Väestöliiton asiantuntija: naiset väheksyvät miehiä.
http://m.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2016011320954202_lz.shtml
Naiset vaativat miehiltään täydellisyyttä, tavallinen ei kelpaa. Miehiä myös arvostellaan ystävättärille. Monet miehet ovat aivan rikki tämän jatkuvan väheksymisen vuoksi. Erityisesti näin on käynyt kilteille ja avuliaille miehille.
Av-mamma, tunnetko piston sydämessäsi? Nyt kommenttia kehiin!
Kommentit (595)
Onpas ollu osin hyvää keskustelua! Mutta yhden asian te kaikki olette ymmärtäneet väärin, eli kyllä täydellisiä ihmisiä on, aika paljonkin, sillä me kaikki olemme täydellisiä. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö meissä kaikissa olisi vikoja, mutta olemme silti kaikki täydellisiä.
Tarkoitan tällä sitä, että ihmisen hyvät ominaisuudet + viat = täydellinen ihminen, jossa on muutamia vikoja. Sillä ilman vikoja, ihmiset ja elämä olisi täydellisen tylsää.
Mutta itse asiassa puhuttuna, on pakko sanoa, että suomalaiset naiset ovat noin keskimäärin erittäin ikäviä ihmisiä. Valitettavasti. Naisten mielestä elämässä ei saa olla mitään mukavaa, sillä eihän tässä enää mitään teinejä olla, että pitäis oikeen olla muka mukavaa. Juu ei, ei, ei ole mukavaa. Enkä siis tarkoita, että se mies olis joku työtön juoppo, vaan normi suomalainen mies, joskus haluais ottaa 2-12 kaljaa. Siis joskus. Mutku kato ei se mies ehdi ryypätä, ku se on koko ajan duunissa. Ja sit hakemassa kakaroita tarhasta, ja viemässä niitä lätkätreeneihin. Joo, mut viikonloppuna ehtii, sillon vois ottaa 3-13 kaljaa, mutta ei. Ku sen suomalaisen naisen mielestä vois juoda sitä kaljaa vähän vähemmän. Ku muuten ei jaksa mies sitten lauantaina tehdä sitä jokaviikkoista suursiivousta.
Eli suomalaiset naiset ovat ikäviä, ilonpilaajia. Ne ei tajua, että elämästä pitää myös nauttia. Siis nauttia tästä elämästä ennen ku se on ohi. Ettei sit huomaa siellä haudan pohjalla, et ei h..vetti, jokos tää elämä nyt loppu. Ku se aina loppuu, ja usein vielä ennen ku olis arvannu.
Mutta, eivät kaikki suomalaiset naiset ole ikäviä, vaan joukossa on myös runsaasti täydellisiä suomalaisia naisia. Sellaisia, yleensä kakkoskierroksella olevia, jotka ymmärtävät, että elämä on lyhyt, ja koko siitä lyhyestä elämästä kannattaisi ottaa kaikki hienot asiat, nautinnot, ja kokemukset irti. Minä olen siitä onnellisessa asemassa, että minä kahden lapsen ja yhden ikävän aviovaimon jälkeen löysin täydellisen suomalaisen naisen, joka ymmärtää, että nyt pitää nauttia. Ei ens viikolla, eikä huomenna, vaan nyt. Siis pitää nauttia, ei suorittaa. Valitettavasti suorittaakin pitää, mutta ei siellä himassa tarvi aina olla ku jossain h...tin kirkossa. Ettei vaan olis sitten mitään mukavaa.
Eli ohjeeni tähän asti lukemaan jaksaneille on: Nähkää itsenne ja toisenne täydellisinä, ei viallisina, sillä oikeasti ette voi korjata toisienne vikoja, sillä sitä toista ei edes ole olemassa, vaan on olemassa vain sinä, olet yksi, se toinen, joka on osa sitä samaa yhtä, ja yhdessä se yksi, on kaikki.
Trust your own perfection.
-Zen viisaus
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne on meitä ihan asiokkaasti vetäneet turpaan edelliset 10
000 vuotta, sivussa raiskanneet ja vieneet rahat. Että ei tää musta nyt niin epäreilua ole.
Ja sinä kostat ostamalla ja raiskaamalla poikalapsia asemalla? Häpeä.
