Mulle tulee vaan surullinen olo noista vanhojentanssikuvista
Iskee taas päin naamaa se, että olen ollut ruma jo 18-vuotiaana ja nyt olen vielä rumempi. En tajua miten nykyään on niin paljon täydellisen kauniita naisia.
(Enkä ihmettele taas yhtään miksi miehet ei ole koskaan olleet musta kiinnostuneita)
Kommentit (42)
Enpä tiedä, kyllä kauneus on aina katsojan silmissä, olen ehtinyt huomata sen kyllä.
Turha rääsyjuhla teineille. Pojat raakileita.
Oon kyllä samaa mieltä että nykyään on ihan valtavasti kauniita nuoria ja osaavat laittautua ihan viimeisen päälle
Pää pystyyn. P***u se on sinullakin.
Ei tarvi enää prinsessahäitä, kun voi prinsessoida kalliilla teini-iässä.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä, kyllä kauneus on aina katsojan silmissä, olen ehtinyt huomata sen kyllä.
Mitä päättelet siitä jos yksikään mies ei ole osoittanut kiinnostusta, edes ne joita olen lähestynyt, ikää mulla 44 v.
Olisiko sulle kelvannut kilttis? 🥺👉👈
Ymmärrän ap. Oon myös itse aina ollut ruma, myös vanhojen tansseissa. Olen aina ollut hoikka, mutta kasvot on vaan niin hirveät. Lukioiässä ei musta kiinnostunut kukaan, eikä ole miehet perässä juosseet sen jälkeenkään.
kyllä nuo navettamekot mualla välttää.
Mä teen töitä nuorten kanssa ja sanon aina että mulla on yksi hyvä elämänohje jota voi soveltaa moneen, se kuuluu näin
Vaatimattoman näköisestä repusta voi usein löytyä parhaat eväät
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä samaa mieltä että nykyään on ihan valtavasti kauniita nuoria ja osaavat laittautua ihan viimeisen päälle
Ei tarvi olla kaunis. Riittää ja on parempikin kun laittautuu sellaiseksi.
Höpöhöpö ihan tavallisia naisia sotamaalauksissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ap. Oon myös itse aina ollut ruma, myös vanhojen tansseissa. Olen aina ollut hoikka, mutta kasvot on vaan niin hirveät. Lukioiässä ei musta kiinnostunut kukaan, eikä ole miehet perässä juosseet sen jälkeenkään.
Sama mullakin. Ruminta mussa on silmät ja hampaat, ja ne on juuri ne tärkeimmät jutut kasvojen ulkonäössä. Ylipainoa ei ole koskaan ollut grammaakaan, mutta onnistun silti olemaan vartaloltanikin ruma. Kunnon epäonnistunut yksilö.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Turha rääsyjuhla teineille. Pojat raakileita.
Noinko kommentoit omien lastesikin tansseja? Ja mitä muuta tuon ikäiset pojat ovat kuin raakileita? Kai he silti saavat osallistua koulun tapahtumaan? Olet todella toksinen vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen töitä nuorten kanssa ja sanon aina että mulla on yksi hyvä elämänohje jota voi soveltaa moneen, se kuuluu näin
Tuo sanonta on vaan keksitty rumien lohdukkeeksi. Ihan hölynpölyä. Eikä ketään edes kiinnosta katsoa sinne repun sisään vaan se nakataan suoraan roskalavalle.
Ap
Alkavat olla naima-ikäisiä jo!
T: Bordellin omistaja
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö ihan tavallisia naisia sotamaalauksissaan.
Eivät nuo ole naisia vaan TYTTÖJÄ. Ja he ovat sonnustautuneet juhlaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on ohje? Eihän tässä ole kehoitusta tai neuvoa mihinkään. Vai onko se ohje että kannattaa olla mahdollisimman ruma?
Itse en kyllä ole samaa mieltä, ihminen voi olla hyvä tai paha ihan olipa kaunis tai ruma.
Kyllä se on toisinpäin , nykyään ei ole enää kauniita naisia.
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000011790931.html