Keneltä saa kysyä, että onko sinulla lapsia?
Kuinka läheinen henkilön pitää olla, että häneltä saa kysyä, onko hänellä lapsia?
Kommentit (13)
Siis loukkaantuuko joku siitäkin kun kysyy että onko lapsia?
Mahtaa olla elämä vaikeeta.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt kaupankassalta kysy
No en nyt tietenkään tuntemattomilta! :D
Vierailija kirjoitti:
Siis loukkaantuuko joku siitäkin kun kysyy että onko lapsia?
Mahtaa olla elämä vaikeeta.
Eihän siitä normaalisti pidäkään loukkaantua, mutta eihän tuollaista nyt ihan keneltä tahansa kysellä! :D
Tuo kysymyshän tarkoittaa käytännössä samaa, kuin oletko harrastanut seksiä? Mieti keneltä kysyisit tuota.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kysymyshän tarkoittaa käytännössä samaa, kuin oletko harrastanut seksiä? Mieti keneltä kysyisit tuota.
Eihän se, että on harrastanut seksiä, tarkoita ehdottomasti samaa, että olisi lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se, että on harrastanut seksiä, tarkoita ehdottomasti samaa, että olisi lapsia.
Ei mutta toisinpäin kyllä. Ja sitähän tässä kysyttiin...
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä. Tiedän useammankin naisen, joilla on lapsia, vaikka eivät ole ikinä harrastaneet seksiä miehen kanssa (lesboja). Ja yhden äidin, joka ei ole ikinä harrastanut seksiä kenenkään kanssa, mutta kaksi lasta. Klinikalta niitä siemeniä saa. Tanskalaista laatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta toisinpäin kyllä. Ja sitähän tässä kysyttiin...
Ei jos on adoptiolapsen vanhempi.
Mä oon muuten ihmetellyt että miksi sitä pitää edes kysyä?
Ei se loukkaa mua mitenkään, mutta ihmetyttää kuitenkin. Kun jotkut saattavat kysyä sitä heti ensimmäisenä kun nähdään. Miksi?
Aivan luonnollinen kysymys ja ulkomailla tulee eteen aika alkuvaiheessa keskustelua. Ihan naurettavaa alkaa arpomaan edes uskaltaako kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan terve ihminen tarkoita tuota jos kysyy sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon muuten ihmetellyt että miksi sitä pitää edes kysyä?
Ei se loukkaa mua mitenkään, mutta ihmetyttää kuitenkin. Kun jotkut saattavat kysyä sitä heti ensimmäisenä kun nähdään. Miksi?
He luultavasti ovat harmissaan, ettei heillä ole, ja haluavat tietää, oletko kohtalotoveri.
Älä nyt kaupankassalta kysy