Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilannenopeudet talvisilla teillä saavat minut raivon partaalle

Vierailija
13.01.2016 |

Se että on tiet jäässä ja näkyvyys hieman normaalia huonompi lumipyryn takia ei tarkoita, että viidenkympin alueella pitää ajaa kolmea kymppiä. En ostanut 60 tonnin BMW:tä siksi että saisin körötellä sen kanssa jonkun AV-mamman toytota yariksen perässä kahta kymppiä.
Vähän lisää kaasua nyt sinne liikenteeseen. Sitä varten ne talvirenkaat vaihdetaan autoon että talvellakin voi ajaa ihmisten nopeuksilla.

BMW-Mies39

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Vierailija
2/49 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole liikenteessä sen takia, että joku "kiireinen" kusipää tulee päälle ajaessaan liian suurilla tilannenopeuksilla huonoissa olosuhteissa, kuvitellen omaavansa ritariässämäisen ajotaidon.

Näitä ääliöitä näkee ihan liikaa, kun ohi on päästävä paikasta ja olosuhteista riippumatta, ihan sallittua nopeuttakin ajettaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sen auton voi jäättää kotiinkin jos ei uskalla ajaa.

Vierailija
4/49 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä arvetenkin ajat ilman turvaväliä siinä edellä ajavaan. Tapat vielä jonkun, toivottavasti itsesi.

Vierailija
5/49 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi neliveto.

Nysväreistä pääsee kyllä ohi kun heidän kipponsa eivät kiihdy mihinkään.

Vierailija
6/49 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten ostit sen auton? Sen suorituskyvyn mukaisestihan sillä ei voi ajaa Suomessa ikinä.

Vierailija
7/49 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä saada "kasvot" teille sankareille jotka huonossa säässä sitten taas muodostatte sadan auton kolariletkoja. Ajatte urku auki vaikka näkyvyys 10 metriä, ja keräätte sitten niitä mageita autojanne bussien ja rekkojen persuksista.

Vierailija
8/49 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Saksaan ja aja siellä vain moottoriteillä, niin helpottaa! Tuskin siellä kovin monta av-mammaa on.

Vierailija
9/49 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten ostit sen auton? Sen suorituskyvyn mukaisestihan sillä ei voi ajaa Suomessa ikinä.

En ole ap mutta totean että kyllä suorituskykyä voi käyttää Suomenkin teillä.

Äkkiä se on laitonta mutta mitä siitä. Ja näillä keleillä suorituskykyä on juurikin kyky kiihdyttää liukkaalla.

Vierailija
10/49 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen myös. Saksalainen auto on tehty saksalaisiin olosuhteisiin (Autobahn ja rajoittamaton nopeus).

Vierailija
11/49 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta totean että kyllä suorituskykyä voi käyttää Suomenkin teillä.

Äkkiä se on laitonta mutta mitä siitä. Ja näillä keleillä suorituskykyä on juurikin kyky kiihdyttää liukkaalla.

Öh...googlaapa mitä suorituskyky tarkoittaa ja miten sitä käytetään. Liukkailla kiihtyminen riippuu renkaista, ei suinkaan moottorista.

Vierailija
12/49 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin ap jonkun sinun sielunkumppanisi? Hän oli ihmetyksekseni halunnut mennä tutustumaan mutkan kohdalla sen turvakaiteen takaisiin näkymiin. Ei siellä minun mielestäni mitään niin ihmeellistä ole, tavalliset motarin heinikot, nyt vieläpä lumen alla.

Ainakaan minun perääni ei kannata ajaa, koska minä siinä selvittelyvaiheessa todennäköisesti käyn hieman kuumahkona, on sekin tullut kertaalleen todettua. Ja koska olen tällainen hento ja viaton nainen vainen, niin se olet sinä kaaharimies ja tuuppari joka tulet ottamaan vastaan ensin solvaukseni ja raivoni ja vieläpä sen jälkeen maksat joka saatanan euron ja iloisesti sen teetkin - kuten kuuluukin. Jos kaaharimiehellä napsahtaa siinä vaiheessa, niin mitään en ole koskaan sanonut, joten kaahari on paitsi kaahari, nyt myöskin pelottava mies joka käy liikenteessä viattoman vieraan naiseen riveleihin sen jälkeen kun kolauttaa ja on itse ainoa syyllinen. Autoilemisiin. Muisk.

Vierailija
13/49 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä saada "kasvot" teille sankareille jotka huonossa säässä sitten taas muodostatte sadan auton kolariletkoja. Ajatte urku auki vaikka näkyvyys 10 metriä, ja keräätte sitten niitä mageita autojanne bussien ja rekkojen persuksista.

Voi kulta pieni. On ihan omaa fantasiaasi tuo että ap olisi niitä ketkä lumipöllyssä ajavat liian lähellä edessäajavaa.

Itsekään en ole vaikka ajankin aina ylinopeutta siitä suuresti nauttien.

Vierailija
14/49 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään mummo ratissa, mutta mulla on pieni auto ja huonot - vaikkakin uudehkot - talvirenkaat. Jäisellä tiellä auto lähtee luisuun helposti. En halua tappaa itseäni, en lapsia, en vanhuksia, en edes sinua, joten vähennän nopeutta, jos auto meinaa muuten lähteä käsistä.

Vierailija
15/49 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tänään yhden auton ojassa. Siinä kohtaa tietä oli jyrkkä mutka. Ja auton merkki oli BMW. Itse köröttelin siihen mutkaan alinopeudella. Ja mun auto on Opel. Ja olen av-mamma.

Vierailija
16/49 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäkin nyppii se, jos joku ajaa merkittävää alinopeutta. Enemmän ymmärrystä multa kuitenkin näille hidasteleville teiden tukkijoille kuitenkin irtoaa, kuin kaahareille. Tässä eräskin päivä ajelin seitsemääkymppiä tiellä, jolla rajoitus oli juurikin se 70km/h. Ohitseni kaahaa joku perheauto, mies ratissa ja lapset takapenkillä. Luulisi, että olisi omien muksujen hengellä edes vähän väliä, mutta ei näemmä. Kun on kiiiiiiiiiire niin on kiiiiiiire.

Vierailija
17/49 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viime talvena sain aikaiseksi vain 4 auton kolarin vaikka ainekset parempaankin olisi ollut,oma auto jäi ehjäksi.

Vierailija
18/49 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kyykytin perässä roikkuvaa bemaristia talvella mutkaisella ja liukkaalla tiellä Hiacella jossa oli uuden karheat nastarenkaat ja sopivasti lisäpainoa perällä.

Bemarikuski yritti aluksi pysyä perässä kaikin keinoin,saatoin suunnilleen aistia sen suunnattoman vitutuksen kun hiace pakeni näköpiiristä yhä kauemmas ja kauemmas.

Aina ei kannata kisata,vastassa voi olla suht kokenut kilpakuljettaja.

Vierailija
19/49 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että on tiet jäässä ja näkyvyys hieman normaalia huonompi lumipyryn takia ei tarkoita, että viidenkympin alueella pitää ajaa kolmea kymppiä. En ostanut 60 tonnin BMW:tä siksi että saisin körötellä sen kanssa jonkun AV-mamman toytota yariksen perässä kahta kymppiä.

Vähän lisää kaasua nyt sinne liikenteeseen. Sitä varten ne talvirenkaat vaihdetaan autoon että talvellakin voi ajaa ihmisten nopeuksilla.

BMW-Mies39

Malliesimerkki siitä, miksi uudet bemarit joutuvat tilastojen mukaan paljon useammin onnettomuuksiin, kuin ne yarikset. 

Vierailija
20/49 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on 18v mopopoika ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme