Elämäntavat suoraan sinkkumiehen sääntökirjasta..
Eli nyt kun on vajaa 2kk laskettuun aikaan, on mies ruvennut vonkaamaan muita ja käymään treffeillä salaa kun käy "yhdillä" äijien kaa..jäi nolosti kiinni ja pyyteli anteeksi, vain toistaakseen touhut seuraavana viikonloppuna. Keskellä päivää kaupassa juossut naisen perään ja pyytänyt numeroa, jonka jälkeen pommittanu niin että tää nainen on jopa vähän ahdistunu koko äijästä. Vannoo kuitenkin rakastavansa mua ja vauvaa mutta käytös ei mun mielestä oikein kieli siitä..Onko tää joku "hetimullekaikkinytennenkuonliianmyöhästä" syndrooma joka menee ohi vai heitänkö hanskat tiskiin. Edellinen suhde loppui hänellä pettämiseen heti poikavauvan syntymän jälkeen.
Kommentit (6)
Näin sinkkumiehenä tulee vain yksi kysymys mieleen: Mistä te löydätte näitä äijiä?
Tämä oli siis sinulla jo ennestään tiedossa, ja silti halusit lapsen tuon miehen kanssa?
Löytyykö läheltä peiliä mihin voisit vilkaista?
Porvoon kaikki raskaana olevat mammat on tänään todella aktiivisina palstalla.
Monesko samantyylinen aloitus tämä tälle päivälle olikaan, aloittaja voinee itse kertoa oikean avaustensa määrän?
Ehdottomasti tästä kasvaa oikea isän mallikappale, joka viihtyy kotona tuoreen äidin ja vauvan kanssa, ottaen vastuun koko perheen hyvinvoinnista. Koskaan loppuelämänsä aikana hänelle ei edes tule mieleen muut naiset, kun hän kunnioittaen nostaa naisensa jalustalle.
Mä en ole porvoosta..ja en oo koskaan alottanu täällä vielä mitään ja olipa tyhmää aloittaa nytkään kun vastaukset on tota luokkaa. Joo, se peili. Oon vilkassu ja näyttää helvetin hyvältä edelleen, olen kaunis eikä voi mitään. Kyse ei voi olla siitä että etsii parempaa, seksin tai minkään suhteen. Niin miks sit? Ollaan 5v oltu kimpassa ja ku tätä ei ole ennen tapahtunu niin miks nyt? Edellisessä tapauksessa muija on Savolainen ruma sossutantta joka on lisäks aivan kamala ihminen jolle ei riitä mikään. Tunnen tämän naisen pojan tapaamistappeluiden kautta. En syytä miestäni siitä että jätti hänet ja etsi heti uuden, poikansa on hoitanut esimerkillisesti silti aina vaikka joka tapaaminen on pitänyt tapella läpi. Pointti tässä oli nyt se että mieheni ei koskaan ennen ole miettinytkään muita naisia paitsi nyt loppuraskauden aikana. Tän tiedän varmaks. Eli onko tähän joku ihan oikee selitys olemassa mikä siellä äijän päässä naksahtelee?
No mitä helvettiä nyt oikeasti. Toi ei tuu loppumaan tai muuttumaan, eikä todellakaan kestä vauva-aikaa, joka on oikeasti parisuhteelle todella rankkaa.
Lapikasta, kauhee äijä.