Suomalaisista miehistä nyt vaan ei ole mihinkään. Lapatossuja kaikki.
Onneksi saadaan tänne etelästä uutta verta. Mielummin olen huntu päässä oikean kurittavan ja kovan miehen jalkavaimona kuin parisuhteessa lapatossun kanssa.
MattiMies kirjoitti:
Onpas ollu osin hyvää keskustelua! Mutta yhden asian te kaikki olette ymmärtäneet väärin, eli kyllä täydellisiä ihmisiä on, aika paljonkin, sillä me kaikki olemme täydellisiä. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö meissä kaikissa olisi vikoja, mutta olemme silti kaikki täydellisiä.
Tarkoitan tällä sitä, että ihmisen hyvät ominaisuudet + viat = täydellinen ihminen, jossa on muutamia vikoja. Sillä ilman vikoja, ihmiset ja elämä olisi täydellisen tylsää.
Mutta itse asiassa puhuttuna, on pakko sanoa, että suomalaiset naiset ovat noin keskimäärin erittäin ikäviä ihmisiä. Valitettavasti. Naisten mielestä elämässä ei saa olla mitään mukavaa, sillä eihän tässä enää mitään teinejä olla, että pitäis oikeen olla muka mukavaa. Juu ei, ei, ei ole mukavaa. Enkä siis tarkoita, että se mies olis joku työtön juoppo, vaan normi suomalainen mies, joskus haluais ottaa 2-12 kaljaa. Siis joskus. Mutku kato ei se mies ehdi ryypätä, ku se on koko ajan duunissa. Ja sit hakemassa kakaroita tarhasta, ja viemässä niitä lätkätreeneihin. Joo, mut viikonloppuna ehtii, sillon vois ottaa 3-13 kaljaa, mutta ei. Ku sen suomalaisen naisen mielestä vois juoda sitä kaljaa vähän vähemmän. Ku muuten ei jaksa mies sitten lauantaina tehdä sitä jokaviikkoista suursiivousta.
Eli suomalaiset naiset ovat ikäviä, ilonpilaajia. Ne ei tajua, että elämästä pitää myös nauttia. Siis nauttia tästä elämästä ennen ku se on ohi. Ettei sit huomaa siellä haudan pohjalla, et ei h..vetti, jokos tää elämä nyt loppu. Ku se aina loppuu, ja usein vielä ennen ku olis arvannu.
Mutta, eivät kaikki suomalaiset naiset ole ikäviä, vaan joukossa on myös runsaasti täydellisiä suomalaisia naisia. Sellaisia, yleensä kakkoskierroksella olevia, jotka ymmärtävät, että elämä on lyhyt, ja koko siitä lyhyestä elämästä kannattaisi ottaa kaikki hienot asiat, nautinnot, ja kokemukset irti. Minä olen siitä onnellisessa asemassa, että minä kahden lapsen ja yhden ikävän aviovaimon jälkeen löysin täydellisen suomalaisen naisen, joka ymmärtää, että nyt pitää nauttia. Ei ens viikolla, eikä huomenna, vaan nyt. Siis pitää nauttia, ei suorittaa. Valitettavasti suorittaakin pitää, mutta ei siellä himassa tarvi aina olla ku jossain h...tin kirkossa. Ettei vaan olis sitten mitään mukavaa.
Eli ohjeeni tähän asti lukemaan jaksaneille on: Nähkää itsenne ja toisenne täydellisinä, ei viallisina, sillä oikeasti ette voi korjata toisienne vikoja, sillä sitä toista ei edes ole olemassa, vaan on olemassa vain sinä, olet yksi, se toinen, joka on osa sitä samaa yhtä, ja yhdessä se yksi, on kaikki.
Trust your own perfection.
-Zen viisaus
Olisipa kiinnostavaa tietää kumpi niistä kahdesta lapsesta nyt pitää pääasiassa huolta, sinä vai exäsi?
Vierailija kirjoitti:
000 vuotta, sivussa raiskanneet ja vieneet rahat. Että ei tää musta nyt niin epäreilua ole.
:O Siis nyt naiset oikeasti tutkimaan historiaa! Jos sitä ei tunne, sitä on helppo käyttää oman käytöksen oikeutuksena.
