Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 40-vuotias yh löytää enää kunnon kumppania, mistään?

Vierailija
13.01.2016 |

Pelottaa yksinäinen tulevaisuus. Pelottaa tutustua ihmisiin, jos kaikki meneekin taas pieleen. Hetken aikaa eron jälkeen nautin yksin olemisesta. Enää en...

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi löytää. Pistä vaikka nettiprofiili pystyyn ja reippain mielin. 

Vierailija
2/61 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama edessä. Tosin olen 38, mutta kuitenkin. Pelottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotiaasti yhäristä on kiinnostunut korkeintaan mies joka on itsekin eronnut ja jolla on lapsia tai mies yli 40 v mies joka ei itse halua lapsia.

Vierailija
4/61 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, minäkin tein uudenvuodenlupauksen palstalla, että tänä vuonna löydän yh-av-mamman kumppaniksi ja aion onnistua siinä!

Vierailija
5/61 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 vuotiaasti yhäristä on kiinnostunut korkeintaan mies joka on itsekin eronnut ja jolla on lapsia tai mies yli 40 v mies joka ei itse halua lapsia.

Höpö höpö. Kyllä nelikymppinen vielä lapsia tekee. Itse hain miestä lähemmäs nelikymppisenä. Ei tosin ollut aiempia lapsia. Lähes järjestäin miehet tekivät selväksi, että olisi kiva saada lapsiakin vielä. 

Vierailija
6/61 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kyllä 50-60-vuotiaat vielä sun ikäisen huolii. Rohkeasti vaan, heidän silmissään olet vielä nuori.

Vierailija
7/61 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, itse asiassa nelikymppiset ovat kaikkein parhaita treffattavia. Tietävät jo mitä elämältään haluavat ja suurimmalla osalla on jo maallista vaurauttakin.

Vierailija
8/61 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kyllä nelikymppinen vielä lapsia tekee. Itse hain miestä lähemmäs nelikymppisenä. Ei tosin ollut aiempia lapsia. Lähes järjestäin miehet tekivät selväksi, että olisi kiva saada lapsiakin vielä. 

Löysitkö tuolloin hyvän miehen? :)

Vierailija
9/61 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakastuu... niin siinä harvoin "järjen ääni" puhuu. Ihan kaikki on mahdollista tässä elämässä. 

Vierailija
10/61 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon ikäisellä vielä ottajia riittää, kun tämänkin ikäiselle sellainen löytyy.  Olen 46 ja seurustelen poikamiehen kanssa, lapsia minulla 7, joten  minun lapset ovat tässä.. Mies on kaksi vuotta vanhempi..

Vierailija
11/61 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysitkö tuolloin hyvän miehen? :)

Löysin, olen hyvin onnellisessa parisuhteessa ja se lapsikin tuli tehtyä :-)

Vierailija
12/61 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti vapaudestasi. Ellet sitten halua vielä lapsia?

Vierailija
13/61 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, olen siis jo yli 40 vuotta. Lapsia ei ole suunnitteilla. Mahtaisiko enää onnistuakaan. Tehköön nuoremmat vauvoja. Haluaisin kunnon miehen, jonkun jonka kanssa vetää yhtä köyttä. Sellaisesta ei ole kokemusta, vaikka takana on avioliitto ja jokunen lapsi. Lapset vievät vielä jonkun vuoden paljon aikaani, joten miehen tulisi se hyväksyä. En haluaisi muuttaa lasten elämää paljonkaan. Miten tähän pakkaan mahtuisi mies tai sen pyydystäminen? Mieluiten saisi joku pyydystää mut...

Vierailija
14/61 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tottakai voit löytää kunnon kumppanin! Miksi et voisi löytää?? Ei kai se nyt iästä ole kiinni?? 

Vierailija
15/61 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, kyllä 50-60-vuotiaat vielä sun ikäisen huolii. Rohkeasti vaan, heidän silmissään olet vielä nuori.

En ihan ensimmäisenä katselisi 60-vuotiaita, mutta kiitos vinkistä ;-)

Vierailija
16/61 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei pelota. Oikeastaan koskaan en ole ollut varmempi kuin nyt.

Vierailija
17/61 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi mies jolla on lapsia olisi huono vaihtoehto?

Vierailija
18/61 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei pelota. Oikeastaan koskaan en ole ollut varmempi kuin nyt.

Hyvä sinulle. Tuskin tässä muitakaan pelottaa muu kuin yksinäinen tulevaisuus. Onneksi mikään ei ole kiveen hakattua.

Vierailija
19/61 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauti vapaudestasi. Ellet sitten halua vielä lapsia?

Nautin nautin. Oma aikakin on arvokasta :-)

Vierailija
20/61 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö 40-vuotiaalla ole jo aika isot lapset, jopa ihan täysi-ikäiset? Vai onko sinulla pieniä lapsia? Vanhemmat lapset eivät ole este, mutta pienemmät saattavat monelle olla tuossa iässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän