Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Repivä" tunne alavatsassa

Vierailija
13.01.2016 |

Minulla on ollut tänään todella outo tunne alavatsassa. Sellainen "repivä" tunne, esim. jos niistän tai liikahdan oudosti, tuntuu kuin jokin repeäisi alavatsassa :D menkkojen ei pitäisi alkaa vielä n. viikkoon, mutta pientä tiputteluvuotoa on, jota minulla on usein menkkojen välissä. Ennen ei kuitenkaan ole tällaista ollut. Onko muilla ollut tällaista tunnetta ja mistä voisi johtua?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole ollut "repivää tunnetta"? :D

Vierailija
2/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä on. Olen ajatellut sen olevan lihasjumi tms. Tulee, kun esim. nopeasti vaihtaa asentoa tai just aivastaa kovasti. Syön e-pillereitä, joten ei pitäisi ainakaan mitään ovulaatiokipua olla. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ethän ole raskaana? kuulostaa repäisykivuilta!

Vierailija
4/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on usein kuukautisten aikoihin. Minulla on todettu endometrioosi ja olen ajatellut kivun liittyvän siihen. Äkilliset liikkeet, aivastus ym. saavat kivun aikaan.

Vierailija
5/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Numero kakkonen ei ainakaan ole raskaana, tai sitten on ollut raskaana jo vuosia. :>

Vierailija
6/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuollaiset kivut johtuivat munasarjakystasta - loppuivat heti leikkauksen jälkeen. Kannattaa nyt seurailla. Jos kivut jatkuvat ja ovat häiritseviä niin käy lääkärissä.

Vierailija
7/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Repäisykivut? Siis mitä ne ovat? :) En tietääkseni ole, vaikka olisi periaatteessa mahdollista. Ja kun tuota tiputteluakin on niin en usko? Kuinka pian noita repäisykipuja tulee? Ap.

Vierailija
8/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni tuollaiset kivut johtuivat munasarjakystasta - loppuivat heti leikkauksen jälkeen. Kannattaa nyt seurailla. Jos kivut jatkuvat ja ovat häiritseviä niin käy lääkärissä.

Numero 2 täällä taas. Mulla on ultrassa todettu munasarjassa kysta, mutta sille ei tehty mitään. Hmm, ehkä se johtuu sitten siitä. Menin aikoinaan lääkäriin kovan kivun vuoksi, sain Panacodit eikä sama kipu ei ole enää toistunut. Tuota repivää kipua aina välillä on. Nice to know!

Vierailija
9/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että olisi mistään gynekologisesta vaivasta kyse, sillä olen tuon epämääräisen tiputtelun vuoksi käynyt useita kertoja lääkärillä. Viimeisen kerran vasta vähän aikaa sitten, ja on tehty varmasn kaikki mahdolliset tutkimukset. Ap.

Vierailija
10/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli suolitulehdus, joka muuttui parissa päivässä todella tuskaiseksi.

Vierailija
11/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tää kipu tuntuu enemmän oikealla puolella alavatsaa... ap.

Vierailija
12/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan vastata kuinka pian raskauden alettua ne repäisykivut tulevat? Ap

Vierailija
13/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Eikö kukaan osaa sanoa kuinka pian raskauden alussa repäisykipuja voi tulla?

Vierailija
14/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli tuollaisia oireita ollessani raskaana :)

Vierailija
15/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli tuollaista raskaana. Alkoi melko pian. Myös vihlominen kohdun tietämillä liittyi raskauteen.

Vierailija
16/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niitä repäisykipuja voi alkaa tulla aika pian sen jälkeen kun alkio on kiinnittynyt kohtuun ja kohtu alkaa kasvamaan.

Vierailija
17/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla klamydia oireili noin.

Vierailija
18/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsakivet tekivät mulla vastaavat oireet. Kipulääkettä suoneen ja odotella että tulee pois.

Vierailija
19/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Repäisykivut? Siis mitä ne ovat? :) En tietääkseni ole, vaikka olisi periaatteessa mahdollista. Ja kun tuota tiputteluakin on niin en usko? Kuinka pian noita repäisykipuja tulee? Ap.

Itselläni oli noita kipuja kummassakin raskaudessa jo aika varhain (alle rv10->). Alkuraskaudessa ne liittyvät kohdun kasvuun. 

Vierailija
20/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, aika moni vastannut, että koki tällaista raskaudessa :o Mitenkäs kun mulla on nyt ollu muutaman päivän hyvin niukkaa tiputteluvuotoa, voinkohan silti olla raskaana... Tänään alkoi nämä oireet ja ovis on ollut tod.näk. n. viikko-1,5 sitten...