29v, 30v ja 42v äidiksi. Kysy jotain! :)
29-vuotiaana synnytin kaksostytöt. 30-vuotiaana tytön. 42-vuotiaana pojan.
Kommentit (25)
Mitkä ovat tämän viikon lottoarvonnan seitsemän oikeaa numeroa? Kiitos! Ja onnea vanhemmuuteen.
Näyttäisi että olisi tullut ainakin 2 kysymystä, mutta en näe niitä...
Miksei Minna ole soittanut mulle vielä, meidän piti nähdä kaupungilla tossa tunti sitten? Oisko ylitöitä?
Tiedosta kiitollinen kirjoitti:
Koetko olevasi joku erityinen lumihiutale kun kysymyksiä kerjäät?
En koe, mulla on nyt vaan tylsä hetki niin ois kiva jos ihmiset vaikka kyselis jotain. :)
Aika suuri ikäero lapsilla kolme teini-iän kynnyksellä olevaa tyttöä ja sitten poika. Hankittiinko tämä lapsi, koska haluttiin epätoivoisesti poikaa ?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat tämän viikon lottoarvonnan seitsemän oikeaa numeroa? Kiitos! Ja onnea vanhemmuuteen.
En kyllä osaa yhtään sanoa. :)
Vierailija kirjoitti:
Miksei Minna ole soittanut mulle vielä, meidän piti nähdä kaupungilla tossa tunti sitten? Oisko ylitöitä?
Saattaapi olla. :)
Miksi maailma on muuttunut hulluksi? Miksi taharrush-partiot on päästetty ympäri Suomea?
Vierailija kirjoitti:
Aika suuri ikäero lapsilla kolme teini-iän kynnyksellä olevaa tyttöä ja sitten poika. Hankittiinko tämä lapsi, koska haluttiin epätoivoisesti poikaa ?
Meillä ei ole yhtäkään lasta hankittu epätoivosta, vaan syy miksi ollaan hankittu lapsia niin on rakkaus näitä lapsia kohtaan. Voit myöskin varmasti ajatella että jos olin 30-vuotiaana 3 lapsen äiti joista nuorin vauva ja vanhimmat vasta 1v ikäisiä, niin siinä oli ihan tarpeeks tekemistä, ei ihan heti tehnyt mieli seuraavaa lasta vaan teki mieli keskittyä näihin olemassa oleviin...
Mutta joo, myönnän sen että 3 tytön jälkeen, 1 poika oli positiivinen yllätys! Kyllä me silti tytöstäkin olisi tykätty jos sieltä sellainen olisi tullut. :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi maailma on muuttunut hulluksi? Miksi taharrush-partiot on päästetty ympäri Suomea?
Sitä minäkin mietin... Enkä pidä ajatuksesta yhtään, tälleen 3 nuoren naisen äitinä..... !
Oliko yli 40v vielä helppoa tulla raskaaksi vai kestikö kauemmin kuin nuorempana?
Miksi pitää (naisena) tehdä lapsia yli nelikymppisenä?
Miten meni nelikakkosena synnytys?
Ite olen 38 ja mietin et vieläkö uskaltais..
Vierailija kirjoitti:
Oliko yli 40v vielä helppoa tulla raskaaksi vai kestikö kauemmin kuin nuorempana?
6kk yritettiin miehen kanssa ennen kun tärppäsi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää (naisena) tehdä lapsia yli nelikymppisenä?
Siksi koska jos niitä haluaa silloinkin?
Kato mun mies on mua 4v nuorempi, joten kuopuksen syntyessä hän oli 38-vuotias ja ollessaan 37-vuotias, kun olin itse 41 niin hän ehdotti mulle että tehtäisiinkö vielä yksi, niin oisko mun pitäny kieltäytyä vaan ihan sen takia et oon 40+ kun kuitenkin itse vielä myös lasta halusin?
Miten tytöt suhtautuivat ? Tuliko irvailuja ? Hehän jo tietävät totuuden siitä, miten tälläistä tapahtuu. Miten elämänne nyt muuttuu ? Itse en kyllä enää tuossa iässä lapsia hankkisi. Vaikka olen 32, tunnen itseni jo ihan ikälopuksi ja suren vanhenemistani.
Vierailija kirjoitti:
Miten meni nelikakkosena synnytys?
Ite olen 38 ja mietin et vieläkö uskaltais..
Kyllä uskaltaa, jos siltä tuntuu. :)
Synnytys sujui ongelmitta.
Vierailija kirjoitti:
Miten tytöt suhtautuivat ? Tuliko irvailuja ? Hehän jo tietävät totuuden siitä, miten tälläistä tapahtuu. Miten elämänne nyt muuttuu ? Itse en kyllä enää tuossa iässä lapsia hankkisi. Vaikka olen 32, tunnen itseni jo ihan ikälopuksi ja suren vanhenemistani.
No mä täytän tänä vuonna 50v, mieti sitä. Onneksi en todellakaan kokenut 32-vuotiaana itseäni ikälopuksi, vaan nuoreksi vetävän näköiseksi naiseksi ja 3 pienen lapsen äidiksi.
Tytöt eivät todellakaan irvailleet siitä että saavat pikkuveljen, päinvastoin, ovat empatiakykyisiä ja fiksuja tyttöjä joten iloitsivat tulevasta pikkuveljestä, ymmärtävät miten suuri lahja sisarukset ovat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä täytän tänä vuonna 50v, mieti sitä. Onneksi en todellakaan kokenut 32-vuotiaana itseäni ikälopuksi, vaan nuoreksi vetävän näköiseksi naiseksi ja 3 pienen lapsen äidiksi.
Tytöt eivät todellakaan irvailleet siitä että saavat pikkuveljen, päinvastoin, ovat empatiakykyisiä ja fiksuja tyttöjä joten iloitsivat tulevasta pikkuveljestä, ymmärtävät miten suuri lahja sisarukset ovat!
Se miten elämämme on muuttunut, niin tytöt ovat lentäneet jo pesästä ja nyt minä, mieheni ja 7-vuotias poikamme asutaan kolmestaan omakotitalossa. :) ja meillä on myös 5-vuotias kultainennoutaja.
Koetko olevasi joku erityinen lumihiutale kun kysymyksiä kerjäät?