Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomio sinä 28-35v nainen!

ap
14.01.2016 |

Mitä vaaditaan 24v mieheltä, että voisit olla kiinnostunut? Voisitko olla kiinnostunut parisuhdemielessä tai vain ns kesäkolliksi kesänajaksi? Olen lihaksikas, keskipituinen, tumma hiuksinen, sinisilmäinen ja omaan keskiarvoa suuremman peniksen.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei sori, kun kysyin. Mitäpä muuta tältä palstalta voi odottaa kuin päänaukomista, paria asiallista vastausta lukuunottamatta. Taitaa pitää paikkansa se väestöliiton asiantuntijan puheet.. ap

Vierailija
22/65 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä visakorttisi ? Onko rajaton luotto ?

Olen valitettavasti tällä hetkellä työtön. Eikö muut avuni pysty korreloimaan tätä? Tulen toki omillani toimeen. ap

Miten voit tulla toimeen omillasi, vaikka olet työtön? Sinulla on niin paljon pääomatuloja, että elät niillä?

Ja miten voit kuvitella olevasi naisille jotain muuta kuin hetken panopuu, kun luettelet vain ulkoisia ominaisuuksiasi. Ei aikuiset naiset perusta ihmissuhdetta pelkälle ulkonäölle ja peniksen koolle. 

En usko että sinulla on tarjota sitä mitä naiset haluavat, kun selkeästi et tiedä, mitä naiset vakavaan suhteeseen haluavat :D. Vihjeenä: se ei ole komea ulkonäkö ja iso penis. Eikä se ole todellakaan mies joka ajattelee saavansa naisen vakavaan suhteeseen ulkonäkönsä avulla.

Miksi sitten naiset eivät edes vilkaisseet minua kun olin ruikku ja vähemmän komea, mutta nyt kovalla työllä kasvoni ovat ihan eri näköiset ja keho lihaksikas, todella monet naiset katsovat ja flirttailevat, luonteeltani olen kuitenkin se sama tyyppi kuin aina ennen. ap

Varmaan haluavat sinusta sitä seksiseuraa tai vain ihailevat hyvää ulkonäköäsi? Mutta sinä puhuit aloituksessasi VAKAVASTA suhteesta aikuiseen naiseen. Jos sinulla ei ole tarjota muuta kuin VAIN ulkonäkö ja penis, olet aika heikoilla kantimilla. Ja onko sinulla muuta, kun sulle ei tullut ilmeisesti mieleen luetella mitään muita ominaisuuksiasi?

Työtön, hyvännäköinen bodattu mies, joka ei juuri henkisistä ominaisuuksista välitä - hyvää panoseuraa, ei muuta.

Okei sori kun kysyin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisen naisen sinä, ap, haluaisit? Muita ominaisuuksia kuin tuo ikähaarukka?

Vierailija
24/65 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyboyksi voisin ottaakin, alun kuvailukin vastasi ennemmän sellaista kuin vakavasti otettavaan suhteeseen tarvittavia tietoja.

Vierailija
25/65 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei sori, kun kysyin. Mitäpä muuta tältä palstalta voi odottaa kuin päänaukomista, paria asiallista vastausta lukuunottamatta. Taitaa pitää paikkansa se väestöliiton asiantuntijan puheet.. ap

Eli sulle olisi pitänyt vastata:

Oi, mennäänkö naimisiin?! Olen aina haaveillut hyvännäköisestä miehestä, joka keskittyy ulkonäköönsä ja jolla on hieno penis, ja joka kertoo peniksestään heti ensimmäisenä! Mitään muuta en miehestä hae kuin kookasta penistä, kaunista naamaa ja bodattua kroppaa, olenhan jo aikuinen nainen joka on kyllästynyt fiksuihin keskusteluihin ja syvällisiin tylsiin miehiin! Mihin voin ottaa yhteyttä, jotta saamme vertailla itseruskettavien ominaisuuksia ja pullistelet minulle lihaksiasi (ja ehkä myöhemmin myös sitä penistä ;)) auringonlaskun aikaan???

T. Maijaleena 34v

Vierailija
26/65 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin asiallisesti sosiaalisista taidoistasi, keskustelutaidoistasi, yleissivistyksestäsi jne, miksi et vastannut?

Vierailija
27/65 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisen naisen sinä, ap, haluaisit? Muita ominaisuuksia kuin tuo ikähaarukka?

Ystävällinen, empaattinen, rehellinen, läheisyydestä pitävän ja eläinrakas. Ja mielellään sellainen, ettei viihdy enää yökerhoissa vaan tykkää enemmän viettää aikaa keskenään, leffoja, ulkona kävelyä/urheilua, keskustelua maailmanmenosta ja tapahtumista. ap

Vierailija
28/65 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen valitettavasti tällä hetkellä työtön. Eikö muut avuni pysty korreloimaan tätä? Tulen toki omillani toimeen. ap

Älä tuosta huolehdi. Kysyjä oli mies ja käsittääkseni olit naista etsimässä.

Vierailija
29/65 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin asiallisesti sosiaalisista taidoistasi, keskustelutaidoistasi, yleissivistyksestäsi jne, miksi et vastannut?

Osaan puhua ja olen todella puhelias kahdestaan/pienessä porukassa, mutta en ala pitämään hovia ystäviesi kesken. Olen kiinnostunut maailmantapahtumista, historiasta ja politiikasta. Luen kirjoja, urheilen ja tykkään matkustella. En ole tyhmä niinkuin luulet minun olevan. ap

Vierailija
30/65 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit tulla toimeen omillasi, vaikka olet työtön? Sinulla on niin paljon pääomatuloja, että elät niillä?

Ja miten voit kuvitella olevasi naisille jotain muuta kuin hetken panopuu, kun luettelet vain ulkoisia ominaisuuksiasi. Ei aikuiset naiset perusta ihmissuhdetta pelkälle ulkonäölle ja peniksen koolle. 

En usko että sinulla on tarjota sitä mitä naiset haluavat, kun selkeästi et tiedä, mitä naiset vakavaan suhteeseen haluavat :D. Vihjeenä: se ei ole komea ulkonäkö ja iso penis. Eikä se ole todellakaan mies joka ajattelee saavansa naisen vakavaan suhteeseen ulkonäkönsä avulla.

Miksi sitten naiset eivät edes vilkaisseet minua kun olin ruikku ja vähemmän komea, mutta nyt kovalla työllä kasvoni ovat ihan eri näköiset ja keho lihaksikas, todella monet naiset katsovat ja flirttailevat, luonteeltani olen kuitenkin se sama tyyppi kuin aina ennen. ap

Minä katselen automaattisesti lihaksikkaita ja laittautuneita miehiä. Mutta en ota vakavasti.

Jos sinua katsellaan ja sinulle flirttaillaan nyt, miksi kyselet täällä?

Vierailija
31/65 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävällinen, empaattinen, rehellinen, läheisyydestä pitävän ja eläinrakas. Ja mielellään sellainen, ettei viihdy enää yökerhoissa vaan tykkää enemmän viettää aikaa keskenään, leffoja, ulkona kävelyä/urheilua, keskustelua maailmanmenosta ja tapahtumista. ap

Oletko siis tällainen itsekin? Ehkä sinun kannattaisi markkinoida itseäsi niille vanhemmille naisille NÄILLÄ ominaisuuksilla, ei peniksen koolla.

Vierailija
32/65 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisit hyvinkin sänkyyni, jos olisin vapaa. Siihen ei taida enää kauaa mennäkään...

N.32

Vierailija
33/65 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis tällainen itsekin? Ehkä sinun kannattaisi markkinoida itseäsi niille vanhemmille naisille NÄILLÄ ominaisuuksilla, ei peniksen koolla.

Niinpä. Noilla kuvailuilla haetaan vakavasti seuraa, ap:n aloituksen kuvailuilla seksiseuraa. Siitä johtunee nihkeät vastaukset.

