Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kollegani, tuttavani parisuhde.

Vierailija
13.01.2016 |

Tunsin kollegani ennestään jotenkuten. Olimme samaa ystäväpiiriä, muttemme keskenään ystäviä. Tapasimme yhteisen ystävän luona noin neljä kertaa vuodessa. Kollegalla oli ihana perhe, kaksi ihanaa lasta ja mukava vaimo. Tapasimme viimeisen kerran yhdessä joulun alla 2013.

Mies tulikin samaan työpaikkaan, missä minä olin (ja olen), alkuvuodesta 2014. Hänellä synkkasi heti yhden toisen kollegan kanssa. Jopa niin, että he alkoivat tehdä projekteja enemmän ja enemmän yhdessä ja näyttivät viihtyvän myös työajan ulkopuolella keskenään.

Kesällä firman kesäpäivillä nuo kaksi olivat jo avoimia suhteestaan. Kollega oli kuitenkin vielä naimisissa, mutta mitä ilmeisimmin ero jo aivan selvä.

Tuosta meidän firmaan tulosta on nyt kaksi vuotta. Kollegat ovat menneet kihloihin ja toinen on maha pystyssä. Häät ilmeisesti keväällä.

En ymmärrä. Aivan selvä työpaikkaromanssi, mutta se tuhosi toisen ihanan perheen. Ja minkä takia!?!

MÄ VIHAAN SUA, PELLE! OLET ÄLLÖTTÄVÄ!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät miten ihana se liitto oli??

Vierailija
2/11 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät miten ihana se liitto oli??

Tämä! Kokemuksesta sanon, että kukaan ei tule liittoon väliin, ellei siellä ole ennestään tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit itsekin olla ihastunut mieheen, miten muuten jonkun toisen elämä  sinua noin sairaalloisesti vihastuttaisi.

Vierailija
4/11 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä et ymmärrä? Mitä sinun pitäisikään ymmärtää? Jos tarkoitat, ettet hyväksy vaan paheksut, niin mikä siinä, senkun paheksut vaan.

Vierailija
5/11 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali, kulta<3

Vierailija
6/11 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa avioliitossa oli se kolmannen mentävä aukko. Se on vaan sitä elämää! Onnea heille, jotka uskaltavat elää sellaista elämä jota itse haluavat toisten pahennuksesta huolimatta.

Vierailija
7/11 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what?! Jokaisella on itsemääräämisoikeus elää elämäänsä niin kuin haluaa. 

Vierailija
8/11 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa avioliitossa oli se kolmannen mentävä aukko. Se on vaan sitä elämää! Onnea heille, jotka uskaltavat elää sellaista elämä jota itse haluavat toisten pahennuksesta huolimatta.

No en ymmärrä ihan ap:n raivoa, mutta onhan tuo aika nopeaa toimintaa jos jo vauva tulossa. Niitä miehen vanhempia lapsia ajatellen siis, eipä sillä muuten niin väliä.

Vierailija
9/11 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuule varmaan silkaa pahuuttaa tuhosi onnellisen perheen!

Vierailija
10/11 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen uusperheen onneenkin vielä kolmannen osapuolen mentävä aukko tulee, kunhan lapsukainen syntyy ja vuoroviikkoralli alkaa... Turha näitä murehtia, jokaiselle ansionsa mukaan.

Vierailija
11/11 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia<3

Kyllä sinäkin vielä löydät sen oman kultasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi