Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yleinenkin ilmiö? Sisarusten puolisot eivät pidä toisistaan?

Vierailija
12.01.2016 |

Anoppien viha on klassinen tuttu minkä tiedän. Meillä tosin on kummallakin todella hyvät välit anoppeihin ja käydään kummankin vanhemmill usein. Mutta oma vaimo ei siedä veljeni vaimoa. Eikä veljeni vaimo näytä pitävän omasta vaimostani. Eivät puhu keskenään ja varmasti istuvat kaukana toisistaan, eivät huomioi toisiaan yms. oma vaimo onkin tunnustanut minulle että ei pidä kyseisestä ihmisestä oikein. Jännä juttu sinänsä, en ole nähnyt vaimoa kenenkään muun kanssa huonoissa väleissä, eikä tähänkään mitään suurta syytä ole.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksista päätellen joko äärimmäisen yleistä tai sitten äärimmäisen harvinaista. Äärimmäisen mielenkiinnotonta joka tapauksessa. :) Ap

Vierailija
2/9 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kovia kilpailemaan keskenään. Varmaan nyt jo valmistautuvat mielessään riitelemään puolisoidensa perinnöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi pettää veljesi kanssa. Sama juttu miksi anopit vihaa yleensä poikiensa vaimoja - nämä panevat miehensä isää.

Vierailija
4/9 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun siskoni pitää omasta avovaimostani ja minä hänen avomiehestään. Tulemme kaikki erittäin hyvin toimeen.

Vierailija
5/9 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en oikein tule toimeen miehen veljen vaimon kanssa, mutta johtuu siitä, että kohtelee veljeä tosi kurjasti. :/ minun ja siskoni kaikki miesystävät ovat aina tulleet hyvin juttuun , vaikka siskoni kanssa ollaan kuin yö ja päivä.

Vierailija
6/9 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ystävystynyt mieheni veljen vaimon kanssa. Heille on tullut jo ero mutta pidämme tämän ex-vaimon kanssa yhteyttä useammin kuin aikaisemmin, kun tavattiin vain veljesten mukana.

Vierailija
7/9 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tämmöiseen ilmiöön törmännyt omassa lähipiirissä. Yleisempää on etteivät sisarukset pidä toisistaan.

Vierailija
8/9 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei puolestaan synkkaa mieheni siskon kanssa. En varsinaisesti inhoa siskoa, mutta hän vaan ei ymmärrä mun huumoria tai juttuja ylipäätään. Tuntuu, että hän yrittää silti kovasti olla kaveria, mutta mä oon vaan sellainen etäisen kohtelias.

En usko, että tää on mikään ilmiö, teillä ei vaimojen kemiat vaan kohtaa.

Vierailija
9/9 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tule toimeen miehen veljen vaimon kanssa, mutta ei tule kukaan mukaan miehen lähisukulaisista. Että ehkä siinä selitys ja tiedän että tämä rouva ei pidä minusta tai muistakaan miehensä sukulaisista.

Ei olla koskaan oltu missään tekemisissä, en ole siis hänen muroissaan käynyt, päinvastoin, olen kelvannut ilmaiseksi lapsenpiiaksi useamman vuoden ihan monta kertaa viikossa, kiitosta en tosin ole koskaan saanut. Mutta hei, ongelma on hänen, ei minun :)