Eikä tekisi pahaa lukea tunnettuja feministejä. He eivät todellakaan kannata naisen huonoa käytöstä miehelle tai sitä, että nainen ei saa olla naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
000 vuotta, sivussa raiskanneet ja vieneet rahat. Että ei tää musta nyt niin epäreilua ole.Ja sinä kostat ostamalla ja raiskaamalla poikalapsia asemalla? Häpeä.
Noniin , jos lähdetään vertaamaan miesten ostaman seksin määrää ja laatua naisten vastaavaan, niin kyllä kaikki tiedetään ketkä tämän kisan voittaa.
Mätämunia on naisissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
000 vuotta, sivussa raiskanneet ja vieneet rahat. Että ei tää musta nyt niin epäreilua ole.Ja sinä kostat ostamalla ja raiskaamalla poikalapsia asemalla? Häpeä.
Noniin , jos lähdetään vertaamaan miesten ostaman seksin määrää ja laatua naisten vastaavaan, niin kyllä kaikki tiedetään ketkä tämän kisan voittaa.
Mätämunia on naisissakin.
Uutinen vain todisti kuinka seksuaalisesti vallattomia nykyiset suomalaiset naiset ovat - ja silti ulisevat ahdistelusta! Tekopyhyys huipussaan. Sitä saa mitä tilaa.
Onhan tuo Vaarasen huomiot ottaneet tulta muuallakin:
http://www.kouvolansanomat.fi/Mielipide---Kolumnit/2016/01/14/Kolumni%3…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse väittäisin, että tämä miesten väheksyminen ei rajoitu pelkkiin parisuhteisiin. Minä näen tätä vähättelyä joka paikassa, ihan tv-sarjoissa, elokuvissa, somessa, lehdissä jne..
Eipä se minun elämääni kauheasti hetkauta, mutta aina joskus on ihan kiva kuulla jotain positiivistakin, aivan kuten te naisetkin joskus sitä kaipaatte. Tunteva ihminen mieskin on ja jatkuva negatiivinen rummutus rupeaa pidemmän päälle rasittamaan, varsinkin kun ei pystytä mitään hyvää näkemään kenessäkään tai missään.
Ihan uteliaisuudesta kysyn, millaista väheksymistä miehet kokee mainitsemissasi tilanteissa/asioissa? En lue juorulehtiä, meillä ei näy telkkari, somessa kukaan ei hauku muuta kuin yksilöitä, niin en ihan oikeasti tiedä.
Täällä av:lla tietysti törmää kaikkeen kakkaan, mutta suurin osa keskusteluista keskittyy kyllä naisten haukkumiseen ihan ulkonäöstä lähtien.
No ihan jo pelkkiä sit comeja katsomalla törmää vähättelyyn, mies kuvataan vajaaälyiseksi idiootiksi joka ei osaa mitään ja on täysin naisen tossun alla. Jaksaako tuokaan sama vitsi naurattaa, jos sen on kuullut miljoona kertaa. Siinä nyt yksi esimerkki, lehdissä on varsinkin kolumneissa paljon tätä miesten vähättelyä, hesarista sitä voi esim. lukea tuon tuostakin.
Olen samaa mieltä. Olen huomannut, että miehiä saa nykyään julkisesti vähätellä ja pilkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse väittäisin, että tämä miesten väheksyminen ei rajoitu pelkkiin parisuhteisiin. Minä näen tätä vähättelyä joka paikassa, ihan tv-sarjoissa, elokuvissa, somessa, lehdissä jne..
Eipä se minun elämääni kauheasti hetkauta, mutta aina joskus on ihan kiva kuulla jotain positiivistakin, aivan kuten te naisetkin joskus sitä kaipaatte. Tunteva ihminen mieskin on ja jatkuva negatiivinen rummutus rupeaa pidemmän päälle rasittamaan, varsinkin kun ei pystytä mitään hyvää näkemään kenessäkään tai missään.
Ihan uteliaisuudesta kysyn, millaista väheksymistä miehet kokee mainitsemissasi tilanteissa/asioissa? En lue juorulehtiä, meillä ei näy telkkari, somessa kukaan ei hauku muuta kuin yksilöitä, niin en ihan oikeasti tiedä.
Täällä av:lla tietysti törmää kaikkeen kakkaan, mutta suurin osa keskusteluista keskittyy kyllä naisten haukkumiseen ihan ulkonäöstä lähtien.
No ihan jo pelkkiä sit comeja katsomalla törmää vähättelyyn, mies kuvataan vajaaälyiseksi idiootiksi joka ei osaa mitään ja on täysin naisen tossun alla. Jaksaako tuokaan sama vitsi naurattaa, jos sen on kuullut miljoona kertaa. Siinä nyt yksi esimerkki, lehdissä on varsinkin kolumneissa paljon tätä miesten vähättelyä, hesarista sitä voi esim. lukea tuon tuostakin.
Olen samaa mieltä. Olen huomannut, että miehiä saa nykyään julkisesti vähätellä ja pilkata.
Ja jos naisista tehtäisiin yhtä pilkkaavia sicomeja, nousisi hirveä älämölö, niin kuin tämäkin keskustelunaihe on osoittanut.
Sellainen ohjelma lopetettaisiin muutaman jakson jälkeen mainostajien kaikotessa.
On ne (naiset) vaan niin herkkähipiäisiä, että julkisuudessa ei saa yhtään arvostella. Kuten miessikoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos naisista tehtäisiin yhtä pilkkaavia sicomeja, nousisi hirveä älämölö, niin kuin tämäkin keskustelunaihe on osoittanut.
Sellainen ohjelma lopetettaisiin muutaman jakson jälkeen mainostajien kaikotessa.
On ne (naiset) vaan niin herkkähipiäisiä, että julkisuudessa ei saa yhtään arvostella. Kuten miessikoja...
#sitcomeja
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea viittä sataa viestiä, mutta minusta tuossa on kyllä totuuden siemen. Tuntuu, että monet naiset valittaa koko ajan miehistään, sekä muille, että miehelle itselleen. Mulle ainakin tulee todella vaivaantunut olo, tekisi mieli puolustaa miestä, jos hän ei ole paikalla puolustamassa itseään, vaikka minun pitäisi olevinaan olla kaverini puolella. Selän takana puhuminen ei vaan ole reilua. Tietty eri asia, jos se mies on tehnyt jotain oikeasti kamalaa, mutta siinä tapauksessa en voi kuin ihmetellä, miksi se nainen edes hänen kanssaan on. Kiva sitten tavata sitä miestä jatkossa, kun mieleni on myrkytetty häntä vastaan. Todella vaivaannuttavaa.
Minä voin kyllä rehellisesti sanoa, etten ole koskaan mollannut miestäni kenellekään. Eikä hän mikään täydellinen ole todellakaan, mutta mieluummin minä annan läheisteni olla siinä uskossa, sen sijaan, että mustamaalaisin häntä hänen selkänsä takana. En näe, mitä iloa sellaisesta on. Joskus tulee kyllä annettua palautetta turhista asioista miehelle itselleen, mutta yritän aktiivisesti hillitä tätä lapsuuden kodista opittua toimintapaa. Kaiken ei tarvitse mennä minun mieleni mukaan. Kunnioitus on parisuhteen A ja O, eikä siihen sisälly jatkuva arvostelu ja mollaaminen. Kunnioittakaa niitä rakkaitanne!
Hyvin sanottu, heti tunnistin mistä puhut. Näin pyrin toimimaan itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan ne vähän yksinkertaisia ja avuttomia. Ei osata oestä pyykkiä, siivota kunnolla jne. Sellasia hellyyttäviä hölmöjä <3
Vähän kuin elokuvissa, miehille voi nauraa ja niitä saa alistaa. Se on vain huumoria. Myös munille potkaiseminen on ensisijaisesti hauskaa ja miehen vika. Mitäs kohteli naista niin, että nainen sillä tavalla suuttui!
Tämä on mies29. Ei kukaan muu jaksa jauhaa munille potkaisemisesta.
Ei ole.
Miksi ihmeessä palstalla olisi vain yksi mies ketä asia pohdituttaa? Mitä luulet, että naiset olisivat mieltä jos viihteessä olisi yleistä potkia naisilta häpyluut murskaksi ja nauraa päälle?
mies29vhän se taas siinä trollaa munille potkimisineen. Olet kirjoittanut kokonaisen adressin aiheesta ja samassa adressissa vaatinut parempaa kohtelua pedofiileille ja myönteisempää suhtautumista aikuisen ja alaikäisen seksisuhteeseen sekä raiskauksiin. Se vasta olikin kiinnostavaa luettavaa.
Hän kirjoitteli siinä kansalaisaloitteessa, että jos mies kaataa naisen ja repii tältä vaatteita päältä ja nainen reagoi siihen potkaisemalla miestä munille, niin miksi se munille potkiminen katsotaan pienemmäksi teoksi, kuin vaatteiden väkisin repiminen?
Mies29v + 1 v siis on saanut munillepotkimistraumansa tehdessään raiskausyritystä, josta nainen on ilmeisesti päässyt livahtamaan karkuun.
Siitä johtuu nyt kaikki katkeruus naisia kohtaan.
T. Keittiöpsykologi
----
Nainen kaataa miehen sänkyyn ja alkaa repiä vaatteita kiimaisena mieheltä. Mies vetää nyrkillä hampaat sisään. Kumpi pahempi, raiskauksen yritys vai "pahoinpitely"?
Vierailija kirjoitti:
Tänne voisi taas vaihteeksi tulla ympärivuorokautinen kirjautumispakko.
Aivan. Jotta saisi kitkettyä jo normiksi muodostuneen miesvihan ja miesten aliarvioinnin pois. Lisäksi moderointiin vähemmän puolueellisuutta naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan ne vähän yksinkertaisia ja avuttomia. Ei osata oestä pyykkiä, siivota kunnolla jne. Sellasia hellyyttäviä hölmöjä <3
Vähän kuin elokuvissa, miehille voi nauraa ja niitä saa alistaa. Se on vain huumoria. Myös munille potkaiseminen on ensisijaisesti hauskaa ja miehen vika. Mitäs kohteli naista niin, että nainen sillä tavalla suuttui!
Tämä on mies29. Ei kukaan muu jaksa jauhaa munille potkaisemisesta.
Ei ole.
Miksi ihmeessä palstalla olisi vain yksi mies ketä asia pohdituttaa? Mitä luulet, että naiset olisivat mieltä jos viihteessä olisi yleistä potkia naisilta häpyluut murskaksi ja nauraa päälle?
mies29vhän se taas siinä trollaa munille potkimisineen. Olet kirjoittanut kokonaisen adressin aiheesta ja samassa adressissa vaatinut parempaa kohtelua pedofiileille ja myönteisempää suhtautumista aikuisen ja alaikäisen seksisuhteeseen sekä raiskauksiin. Se vasta olikin kiinnostavaa luettavaa.
Hän kirjoitteli siinä kansalaisaloitteessa, että jos mies kaataa naisen ja repii tältä vaatteita päältä ja nainen reagoi siihen potkaisemalla miestä munille, niin miksi se munille potkiminen katsotaan pienemmäksi teoksi, kuin vaatteiden väkisin repiminen?
Mies29v + 1 v siis on saanut munillepotkimistraumansa tehdessään raiskausyritystä, josta nainen on ilmeisesti päässyt livahtamaan karkuun.
Siitä johtuu nyt kaikki katkeruus naisia kohtaan.
T. Keittiöpsykologi
----
Nainen kaataa miehen sänkyyn ja alkaa repiä vaatteita kiimaisena mieheltä. Mies vetää nyrkillä hampaat sisään. Kumpi pahempi, raiskauksen yritys vai "pahoinpitely"?
