Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomio sinä 28-35v nainen!

ap
14.01.2016 |

Mitä vaaditaan 24v mieheltä, että voisit olla kiinnostunut? Voisitko olla kiinnostunut parisuhdemielessä tai vain ns kesäkolliksi kesänajaksi? Olen lihaksikas, keskipituinen, tumma hiuksinen, sinisilmäinen ja omaan keskiarvoa suuremman peniksen.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en käy myöskää juurikaan baarissa, mutta tinderistä löytyy kivoja nuorempia miehiä. Etsin kyllä lähinnä seksiseuraa enkä syty niin paljon oman ikäisistä tai vanhemmista miehistä.

N28

Ei kiinnosta tinderit tai nettitreffit, vain nainen jonka voi tavata jossain kaupassa, kadulla kävellessä yms, ns livenä katseet kohtaa ja romanssi roihahtaa. En ole kiinnostunut ruudun kautta arvioimaan ihmisiä, vaan mitä pystyn näkemään omin silmin. ap

Vierailija
62/65 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinä kuulostat oikeinkin hyvältä tyypiltä. Jos en olisi jo löytänyt ihanaa nuorta miestä, lähtisin heti kanssasi treffeille.

N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en halua miestä, joka sanoo jo alle 3-kymppisenä, ettei baarit enää kiinnosta ja tykkää nysvätä kotona. Pappaantuminen on jo alkanut jos tuossa iässä jo sanoo ENÄÄ.

24-vuotiaan voisin ottaa, jos hän olisi huumorintajuinen, kokenut naisten kanssa ja elämässä muutenkin eli ei ole vain istunut kotona pelaillen tai runkaten.

Vaikea kuitenkaan kuvitella itseäni 10v nuoremman kanssa. En varmaan osaisi ottaa sellaisen tietämystä tosissaan, esim. kodin askareita ajatellen. Lisäksi tuntuu, ettei niin nuoren pojan rinnalla olisi sellainen turvallinen olo, minkä haluan tuntea miehen seurassa.

Seksiä voisin pari kertaa harrastaa, mutta siihenpä se varmasti jäisi. Tosin tuon ikäisiltä usein vielä puuttuu sellainen ritarillisuus, eli helposti puhuvat panoistaan pitkin nettiä ja kaveripiiriä ja pahimmat kuvan kera. Eli voisi se paneminenkin jäädä.

Nämä on mun ekat mielikuvat alle 30-vuotiaista.

-35v

Voin käydä yökerhoissa silloin tällöin, mutta en tykkää vetää enää päätä täyteen, kun sitä tuli tehtyä liikaa nuoruudessa. Alkoholi ei sovi mielestäni painojennoston kanssa, laskee ns kurinalaisuutta ja nostaa estrogeeni tasoja miehillä. Olen ikäisiäni paljon kypsempi eikö se jo osoita sen, että en jaksa hillua baareissa ja olisin mielummin naiseni kanssa kahden? Voin luvata, että on turvallinen olo pojan kanssa joka on harrastanut kamppailulajeja. Ei se tarkoita vaikka on ikää ja isukki maha, että mies osaa tapella. Itse olen oppinut, että se hiljaisempi kaveri porukassa on se yllättäjä ja vaarallisempi, kuin porukan ääneikkäin ja isoin karju. ps en runkkaa edes. ap

Tuli tehtyä liikaa nuoruudessa? :D Jep jep. Kun nyt olet jo niin kamalan vanha. Komppaan muutamia muita vastaajia siinä, että kyllä sua varmaan kerran-pari panis, mutta siihen jäis. Kuulostat suoraan sanottuna tylsältä, ja selkeästikin perustat itsetuntosi lihaksillesi ja ulkonäöllesi. Ei aikuisia naisia kiinnosta se, osaako mies tapella, voi jessus. Etkä edes runkkaa? Uskovainen vai muuten vaan omituinen?

N34

En minä tappelusta puhunut mitään vaan siitä, että pystyy tarjoamaan turvaa naiselle mitä tuo eräs tuolla epäili.

Puhuithan tappelusta, siinähän tuo lukee ylemmässä lainauksessa. Paljon kertoo se, jos sinulle "mies on turvallinen" = "mies osaa tapella". En usko että se tappelukyky on kovinkaan korkealla listalla siinä, mitä naiset tarkoittavat miehen turvallisuudella. 

Vierailija
64/65 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olisin kiinnostunut parisuhdemielessä, oman ikäiset on jo ihan liian setiä :) Mun vaatimukset on että pitää asua pk-seudulla, ulkonäön pitää miellyttää, pitää tykätä vanhemmista eikä ikäero muutenkaan saa olla ongelma eikä se että mulla on lapsi, ja että välillämme olisi kemiaa. Jos nämä täyttyy niin olisit kaikki mitä voisin toivoa :)

Vierailija
65/65 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulla ap kertomasi mukaan on ihan sellaiset speksit, joiden perusteella olisin ainakin kiinnostunut tutustumaan kaltaiseesi ihmiseen (ulkonäkö, varustelu yms. plussaa, mutta eläinrakkaus ja empaattisuus jne. se ratkaiseva tekijä!). Oon aiemmin valinnut nuorempia miehiä lähinnä petitouhuihin, mutta todennut että nämä mun tapaamani nuorukaiset ovat järjestään olleet mukavia, fiksuja, energisiä, avoimia ja kaikin tavoin muutoinkin kiinnostavia, joten olen avannut mieleni sille, että voisin ryhtyä kyllä myös parisuhteeseen nuoremman miehen kanssa. Tässä tulee tietty sitten se lapsi-asia lähinnä esteeksi. Minullahan parisuhteen koittelussa ei ole mitään menetettävää, koska en halua enää lapsia, mutta en haluaisi viedä mieheltä hyvää perheenperustamisaikaa olemalla kanssani parisuhteessa, johon lapsia ei tule.

N38 (vähän yli otsikon ikäskaalan, ymmärrän tämän)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme