Rakastan miestäni vaikka en halua häntä suudella! Muilla vastaavaa?
Kommentit (11)
Minä rakastan suutelemista! Olisi hirveää, jos puoliso ei haluaisi suudella.
Mieheni rakastaa minua, mutta ei ihmeemmin suutele. :) enemmänkin pussailee. Kaikki ei vaan tykkää, I guess...
Mulla päinvastoin, haluan suudella miestä, jonka kanssa en halua suhdetta. On vaan ihanaa kun syljet sekoittuu toisiinsa.
Suuteleminen on kyllä jännä juttu, se vaatii ihan erityistä kemiaa ja tietty myös suutelutapojen täytyy kohdata jotta olisi miellyttävä kokemus.
Mulla on vähän sama, että en kauheesti tykkää suudella miestäni. Tykkään suutelusta, mutta meidän suutelutavat ei oikein kohtaa ja en ole saanut aikaiseksi tästä jutella. Mies on mun makuun vähän turhan "tunkeileva", ehkä jopa "aggessiivinen" suutelija, joten se homma on sitten jäänyt vähemmälle. Pitäis varmaan jutella koska tiedän että hän osaisi suudella hillitymminkin (kokemusta esim. julkisella paikalla). Oma moka kun en ole saanut sanotuksi ja nyt se sitten vasta hankalaa on ottaa puheeksi kun yhteiseloa takana jo reilu 5 vuotta.
"Hei btw jos vähän himmaisit tota pussailutyyliäs niin ois parempi", vai miten sen sit sanois? :D Haisee sen henkikin välillä, kun ei mitenkään turhantarkka oo tosta hammashygieniastakaan aina..
Suutelutyyliero meilläkin. En vaan tykkää siitä kun mulla on sitten koko naama märkä leuasta silmiin, ja atooppinen ihoni kuivaa ja kutisee sekunnin jälkeen. Seksi ja arki sujuu muuten kyllä moitteetta.
Minäkään en tykkää pussailusta. Ja rakastan miestäni ja seksistä tykkään :)
Olen hyvin tarkka hengitykseni hajusta ja hammashygieniasta. Sisarukseni ovat aina suorasukaisesti kommentoineet hengitykseni hajusta. En puhu koskaan kenellekään kasvokkain vaan puhun ihmisen sivulle tai turvallisen välimatkan päästä, olen mestari pidättämään hengitystäni. En edes suukottele lapsani, saati miestäni suulle. En myöskään puhu heille kasvoihin hönkien. Minulta leikattiin nielurisat ja olen käynyt kahdesti vuodessa hammashygienistillä ja -lääkärissä teinivuosista lähtien. Minusta vaan silti tuntuu, että lemutan pahaa hajuani kaikkialle. Nukun aina selkä mieheeni päin ja rakastellessa suutelen kaulaa, rintaa, vatsaa yms. mutta en koskaan suulle. En ole ikinä suudellut intohimoisesti. Henkeä pidättäen pystyn pikaiseen pusuun, mutta en usein ettei mies vaan halua enemmän. Jos henkikin haisee raadolle, mille mahtaa suu maistua? Alkuaikoina valmistaudun suukotteluun ennen tapaamisia pesemällä suuni ja kieleni lähes vereslihalle ja silloinkin pystyin vain pussailemaan henkeä pidätellen. Joskus haistelen salaa mieheni nukkuessa hänen hyvää tuoksuaan ja haaveilen kiihkeästä kielisuudelmasta, joka johtaisi estottomaan rakasteluun...
Sama täällä. Mieheni haluaa aina suudella kun rakastelemme. Itse voisin olla suutelemattakin. Rakastan miestäni kuitenkin aivan mielettömän paljon. Yhdessä oltu 16 v.