G: Miten miehesi huomioi Ystävänpäivän?
10 lempiväristäni ruusua, suklaaleivos & kortti =)))
Kommentit (27)
Mies on hyvä ostamaan puseroita minulle, ostaa aina hyvän kokoisia ja muutenkin mieleisiäni.
Minä tein hänelle laskiaispullia (valmispullista tosin).
Aika vähäistä tälläiset juhlimiset nykyään kun meillä on vauva joka vie kaiken energian.
salmiakkipussin, jonka nimi oli " kulkuset" (pussissa aasin kuva, jolla " kulkuset" loistaa punaisina). Eilen naurettiin sille ketjulle täällä, missä joku valitteli lapsen perhepäivähoitajan kutsuneen lapsen kiveksiä kulkusiksi...
Alkuillasta minä laitoin ruokaa ja annoin miehelleni lahjaksi suklaatia sekä nallekoristeen. Ja juuri parhaillaan mies laittaa lempparijälkkäriämme, köyhiä ritareita vadelmahillolla ja kermavaahdolla.
Ja hiihtolomalla lähdetään etelään, mutta se nyt ei enää kyllä ole ystävänpäiväjuttu, vaan ihan muuten vaan kiva reissu :)
Mahtaakohan tietää, että tänään on ystävänpäivä. En muistanut minäkään häntä mitenkään, ei ole tapana.
rakkaudesta ruokaan jonka oli töistä saanut.
Kukkia en saa edes pyytämällä, en tajuu miks se ei kehtaa ostaa kukkia kun se on maailman luonnollisin asia et mies ostaa joskus kukkia naiselle. Ite annoin kortin ja sellasen huumorilla höystetyn suklaan.
Vierailija:
käytiin kyllä tänään shoppailemassa ja syömässä ilman lapsia, mutta oltas menty muutenkin...
Koemme enemmän olevamme rakastavaisia kuin ystäviä!
Ystäville lähettelin viestejä ja lapset teki kamuille kortteja...
Hän antoi minulle Body Shopin hemmottelupaketin.
:)