Jasmin Vähäkangas on kotiäiti
Miksi ei vaan voi sanoa ettei kummallakaan ole töitä?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on vanhempainvapaalla. Vauvansa ei ole vielä vuottakaan. Päivähoitoonko se pitäisi jo panna?
Eihän sitä koko elämää voi kotona olla ja voihan Marko mennä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on vanhempainvapaalla. Vauvansa ei ole vielä vuottakaan. Päivähoitoonko se pitäisi jo panna?
Jos äiti on kotona lapsensa kanssa sen ensimmäisen elinvuoden, ei se tarkoita että hän on kotona koko elämänsä, idiootti. Ja mistä sinä tiedät ettei Marko käy töissä?
Ossian saakoon sisaruksen koska Jasmin tykkää lapsenhoidosta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tulee toinenkin lapsi Jasminille.
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko. Narsistiäiti ei jaksa jakaa huomiotaan kuin yhdelle oman egonsa jatkeelle.
Ilmiannettu hullun läskin haukkumisketju 🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on vanhempainvapaalla. Vauvansa ei ole vielä vuottakaan... Päivähoitoonko se pitäisi jo panna??ikäs veen määrittelijä snä hullu olet muiden elämästä. Tuki turpasi 👹👹👹
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SINÄ MOUKAA VEDÄ KÄTEEN. MAKO TEKEE ELÄMÄLLÄÄN TASAN MITÄ PÄÄTTÄÄ. 👿
Toivottavasti tulee toinenkin lapsi Jasminille.
Näyttää siltä, että tulossa. Siltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vedä löytyyisi... he itse päättelee oman elämänsä.... Mee pesulle
Jasminille sopisi hyvin toinenkin, jos iän puolesta mahdollinen. Jasmin täyttää tänä vuonna jo 44v. Hänen kohdallaan hyvin mahdollinen, kun just saanut yhden. Eli vielä on hedelmällisyyttä vanhempana. Minusta Jasmin nauttii äitiydestä ja se sopii hälle hyvin.
Miehen kanssa kunnon lutkailut kuusysissä ja töräytti ripulit mun kasvoille💩😋💩😮🥒💩
Tykkäsinn😋😮
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa kunnon lutkailut kuusysissä ja töräytti ripulit mun kasvoille💩😋💩😮🥒💩
Tykkäsinn😋😮
Kunnon soosit naamalle🍩🥒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko. Narsistiäiti ei jaksa jakaa huomiotaan kuin yhdelle oman egonsa jatkeelle.
Millä perusteella nän olisi narsisti? Jollain sun pahansuopaisuus perusteellako? Ei yhtään vaikuta narsistilta.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsinn😋😮
Nauttisin.