Kuinka usein tilaatte pitsaa kotiin?
Otsikossa kysymys.Meillä vakkaripitsa tuo pitsat noin kerran kuussa.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on pitsapaikkoja lähellä vaikka kuinka ja aina otan kotiinkuljetuksen,kun sen saa kaupan päälle.Ap.
Sama meillä, lähimpään pizzeriaan on alle kilometri matkaa, mutta miksi kävelisin sinne, kun samalla rahalla saan ruoan lämpimänä kotiovelle? Varsinkin, kun meillä ei ole autoa. Yleensä kyllä tilataan kauempana olevasta pizzeriasta, ehkä noin kerran kahdessa kuukaudessa. Kotitekoista pizzaa ei tehdä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan. En huolisi räkäläpizzoja edes ilmaiseksi.
Kokeilepas piruuttas tilata jostain muualta kuin räkälästä :)
1-2 kertaa vuodessa. Viimeksi tilattu viime keväänä, itse tehty on parempaa. :D
Ei koskaan.Kiinalaista tai intintialaista tilataan pari kertaa vuodesssa.Meillä ei kukaan oikein tykkää pitsasta.
En tilaa koskaan. Jos haluan pizzaa, menen italialaiseen ravintolaan sitä syömään. Ehkä kaksi kertaa vuodessa syön.
En enää koskaan, sen jälkeen kun huomasin, että pizzakuski poltti tupakkaa auton sisällä, jolla kuskasi pizzoja. Ja olen nähnyt tämän saman ilmiön useammin :( yök.
En ole koskaan tilannut mitään ruokaa kotiin, mutta ei se johtu siitä, että pitäisin tapaa jotenkin huonona. Ei vain ole tullut mieleen.
En ole koskaan tilannut, vaikka täällä on pizzerioita ynnä muita pilvin pimein. Syy on ihan se, että en luota pizzapaikkojen henkilökuntaan. En myöskään käy pizzerioissa syömässä.
haluaisin mutten uskalla. Jotenkin nolottaa :D
Vierailija kirjoitti:
haluaisin mutten uskalla. Jotenkin nolottaa :D
No just..
En koskaan. No, ei ole kyllä kotiinkuljetustakaan, mutta en haekaan. Aika usein tulee kyllä itse tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tilannut, vaikka täällä on pizzerioita ynnä muita pilvin pimein. Syy on ihan se, että en luota pizzapaikkojen henkilökuntaan. En myöskään käy pizzerioissa syömässä.
ööö häh?
Mun lempparipitsaa Vapianosta ei saa harmiksi kotiinkuljetuksella (tai hyvä oikeastaan), mutta toisinaan Dennikseltä tilataan pitsat kotiin. Oon tosi nirso pitsan suhteen ja moni kotiinkuljetusta tarjoava yritys tekee sellaisia pitsoja, että menee multa suoraan roskiin :( Inhoan yli kaiken sellaisia täytekekoja - vähemmän ja parempaa mulle kiitos!
Mielummin kotipizza kirjoitti:
En enää koskaan, sen jälkeen kun huomasin, että pizzakuski poltti tupakkaa auton sisällä, jolla kuskasi pizzoja. Ja olen nähnyt tämän saman ilmiön useammin :( yök.
No mitä sitten? Varmaan juu savustuu sun pitsasi.
Kaksi kertaa ollaan taidettu tilata 9 vuoteen. Täällä on kaksi pizzeriaa, joka toimittaa kotiin, ja ei tule vain tilattua. Ei kyllä haetaan noista kahdesta. Haetaan joskus kolmannesta pizzeriasta, mutta useammin tehdään itse tai mennään kunnon pizzeriaan syömään.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin kotipizza kirjoitti:
No mitä sitten? Varmaan juu savustuu sun pitsasi.
No sitä sitten, että ei ole kiva kun ajaa ikkunan eteen tupakkaa poltellen ja sitten niillä likaisilla röökikäsillä kantaa ne pizzalaatikot sisälle. Jotain hygienian perussääntöjä...
^ jos ei sulle ole väliä, niin ok. Mulle on.
Yleensä noin kerran kuukaudessa, mutta joskus saatan tilata parikin kertaa. En aina pitsaa, vaan vaihtelun vuoksi myös kebabeja ja hampurilaisia. Onneksi tarjolla on kuitenkin melko laadukkaita pannupitsoja, ei mitään ohuita läpysköjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on pitsapaikkoja lähellä vaikka kuinka ja aina otan kotiinkuljetuksen,kun sen saa kaupan päälle.Ap.
Sama meillä, lähimpään pizzeriaan on alle kilometri matkaa, mutta miksi kävelisin sinne, kun samalla rahalla saan ruoan lämpimänä kotiovelle? Varsinkin, kun meillä ei ole autoa. Yleensä kyllä tilataan kauempana olevasta pizzeriasta, ehkä noin kerran kahdessa kuukaudessa. Kotitekoista pizzaa ei tehdä koskaan.
Saisi samalla vähän liikuntaa... Ja onhan tuo ihan äärettömän epäekologista laittaa pizzakuski ajamaan autolla matka, jonka kulkee kävellen muutamissa minuuteissa.
En ole lihava mutta pizzaa menee:) vaikeeta löytää ketään, joka tykkää pizzasta niin paljon, kuin minä.