Vierailija
34/65 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen. No en ilmeisesti osannut sitten ilmaista itseäni oikein. ap

Vierailija
35/65 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomasin, että ns. rupsahdettuani sain vasta todellisen helmen miehekseni. Kauniina ja nuorena opiskelija likkana olin miehille vain vartalo ja söpöt kasvot. Nykyinen mieheni ei ole varmaankaan monen makuun, enkä minäkään enää olemmehan ylipainoisia ja yli nelikymppisiä :) 

Vierailija
36/65 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä katselen automaattisesti lihaksikkaita ja laittautuneita miehiä. Mutta en ota vakavasti.

Jos sinua katsellaan ja sinulle flirttaillaan nyt, miksi kyselet täällä?

Kuhan kysyin, oli virhe. ap

Vierailija
37/65 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako varattu?😄

Vierailija
38/65 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en halua miestä, joka sanoo jo alle 3-kymppisenä, ettei baarit enää kiinnosta ja tykkää nysvätä kotona. Pappaantuminen on jo alkanut jos tuossa iässä jo sanoo ENÄÄ.

24-vuotiaan voisin ottaa, jos hän olisi huumorintajuinen, kokenut naisten kanssa ja elämässä muutenkin eli ei ole vain istunut kotona pelaillen tai runkaten.

Vaikea kuitenkaan kuvitella itseäni 10v nuoremman kanssa. En varmaan osaisi ottaa sellaisen tietämystä tosissaan, esim. kodin askareita ajatellen. Lisäksi tuntuu, ettei niin nuoren pojan rinnalla olisi sellainen turvallinen olo, minkä haluan tuntea miehen seurassa.

Seksiä voisin pari kertaa harrastaa, mutta siihenpä se varmasti jäisi. Tosin tuon ikäisiltä usein vielä puuttuu sellainen ritarillisuus, eli helposti puhuvat panoistaan pitkin nettiä ja kaveripiiriä ja pahimmat kuvan kera. Eli voisi se paneminenkin jäädä.

Nämä on mun ekat mielikuvat alle 30-vuotiaista.

-35v

Vierailija
39/65 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako varattu?😄

Ei, en jaa naisiani muitten miesten kesken. ap

Vierailija
40/65 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en halua miestä, joka sanoo jo alle 3-kymppisenä, ettei baarit enää kiinnosta ja tykkää nysvätä kotona. Pappaantuminen on jo alkanut jos tuossa iässä jo sanoo ENÄÄ.

24-vuotiaan voisin ottaa, jos hän olisi huumorintajuinen, kokenut naisten kanssa ja elämässä muutenkin eli ei ole vain istunut kotona pelaillen tai runkaten.

Vaikea kuitenkaan kuvitella itseäni 10v nuoremman kanssa. En varmaan osaisi ottaa sellaisen tietämystä tosissaan, esim. kodin askareita ajatellen. Lisäksi tuntuu, ettei niin nuoren pojan rinnalla olisi sellainen turvallinen olo, minkä haluan tuntea miehen seurassa.

Seksiä voisin pari kertaa harrastaa, mutta siihenpä se varmasti jäisi. Tosin tuon ikäisiltä usein vielä puuttuu sellainen ritarillisuus, eli helposti puhuvat panoistaan pitkin nettiä ja kaveripiiriä ja pahimmat kuvan kera. Eli voisi se paneminenkin jäädä.

Nämä on mun ekat mielikuvat alle 30-vuotiaista.

-35v

Voin käydä yökerhoissa silloin tällöin, mutta en tykkää vetää enää päätä täyteen, kun sitä tuli tehtyä liikaa nuoruudessa. Alkoholi ei sovi mielestäni painojennoston kanssa, laskee ns kurinalaisuutta ja nostaa estrogeeni tasoja miehillä. Olen ikäisiäni paljon kypsempi eikö se jo osoita sen, että en jaksa hillua baareissa ja olisin mielummin naiseni kanssa kahden? Voin luvata, että on turvallinen olo pojan kanssa joka on harrastanut kamppailulajeja. Ei se tarkoita vaikka on ikää ja isukki maha, että mies osaa tapella. Itse olen oppinut, että se hiljaisempi kaveri porukassa on se yllättäjä ja vaarallisempi, kuin porukan ääneikkäin ja isoin karju. ps en runkkaa edes. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä