Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väestöliiton asiantuntija: naiset väheksyvät miehiä.

Vierailija
13.01.2016 |

http://m.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2016011320954202_lz.shtml

Naiset vaativat miehiltään täydellisyyttä, tavallinen ei kelpaa. Miehiä myös arvostellaan ystävättärille. Monet miehet ovat aivan rikki tämän jatkuvan väheksymisen vuoksi. Erityisesti näin on käynyt kilteille ja avuliaille miehille.

Av-mamma, tunnetko piston sydämessäsi? Nyt kommenttia kehiin!

Kommentit (595)

Vierailija
41/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa oli myös hauskaa se, että käytös alkaa kun lapset tulee kuvioihin. Tätä sitten hämmästeltiin. :D

Totta kai siinä käy niin, ennen lapsiahan mies pystyy nostamaan kytkintä ilman suuria tappioita ja terapioida itsensä ehjäksi Thaimaan reissulla. Lapset kuvioon mukaan ja sitten alkaa pitkä helvetti, jota kutsutaan perheeksi.

Naiset tuntuvat tästä kyllä kovasti nauttivan. Kovin erilaisia taidamme olla.

No kun asenne on miehillä tuo, niin ei se perhe-elämä oikein tahdo onnistua. Mies haluaa kauniin seksikumppanin ja mennä miten haluaa, nainen haluaa läheisyyttä ja sitoutumista ja henkistä yhteyttä. Ei oikein toiveet kohtaa!

Vaikuttaa enemmän siltä, että naiset haluavat Tukholman-syndroomalla varustetun panttivangin jota voi kiduttaa ja uhata satuttaa lapsia jos toinen pohtii pakoa.

Vierailija
42/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kokoontuvat kaveriporukalla ja valittavat miehistään. 

Miehet kokoontuvat kaveriporukalla ja valittavat naisistaan. 

Oliko tämä nyt siis jotenkin uusi asia jollekulle kun pitää ihan artikkeli kirjoittaa? 

Väestöliiton parisuhde keskuksen johtaja: "Miesten tekemä vähättely ei ole minulle tuttu ilmiö. Parisuhteiden kohdalla olen huomannut jo viiden vuoden aikana sen pikemminkin niin päin, että miehet kehuvat ja kiittelevät puolisonsa sinnikkyyttä, vaikka suhteessa on vaikeaa."

Iloista tässä on se, että joku asian sanoo.

Surullista se, että sen sanoo Väestöliiton edustaja mikä tarkoittaa että ovat huolissaan seurauksista.

Varmaa on se, että naiset eivät tule muuttamaan käytöstään millään tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun kaverit koskaan puhu pahaa miehistään, ellei se ole aiheellista. Itselläni ei ole miestä, jota väheksyä. Enkä haluakaan, kun olen lesbo.

Kukas sen päättää onko pahan puhuminen aiheellista? Ai naiset ite... No mut sehän on reilua!

Jos kaverin mies haukkuu avopuolisonsa ulkonäköä ja mm. rintoja, alistaa, hakkaa tavaroita rikki, kaahaa lapset autossa raivopäisenä, huutaa muiden ihmisten ilmoilla naiselleen että sinä olet hiljaa ja sinä et saa puhua, vaikka nainen puhuisi päivän ostoksista, niin tämähän ei ole lassukan mielestä missään nimessä epäasiallista käytöstä mieheltä, josta sietääkin puhua??

Vierailija
44/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet korostaa seksiä liikaa ja se on yks syy miksi joidenkin naisten on vaikeaa arvostaa miehiä.osalla miehistä ei ole normaaleja käytöstapoja.

Ite en oo ikinä erityisemmin pitänyt miehiä mukavana seurana mutta siihen on monta syytä enkä jaksa kaikkia selittää.

Vierailija
45/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa oli myös hauskaa se, että käytös alkaa kun lapset tulee kuvioihin. Tätä sitten hämmästeltiin. :D

Totta kai siinä käy niin, ennen lapsiahan mies pystyy nostamaan kytkintä ilman suuria tappioita ja terapioida itsensä ehjäksi Thaimaan reissulla. Lapset kuvioon mukaan ja sitten alkaa pitkä helvetti, jota kutsutaan perheeksi.

Naiset tuntuvat tästä kyllä kovasti nauttivan. Kovin erilaisia taidamme olla.

No kun asenne on miehillä tuo, niin ei se perhe-elämä oikein tahdo onnistua. Mies haluaa kauniin seksikumppanin ja mennä miten haluaa, nainen haluaa läheisyyttä ja sitoutumista ja henkistä yhteyttä. Ei oikein toiveet kohtaa!

Ei varsinkaan kun yrität valehdella mitä nainen oikeasti kaikista eniten haluaa mieheltä.

Vierailija
46/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun kaverit koskaan puhu pahaa miehistään, ellei se ole aiheellista. Itselläni ei ole miestä, jota väheksyä. Enkä haluakaan, kun olen lesbo.

Kukas sen päättää onko pahan puhuminen aiheellista? Ai naiset ite... No mut sehän on reilua!

Jos kaverin mies haukkuu avopuolisonsa ulkonäköä ja mm. rintoja, alistaa, hakkaa tavaroita rikki, kaahaa lapset autossa raivopäisenä, huutaa muiden ihmisten ilmoilla naiselleen että sinä olet hiljaa ja sinä et saa puhua, vaikka nainen puhuisi päivän ostoksista, niin tämähän ei ole lassukan mielestä missään nimessä epäasiallista käytöstä mieheltä, josta sietääkin puhua??

Onko kaverisi ajatellut käydä vaikka seksuaaliterapautulla jos ei laukea muutoin kuin tuollaisen miehen kanssa?

Vierailija
47/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse väittäisin, että tämä miesten väheksyminen ei rajoitu pelkkiin parisuhteisiin. Minä näen tätä vähättelyä joka paikassa, ihan tv-sarjoissa, elokuvissa, somessa, lehdissä jne..

Eipä se minun elämääni kauheasti hetkauta, mutta aina joskus on ihan kiva kuulla jotain positiivistakin, aivan kuten te naisetkin joskus sitä kaipaatte. Tunteva ihminen mieskin on ja jatkuva negatiivinen rummutus rupeaa pidemmän päälle rasittamaan, varsinkin kun ei pystytä mitään hyvää näkemään kenessäkään tai missään.

Ihan uteliaisuudesta kysyn, millaista väheksymistä miehet kokee mainitsemissasi tilanteissa/asioissa? En lue juorulehtiä, meillä ei näy telkkari, somessa kukaan ei hauku muuta kuin yksilöitä, niin en ihan oikeasti tiedä.

Täällä av:lla tietysti törmää kaikkeen kakkaan, mutta suurin osa keskusteluista keskittyy kyllä naisten haukkumiseen ihan ulkonäöstä lähtien.

Vierailija
48/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaverisi ajatellut käydä vaikka seksuaaliterapautulla jos ei laukea muutoin kuin tuollaisen miehen kanssa?

Aika asiaton ja mauton viesti. Toivottavasti ymmärrät hävetä.

Vierailija
49/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs hätä tässä? Naiset eivät ole enää taloudellisesti riippuvaisia miehistä ja suhtautuvat miehiin niin kuin miehet ovat aina suhtautuneet naisiin. Mistä miehet ruikuttavat? Vaimo ei ole minkään arvoinen mutta huomiota pitäisi silti saada. En tajua.

Naisille on aina sanottu, että

PARISUHTEESSA EI VOI MUUTTAA TOISTA VAAN AINOASTAAN ITSEÄÄN.

Katsokoot miehet nyt puolestaan peiliin.

Vierailija
50/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä ne parhaimmat keskustelut syntyvät usein juuri naisten kesken. Naiset jakavat ajatuksiaan miehiä enemmän. Itse esim naispuolisen ystävän kanssa kaupunkilomaillessa käyn jatkuvaa dialogia elämän eri ilmiöistä, miehen kanssa samanlaista jatkuvaa keskustelua, jossa pompitaan asiasta toiseen, ei synny. Ystävättäreni kanssa nauretaan niin, että tulee melkein pissat housuun ja kohta jo itketään jotain toisen menetystä...Minusta jakaminen ja avoimuuson se naisten keskinäinen juttu, joka tekee naisten ystävyyssuhteista niin syviä ja hyviä. Ystävätär kuuntelee, mies alkaa aina ratkaista asioita. Parisuhteesta saan eri asioita kuin ystävyyssuhteistani.

Vierailija
51/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika asiaton ja mauton viesti. Toivottavasti ymmärrät hävetä.

Oliko kaverisi siis hindu tai muslimi ja kyseessä pakkoavioliitto? Anteeksi, en tiennyt.

Vierailija
52/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on nyt tilaisuus olla mies kirjoitti:

Mikäs hätä tässä? Naiset eivät ole enää taloudellisesti riippuvaisia miehistä ja suhtautuvat miehiin niin kuin miehet ovat aina suhtautuneet naisiin. Mistä miehet ruikuttavat? Vaimo ei ole minkään arvoinen mutta huomiota pitäisi silti saada. En tajua.

Olenko miehenä kollektiivisesti vastuussa edellisten sukupolvien asenteista? Tarvisiko minun jotenkin hyvittää asia??

Vierailija
53/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet ovat katsoneet peiliin. Mistä luulet MGTOW:n syntyneen?

Vierailija
54/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no en oikeastaan. Olen ihan mielelläni sinkku vaikka ikuisesti jos ei löydy juuri sitä mikä kiinnostaa. Nykyään ei ole mikään pakko pariutua. Miehistä harvemmin puhun kenellekään.

Eräänlainen nykyihmisen harha.

Tai voihan sitä olla yksinään jos tyytyy vähempään. Fakta on se, että elämä kallistuu jatkuvasti. Edelleen kuitenkaan harvalla on varaa ylemmän keskiluokan elintasoon yksinään. Asutaan ahtaasti, autoja hyvä jos yksi koppero jne. Puhumattakaan siitä, ettei varallisuus kartu vanhuuden varalta niin optimaalisesti kuin se voisi karttua.

Ja vaikka yksin olossa on puolensa, en saata olla miettimättä millaista elämä yksin on sitten vanhana. Myönnän sen joskus hiipivän mieleen vaikka olen piintynyt sinkku (inhoan tuota sanaa). Semminkin kun sairastuminen esim. vie helposti pinnallisemmat ihmissuhteet mukanaan.

Ne kaveritko ovat sitten auttamassa ikisinkkua kun tämä on vanha ja saattaa kaivata apua? Olen nähnyt kun yksi ja toinenkin sinkku on saanut huomata kaverien katoavan jos tulee vastoinkäymisiä tai sattuu olemaan vähän aikaa oikeasti avuntarpeessa.

Vierailija
55/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko miehenä kollektiivisesti vastuussa edellisten sukupolvien asenteista? Tarvisiko minun jotenkin hyvittää asia??

Et voi hyvittää asiaa. Olet paha, syntymästä kuolemaan ja ennen sekä jälkeen sen. -Feministi

Vierailija
56/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse väittäisin, että tämä miesten väheksyminen ei rajoitu pelkkiin parisuhteisiin. Minä näen tätä vähättelyä joka paikassa, ihan tv-sarjoissa, elokuvissa, somessa, lehdissä jne..

Eipä se minun elämääni kauheasti hetkauta, mutta aina joskus on ihan kiva kuulla jotain positiivistakin, aivan kuten te naisetkin joskus sitä kaipaatte. Tunteva ihminen mieskin on ja jatkuva negatiivinen rummutus rupeaa pidemmän päälle rasittamaan, varsinkin kun ei pystytä mitään hyvää näkemään kenessäkään tai missään.

Ihan uteliaisuudesta kysyn, millaista väheksymistä miehet kokee mainitsemissasi tilanteissa/asioissa? En lue juorulehtiä, meillä ei näy telkkari, somessa kukaan ei hauku muuta kuin yksilöitä, niin en ihan oikeasti tiedä.

Täällä av:lla tietysti törmää kaikkeen kakkaan, mutta suurin osa keskusteluista keskittyy kyllä naisten haukkumiseen ihan ulkonäöstä lähtien.

No ihan jo pelkkiä sit comeja katsomalla törmää vähättelyyn, mies kuvataan vajaaälyiseksi idiootiksi joka ei osaa mitään ja on täysin naisen tossun alla. Jaksaako tuokaan sama vitsi naurattaa, jos sen on kuullut miljoona kertaa. Siinä nyt yksi esimerkki, lehdissä on varsinkin kolumneissa paljon tätä miesten vähättelyä, hesarista sitä voi esim. lukea tuon tuostakin.

Vierailija
57/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat vaan semmosia ressukoita. Niitä saa pyöritellä ihan miten haluaa kun hieman vihjaa petihommista.

Näinhän narsistit usein selittävät tekosiaan.

Vierailija
58/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesviha on teille palstamammoille niin normi, että ette sitä enää itse edes tunnista. Surullista.

Vierailija
59/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs hätä tässä? Naiset eivät ole enää taloudellisesti riippuvaisia miehistä ja suhtautuvat miehiin niin kuin miehet ovat aina suhtautuneet naisiin.

Efekti on nimenomaan päinvastainen. Miehiä ei ole perinteisesti kiinnostanut juuri ollenkaan naisen tulot ja varallisuus eikä se ole muuttanut asiaa, että nykyään naisetkin käyvät töissä. Naisista on taas vaan tullut entistä ahneempia rahanperässä juoksijoita sen jälkeen kun alkoivat käymään töissä ja sen huomaa myös siinä, että miehessäkin naiselle tärkeintä on nykyään raha.

Vierailija
60/595 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no en oikeastaan. Olen ihan mielelläni sinkku vaikka ikuisesti jos ei löydy juuri sitä mikä kiinnostaa. Nykyään ei ole mikään pakko pariutua. Miehistä harvemmin puhun kenellekään.

Eräänlainen nykyihmisen harha.

Tai voihan sitä olla yksinään jos tyytyy vähempään. Fakta on se, että elämä kallistuu jatkuvasti. Edelleen kuitenkaan harvalla on varaa ylemmän keskiluokan elintasoon yksinään. Asutaan ahtaasti, autoja hyvä jos yksi koppero jne. Puhumattakaan siitä, ettei varallisuus kartu vanhuuden varalta niin optimaalisesti kuin se voisi karttua.

Ja vaikka yksin olossa on puolensa, en saata olla miettimättä millaista elämä yksin on sitten vanhana. Myönnän sen joskus hiipivän mieleen vaikka olen piintynyt sinkku (inhoan tuota sanaa). Semminkin kun sairastuminen esim. vie helposti pinnallisemmat ihmissuhteet mukanaan.

Ne kaveritko ovat sitten auttamassa ikisinkkua kun tämä on vanha ja saattaa kaivata apua? Olen nähnyt kun yksi ja toinenkin sinkku on saanut huomata kaverien katoavan jos tulee vastoinkäymisiä tai sattuu olemaan vähän aikaa oikeasti avuntarpeessa.

Mahtaneeko sitä puolisoakaan tuossa vaiheessa enää olla....miehet kun tuppaavat vaihtamaan nuorempaan kun vaimo ikääntyy ja rupsahtaa. Puhumattakaan vakavasta sairaudesta. Valtaosa omaishoitajista kun on naisia. Miehet tyrkkäävät vaimonsa laitokseen ja ottavat terveen tilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän