käsi pesemään vessasta lähtiessä. Selvä...

Niin? Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää? Helpompaa vain huuhtaisemalla pestä kädet kuin alkaa hinkata verestä punaista sormea valkoiseksi :) Verta jää usein kynsinauhaankin, ellei pese hitaasti ja hyvin. Mä teen elämässäni mieluummin jotain kivempaa.

Vierailija
22/50 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ikinä tajunnut miten ne asettimelliset toimii. Olen käyttänyt 13-vuotiaasta asti vain ja ainoastaan o.b:tä. Tokihan siinä kädet hieman menee vereen, mutta joka tapauksessahan ne pestään, oli asettimellinen tai ei?

Sama. Varsinkin mun nuoruudessa ne asettimet oli vaan jotain pahviputkia, ei todellakaan tehnyt mieli tunkea sellaista toosaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette varmaan harrasta seksiäkään menkkojen aikana?

Miten se tähän liityy? Ja ei, en harrasta runsaan vuodon aikana. Mutta isoin syy siihen on se, etten halua mitään tulehduksia.

Vierailija
24/50 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta tampaxin saa työnnettyä toosaan ilman että veri valuu pitkin käsiä.... Tottakai pesen kädet, mutta kaikissa yleisissä vessoisissa ei ole vesipisteitä siellä kopissa. Kiva siinä sitte etsiä kädet veressä pesupaikkaa..

Mä oon aina käytäny ob:ta (olen 40v). Jotenki onnistun aina sähläämään niiten asettimien kanssa ja menee päin v***  (kirjaimellisesti :D) koko homma.

Vierailija
25/50 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ikinä tajunnut miten ne asettimelliset toimii. Olen käyttänyt 13-vuotiaasta asti vain ja ainoastaan o.b:tä. Tokihan siinä kädet hieman menee vereen, mutta joka tapauksessahan ne pestään, oli asettimellinen tai ei?

Sama. Varsinkin mun nuoruudessa ne asettimet oli vaan jotain pahviputkia, ei todellakaan tehnyt mieli tunkea sellaista toosaan. :D

Aika vaikea elämä varmaan, jos ei pysty tajuamaan, miten se asetin toimii? Minä taas en tykkää muovisista, aivan turhaa ympäristön saatutusta, pahvi kävisi aivan hyvin ja minusta miellyttävämpi. Ei ole niin terävät reunatkaan.

Vierailija
26/50 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se tähän liityy? Ja ei, en harrasta runsaan vuodon aikana. Mutta isoin syy siihen on se, etten halua mitään tulehduksia.

No jos verinen sormi on hyi hyi yök yök.

Vierailija
27/50 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen kalu on verinen, niin eihän se ole edelleenkään mun sormi. Mieshän sen pesee.

Vierailija
28/50 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en saa tungettua ees sitä asetintamponiakaan siististi. Jos haluan saada kunnon otteen asettimesta, että saan työnnettyä tamponin ulos, tuntuu että tamponi ei mee tarpeeksi syvälle.

Ja jos haluan saada tamponin tarpeeksi syvälle, niin asetin on jo niin lähellä emättimen aukkoa, että vaikea saada työnnettyä tamponi asettimen sisältä pois ja sormet tulee veriseksi jo siinä taistellessa. O_o

Vierailija
29/50 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja O.b:tä saa myös asettimella? Ne on parhaita!

Vierailija
30/50 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei se niinkään ole hyi yök, mutta en vain jaksa tosiaan pestä sitä. Siksi haluan asettimen. En halua hinkata tai huuhtoa kuukuppiakaan ihan ajan säästöllisistä syistä siellä wc-kopissa. Tykkään päästä vessasta pois nopeasti, ellen sitten lue siellä.

Vierailija
31/50 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan ob:tä vain asettimella ja ei siinä kädet likaannu, toki pesen ne, mutta ei ole veressä. Jos pitää joskus käyttää niitä XL-kokoisia joita en ole ainakaan löytänyt asettimellisina niin onhan se etusormi ihan punainen, yök! Eli ymmärrän tasan, mistä ap puhuu. Ja mulla on ainakin niin kiire, etten jaksa mitään käsiä hinkata sit, äkkiä vaan muualle.

