Miten ootte muuttunu vuosien varrella?
Itestä on tullut kolmenkympin tienoilla kotona viihtyvää sorttia, ryypyt on ryypätty, joskus toki kohtuudella tulee lasillinen pari otettua muttei enää veettyä kauheita kännejä. Railakas bile-elämä on taakse jäänyttä elämää. Elämä on nykyään tasaisempaa kuin parikymppisenä. Avioero tuli vuosi sitten, menin parikymppisenä naimisiin pitkäaikaisen poikaystäväni kanssa, jonka kanssa seurustelin 13-vuotiaasta asti. Eron syynä oli, että lapsitoiveet ei meillä miehen kanssa kohdannut ja se johti eroon. Nykyään ajankulukseni vietän aikaa vauvapalstailemassa ja nyt mietinkin onko minusta tullut tylsä täti-ihminen. Ehkä on ainakin joidenkin mielestä. Miten ite ootte muuttunu vuosien varrella?
Kommentit (5)
Kyynistynyt, väsynyt, masentunut, lihonut ja luovuttanut. Mitäpä tässä enää kauan pyörimään.
n30+
Musta-valkoisuus vähentynyt ,näen asioissa myös harmaita sävyjä.Yleinen tiukkapipoisuus vähentynyt. Paino lisääntynyt , ruttuja siellä täällä.Ei jaksa innostua samalla lailla asioista kuin ennen.
Nuoruuden naiivius ja hölmöilyt on jääneet. Pidän vakaasta elämästä ja rutiineista. Olen tullut rohkeammaksi ja viisaammaksi. Nykyään kiinnostaa terveys, mitä en nuoruudessa ajatellutkaan. Maailmankuva on nyt selvä ja omat arvot. Aina en vieläkään tiedä mitä haluan, mutta varmasti tiedän ne asiat, joita en halua.
Herkemmäksi, mutta vähemmän ujoksi ja puheliaammaksi. Teini-iän kapina ja epävarmuus ovat kadonneet. Uskallan olla oma itseni välittämättä siitä, mitä muut minusta ajattelevat.
Olen muuttunut ujosta ja epävarmasta nuoresta ylpeäksi ja vahvaksi keski-ikäiseksi. Olen edelleen hiljainen ja introvertti, mutta elän elämääni pää pystyssä, välittämättä kenenkään puheista ja mielipiteistä. Tiedän mitä elämältäni haluan ja minkälainen olen, ja olen onnellinen siitä.