Tässä mennään nyt niin marginaalissa. Kuinka moni nainen edes saa kaadettua sen miehen sinne sänkyy.? Minulla ei edes ole iso mies, mutta en saisi häntä väkisin sänkyyn kaadettua. Ja sitten se,että mies saa varmaan vähemmälläkin väkivallalla naisen pysäytettyä kuin lyömällä hampaat kurkkuun. Mutta oletko oikeasti sitä mieltä,että jonkun 15-17 vuotiaan tytön pitäisi alkaa miettiä, kun raavas mies käy puistossa puskasta kimppuun,että voinko nyt yrittää pitää miestä käsistä kiinni,ettei pääsisi raiskaamaan. Mitä luulet miten tytön käy? Jaksaako pitää miestä paikallaan, ettei mies pääse raiskaamaan. Naisella ainoa puolustus keino on yrittää potkaista munille. Ei heikommalla osapuolella ole vaihtoehtoja. Jos sen raiskauksen saisi pysähtymään pelkällä ranteeseen tarttumisella niin sehän olisikin helppoa. Vahvempi pystyy taltuttamaan heikomman vähemmälläkin väkivallalla. Heikommalla voi olla vain se yksi keino ja sen on tepsittävä kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapiirissä on ikävä kyllä naisia, jotka harrastavat tuota miestensä vähättelyä. He saattavat julkisesti kertoa kaikkien kuullen, mitä tyhmää tai ajattelematonta mies on tällä kertaa tehnyt. He myös nimittelevät ja nälvivät jatkuvasti. Sitä ei ole kiva kuunnella, parisuhteen ongelmat pitäisi ratkaista jotenkin muuten kuin ilkkumalla julkisesti ja nöyryyttämällä.
Jotkut naiset ilmeisesti hakevat julkisella vähättelyllä tukea siihen, että he ovat oikeassa ja mies väärässä. Naiset myös saattavat olla väsyneitä siihen, että kodin, työn ja lasten lisäksi he saattavat kantaa vastuun miehenkin hyvinvoinnista (ruokkiminen, pyykkäys, miehen päätoiminen). Monet miehet ovat kuin isoja lapsia. Mistään ei oteta vastuuta ja kotona ei osallistuta mihinkään ellei nainen selkeästi erikseen pyydä. En siis ihmettele, miksi naiset väsyvät.
Mutta joka tapauksessa pitäisi keksiä jokin muu ratkaisu ongelmiin kuin ilkeily ja vähättely julkisesti.
Kumma kyllä se fakta, että miehet tekevät keskimäärin enemmän ansio- + kotitöitä unohtuu aina jonnekin. Sinulla ilmeisesti on todisteet, että nalkuttamista ja julkista sheimaamista tapahtuu vain niissä perheissä jossa mies on vätys?
Ihmettelen sitä, miksi naiset eivät kestä naisten arvostelua juuri ollenkaan. Silloinkaan vaikka syytä on arvostella moraalia, epäystävällistä ja epäkunnioittavaa käytöstä, härskiä vallan tavoittelua miehiltä ja yhteiskunnan tasolla, jne. Missä ovat naiset, jotka rehellisesti myöntävät nykyisissä naisissa olevan jotain pahasti vialla? Vai onko niin, kuten vanhassa sadussa, että keisari itse piti uusia vaatteitaan oikein komeina, vaikka toiset näkivät selvästi, että hän on alasti?
Suomalaisnaisten ulkonäöstäkin voidaan olla montaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Johan on sovinistinen ja naisia väheksyvä kirjoitus!
Sitä paitsi, maailman sivu ovat naiset ja miehet kommentoineet mies- ja naisystäviään kavereilleen. Väestöliiton naispuolinen asiantuntija vaan ei koskaan kuule sitä, miten miehet keskenään kommentoivat naisia. Äijäporukan jutuissa sitä vasta naisille naureskellaankin!
Hienosti taas ohitetaan itse aihetta. Ilmeisesti sinä olet nainen, mutta silti todistanut monen monia miesten saunailtakeskusteluita?
NAISETHAN ne tietää miehiäkin paremmin mistä MIEHET puhuvat. Tästä on kyse, mutta sinäkään et sitä tajua! Pyhän Vulvasi voimalla luulet tietävän kaiken paremmin kuin yksikään mies?
Metsämies kirjoitti:
Nainen on panopuu ja koira on todellinen ystävä joka ei teeskentele.
Miksi panopuu ei saisi väheksyä käyttäjäänsä joka ei ole arvoa ansainnut? Miksi pitäisi arvostaa jotakin sellaista joka ei arvosta sinua? Koira on muuten vielä useammin nimenomaan sen panopuun paras ystävä kuin sen panian.
Ai sinä olet tuhansia vuosia elänyt, kappas vaan. Me muut emme niin pitkään täällä pysy.