Niin? Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää? Helpompaa vain huuhtaisemalla pestä kädet kuin alkaa hinkata verestä punaista sormea valkoiseksi :) Verta jää usein kynsinauhaankin, ellei pese hitaasti ja hyvin. Mä teen elämässäni mieluummin jotain kivempaa.

Vessasta lähtiessä on syytäkin pestä kädet hitaasti ja hyvin, sinä tyhmä teinityttö. Oikein kunnolla kannattaa hinkata ne kynsinauhat ja kädet, mielellään jopa ennen sen tamponin asetusta. Herran kiesus, teet jotain mieluummin kivempaa, kuin peset käsiäs... Huomasi teinin kirjoittamaksi.

Vierailija
32/50 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jouduin hätäpäissäni ostamaan o.b. tamponeita kun pikkukaupassa ei ollut kuin niitä ja voi apua!!! Miten niitä oikein saa paikalleen ilman että on sormet ihan veressä...?? Onko mulla joku kohta mennyt ohi niiden asettamisessa.. Tosi hyvin kyllä imevät.

Voin tulla auttamaan, laitan tamponin ja pyyhin tortun puhtaaksi.

T.MIES

Vierailija
33/50 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tamponithan tahraa sormet vereen, kun ne asettaa paikoilleen. Ei pelkästään ob.

Ei tahraa yhtään ne joissa kunnon pahviasetin, ne muoviasettimet turhia. Myös menee ihan helposti asettimella. Ob:ta ei meinaa saada millään sisään ja kaikki paikat veressä sen jälkeen. En ole kans ikinä ymmärtänyt et ostaako joku niitä (ellei ole seuraavaksi lähin kauppa yli 60 km päässä, vaikka ajaisin kyllä 120 km ennemmin).

Vierailija
34/50 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset naiset ja tällaisia teinimeininkiä. :0 n25

Vierailija
35/50 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kannattaako sit siirtyä siteisiin, jos niin ällöttävä eikä osaa käyttää..?

Vierailija
36/50 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan veri valu solkenaan vai valuuko sulla? Asettamisen aikaan on helppo olla tahrimatta itseään.

Vierailija
37/50 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti! Onko tällaisia ihmisiä oikeasti?

Toivottavasti en ikinä tapaa tai varsinkaan kättele sinunlaistasi (tosin hygieniakäytöksesi luultavasti näkyy ja haisee kauas, joten enköhän osaa pysyä hyvin kaukana).

Vierailija
38/50 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se nyt kerta on niin kamalaa, että sormi vähän sotkeentuu, niin yksi keino saada tamponi siististi asetettua paikalleen on kääräistä pala vessapaperia sen sormen ympärille jolla työntää tamponin emättimeen.

Ps: Miten kukaan voi lähteä vessasta pesemättä käsiään?! Hyi!

Vierailija
39/50 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuoruuden ihastus ei ymmärtänyt, kuinka tamponi POISTETAAN siististi. Ennen seksiä se vaan kysyi, että mikä täällä roikkuu ja hetken kuluttua tamponi lensi ilmojen halki ja lässähti seinään...

Vierailija
40/50 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tamponithan tahraa sormet vereen, kun ne asettaa paikoilleen. Ei pelkästään ob.

Ei tahraa yhtään ne joissa kunnon pahviasetin, ne muoviasettimet turhia. Myös menee ihan helposti asettimella. Ob:ta ei meinaa saada millään sisään ja kaikki paikat veressä sen jälkeen. En ole kans ikinä ymmärtänyt et ostaako joku niitä (ellei ole seuraavaksi lähin kauppa yli 60 km päässä, vaikka ajaisin kyllä 120 km ennemmin).

No minulla ei ainakaan tahraa muoviasettimetkaan, miten sinä niitä oikein yrität käyttää? :O tampaxeissa on se ongelma, että a) paperinen kääre menee AINA rikki laukussa, b) pahvinen asetin on inhottava ja c) Tampax laajenee väärään suuntaan eli pituussuunnassa. Eihän sellainen pidä mitään vuotoa aisoissa!

En minäkään osta asettimettomia O.b-tamponeja, mutta en kyllä osta edes asettimellisia tampaxejakaan, paitsi jos sattuu olemaan joku rupukauppa jossa ei muuta myydä. Asettimelliset O.b:t ovat toimivia ja hyviä, minulla ei ainakaan sotkeennu sormet siinä hommassa.