Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Repivä" tunne alavatsassa

Vierailija
13.01.2016 |

Minulla on ollut tänään todella outo tunne alavatsassa. Sellainen "repivä" tunne, esim. jos niistän tai liikahdan oudosti, tuntuu kuin jokin repeäisi alavatsassa :D menkkojen ei pitäisi alkaa vielä n. viikkoon, mutta pientä tiputteluvuotoa on, jota minulla on usein menkkojen välissä. Ennen ei kuitenkaan ole tällaista ollut. Onko muilla ollut tällaista tunnetta ja mistä voisi johtua?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minullakin johtui raskaudesta ja myös toispuoleinen vihlonta, joka johtui varmaan munasarjasta. Alavatsatuntemuksia oli kyllä todella aikaisessa vaiheessa..kuukautiset taisi olla päivän myöhässä, kun tein testin koska olo oli niin outo.

Vierailija
22/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla puolella teillä oli vihlontaa raskauden alussa? Mulla tuntuu oikealla puolella. Välillä muuallakin alavatsassa, todella alhaalla. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umppari?

Vierailija
24/30 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna minulla on ollut myös alaselkä kipeä. Tosin se tuntuu vähän samanlaiselta kivulta, mitä minulla on joskus jos olen nukkunut huonossa asennossa. Hmm... ap.

Vierailija
25/30 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis repäistykivuthan on yleisimpiä alkuraskaudessa. Mulla on ollut kanssa tuota kipuilua esim aivastaessa vajaan vuoden, mutta ei lääkärissä ikinä ole asiaan mitenkään reagoitu. Mulla kanssa e-pillerit käytössä, liittyiskö siihen jotenkin?

Vierailija
26/30 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa sun olisi tehdä nyt testi, niin saat raskauden poissuljettua/tiedät että olet raskaana. Itsellä oli myös alkuraskaudessa (ehkä viikolla 5) samanlaista. Toisaalta mulla on myös ovulaation aikaan samanlaista, eli ei välttämättä johdu raskaudesta. Voi olla mitä vaon, vaikka ihan joku lihasjumikin. Tai kysta. Mahdollisuuksia on monia :D Mutta tuo raskaus nyt on ekana helpoin varmistaa.

Vierailija
27/30 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko hyöty tehdä vielä testiä kun menkkojen pitäis alkaa ehkä (epäsäännölliset) suunnilleen ensi viikon puolivälissä? Ap.

Vierailija
28/30 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä siinä juuri mitään menetäkään :) osta ihan perus markettitesti, maksaa alle 3€ ja siinä paketissa on kaksi liuskaa, tee toinen heti ja jos on nega niin toinen vaikka viikon päästä :)

Vierailija
29/30 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin on ihan mahdotonta mennä tai ostaa se raskaustesti?

Sisäelimiin viittaavat kivut voivat olla oikeasti hengenvaarallisiakin, mutta totta kai palstan mammat ovat pätevämpiä diagnosoimaan aloittajan kivut kuin yksikään lääkäri.

Vierailija
30/30 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tänään myös lanne kipeä oikealta puolelta, aika alaosasta. Voikohan näillä oireilla olla jotain tekemistä keskenään? Ap