Mitä hittoa, Alexa?
Ei taida järki paljon päätä pakottaa. "Vähän harmaata, valkoista ja ripaus väriä – ihan kun kesällä konsanaan! Samaa voisi sanoa noista paljaista nilkoista, joka oli huonoin valinta ikinä." Miten kenellekään tulee mieleen lähteä näissä tammikuun pakkasissa ulos paljain nilkoin?
Kommentit (38)
Vittu et on pimeetä jengiä. Hankkikaa elämä.
Mä en voi lukea tuota blogia enää, kun häiritsee niin paljon se suun jatkuva muikistelu asento, luulis jo naaman lihaksiin sattuvan. Näyttää todella epäaidolta.
Niille jotka ihmettelevät kahdesti vaahdottamista: ensimmäinen kerta pesua varten ja toinen sen shampoon "vaikutusta" varten. Minulla esim tuuheuttavat tuotteet. Ja nyt varmaan ihmetellään, eikö se sama aine tuuheuta vaan kerran pesemisellä niin ei. Kokeilkaa itse.
Olen ihmetellyt aivan samaa! 'Muoti'bloggaajat kekkuloivat ulkona -20 asteen pakkasilla mielestään niin staileina ettei pysty edes sukkia pukemaan tai takkia sulkemaan... Hohhoh. Kyse ei kuitenkaan ole minkään malleista muotikuvauksissa, vaan normaaleista parikymppisistä, jotka eivät edes tajua kuinka hölmöiltä näyttävät.
Ei minua ainakaan houkuttele asukokonaisuus, jonka tiedän olevan täysin käyttökelvoton noihin pakkasiin. Ottakaa ne asukuvanne sisällä.
No kun se on trendi! :D Minkä ikäinen Alexa on? Juuri tiistaina kun junat ja bussit olivat myöhässä niin silti nuorilla oli tennarit jalassa ja nilkat paljaana. Katsoin kauhistuneena vieressäni seissyttä tyttöä, jolla nilkat punoittivat O.o Eikä tietenkään pipoa tai lapasia. Omapa on vikansa sitten että palelee ja ihmiset nauravat.
N21
Alexa on hyvä bloggaaja, aiheet ja kuvauspaikat kovinkin ylellisiä, ja hän vaikuttaa vilpittömältä ja tosi herttaiselta. Väkisinkin silti hymyilyttää ja välillä naura(hta)a ääneen kun koettaa (täysin turhaan, riittäisi itsenään!) olla niin kansainvälistä muotibloggaajaa. Kaikki muikistelut ja kasvojenmuokkaukset sun muut on ihan hassuja, erityisesti kun on niin kovin paljon tanakoitunut vuoden-parin sisällä. Genre missä edelleen koettaa olla mukana on kuitenkin langanlaihojen, luonnonkauniiden sirojen naisten. Näkyvä kauneuskirurgia tai kalliit asusteet ei auta jos raamit on tavissuomalaiset. Ne on täydellisen hyvät kunhan ei tee itsestään hassua yrittämällä palavasti olla jotain ihan muuta!
Vierailija kirjoitti:
Alexa on hyvä bloggaaja, aiheet ja kuvauspaikat kovinkin ylellisiä, ja hän vaikuttaa vilpittömältä ja tosi herttaiselta. Väkisinkin silti hymyilyttää ja välillä naura(hta)a ääneen kun koettaa (täysin turhaan, riittäisi itsenään!) olla niin kansainvälistä muotibloggaajaa. Kaikki muikistelut ja kasvojenmuokkaukset sun muut on ihan hassuja, erityisesti kun on niin kovin paljon tanakoitunut vuoden-parin sisällä. Genre missä edelleen koettaa olla mukana on kuitenkin langanlaihojen, luonnonkauniiden sirojen naisten. Näkyvä kauneuskirurgia tai kalliit asusteet ei auta jos raamit on tavissuomalaiset. Ne on täydellisen hyvät kunhan ei tee itsestään hassua yrittämällä palavasti olla jotain ihan muuta!
Kieltämättä tätihabitus on vahva, missä välissä noin suuri muutos on tapahtunut?😲
En ole käynyt Alexan blogissa aikoihin, näyttää ihan eri ihmiseltä jostain syystä nykyisin.
Nyt olisi sopivat säät sille pinkille turkikselle.
Just toi suun muikistelu tekee siitä ihan hupaisan otuksen näköisen. Marsun. Hän yrittää liikaa olla jotain mitä hän ei ole. Aiemmin tyylinsä sopi imageensa paremmin. Suosittelen puheterapeuttia, puheensa on kuin olisi kuuma peruna jemmattuna poskiin. Kuulostaa marsupuheelta. Sitten ne hänestä ihkut sydänaurinkolasit. Kuin vappunaamari olisi isketty päälle. Pikkusöpöilyä ja kiherrystä Nonsense by Alexa podcasteissä. Myötäillään Lindan kanssa, "joo niin mäkin" kiherrykset päälle. Moni aihe pilattu, jos aiotaan puhua seksistä ei tarvitse kihertää joka toisen sanan jälkeen ja olla kaikesta "niin mäkin". Luulisi olevan omia mielipiteitä.
Katselin jotain videota jossa Alexa ja Linda menivät johonkin kuvauksiin. Aamutossut ja aamutakit päällä :DD
Jos joku tietää ketään muuta persjalkaista suomimuumia joka käsittelee kuviaan noin hullun paljon, saa huutaa hep. Noissa insta- ja blogiräpsyissä ole realismia juurikaan, kuten huomasi viimeistään Alexan puoli seiska vierailusta. Lindankin Tukholmassa nähneenä, eipä "ihan" näytä kuviltaan.
Ei oikeesti, onko hänellä joku sairaus? 😲
Uusimmassa meikivideossa kasvoistakin on pyöristynyt aivan järjettömän paljon! Voiko tuo kaikki olla vaan hillittömästi ryöstäytynyttä syömistä vai jotain muuta? Jotenkin kuvittelisi työtään isolta osin ulkoisella olemuksellaan työskentelevän pitävän työvälineet kondiksessa. Tai jospa onkin siirtymässä hiljalleen muihin hommiin.
Olen entinen muotiblogien suurkuluttaja. Nyt olen luopunut lähes kaikkien seuraamisesta. Aivan järkyttävää skeidaa nämä Alexat, Annikat, Annat, Nataliat jne
Seuraan nykyisin vain Susie Lauta. Mikä nainen. Mikä tyylitaju, mikä värisilmä. Mitkä kuvat.