Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hittoa, Alexa?

Vierailija
12.01.2016 |

Ei taida järki paljon päätä pakottaa. "Vähän harmaata, valkoista ja ripaus väriä – ihan kun kesällä konsanaan! Samaa voisi sanoa noista paljaista nilkoista, joka oli huonoin valinta ikinä." Miten kenellekään tulee mieleen lähteä näissä tammikuun pakkasissa ulos paljain nilkoin?

http://alexadagmar.com/light-grey/

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja No fashion Victims Emmi joulukuun lopussa paljain nilkoin ulkona. Miksi? Ovatko ihmiset ihan oikeasti niin uusavuttomia, etteivät osaa enää pukeutua ollenkaan sään mukaan?

http://emmitissari.bellablogit.fi/2015/12/farkkuhaalarihommia/

Vierailija
2/38 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! No eipä tuo ole ainut bloggari, joka ei osaa pukeutua sään mukaan. Monella paistaa nilkat... Vähän mennyt maku tiettyihin 'lempibloggaajiin' juurikin tuon takia. Haluan nähdä asuja, jotka voisin itsekin laittaa päälleni näinä päivinä! Voi olla tyylikäs lämpimästikin. Yhdellä tytöllä oli juuri kaulan ja olat paljastava jumpsuit päällä, ulkona!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pipoa, ei hanskoja, paljaat nilkat ja aamutakki päällä, tätäkö on nykyajan muoti? p.s. hassun näköinen naama

Vierailija
4/38 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu ku Uinolla oli joskus joulukuussa joku asu, jossa oli korkosandaalit. :D En haluu uskoa, että  noi on oikeasti mitään päivän asuja, vaan pelkästään vetästy päälle kuvausta varten – kuten on jo pitkään ollu blogeissa tapana. Ei kai kukaan voi olla noin turhamainen. Tai sit toinen vaihtoehto on se, ettei näissä pahemmin liikuta ulkona, eli mennään joko autolla paikasta toiseen tmv.

Vierailija
5/38 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nuorekas

Vierailija
6/38 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, omatpa on jäätyneet nilkkaansa. Mutta kyllä on ruma naama... tosi oudon näköinen.

Vierailija
7/38 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Asutaankohan me samassa Helsingissä? Ei tulis pieneen mieleenkään lähteä ulos a) tennareissa b) takki avoinna c) ilman hanskoja, huivia ja pipoa... Alexa taitaa vielä asua lähempänä merta kuin minä, eli kotoa lähtiessään joutuu vielä kylmemmän tuulen armoille. Hyrrrrr!

Vierailija
8/38 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai siellä ulkona käydä kuin ottamassa noi kuvat. Camoon...

Vierailija
9/38 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai siellä ulkona käydä kuin ottamassa noi kuvat. Camoon...

Päivän asu = viiden minuutin asu

Vierailija
10/38 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nauratti edellisessä postauksessa se, kun kertoi aina pesevänsä hiukset kahdesti. Kun on niin paljon tukkaa. Mitäh? :D jos vaikka sillä ensimmäisellä pesukerralla levität sen shampoon joka paikkaan, niin ei tarvi kahdesti pestä ja kuivattaa päänahkaa...

Vierailija
11/38 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nauratti edellisessä postauksessa se, kun kertoi aina pesevänsä hiukset kahdesti. Kun on niin paljon tukkaa. Mitäh? :D jos vaikka sillä ensimmäisellä pesukerralla levität sen shampoon joka paikkaan, niin ei tarvi kahdesti pestä ja kuivattaa päänahkaa...

paljon tukkaa? ihan normaalilta hiusmäärältä tuo silmääni näyttää tai siis melkein jokaisella vastaantulijalla on tuon verran tukkaa :D mutta joo itsekkin pesen välillä hiukset kahdesti mutta tämä vain jos on ollut esim juhlat ja hiukset ovat täynnä kaikkia muotoiluaineita yms. hän pesee varmaan toppatakkinsakin kahdesti kun on niin paljon täytettä ettei kerralla lähde puhtaaksi :(

Vierailija
12/38 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kyllä maku tästä tätsystä

Vierailija
13/38 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja No fashion Victims Emmi joulukuun lopussa paljain nilkoin ulkona. Miksi? Ovatko ihmiset ihan oikeasti niin uusavuttomia, etteivät osaa enää pukeutua ollenkaan sään mukaan?

http://emmitissari.bellablogit.fi/2015/12/farkkuhaalarihommia/

Ihan ot, mutta lopetin aikoinaan Emmin blogin lukemisen, kun minua alkoi ärsyttää maahan tuijottelu ja "radiohiljaisuus" -sanan liikakäyttö. En olo moneen vuoteen kurkannutkaan hänen blogiaan ja kappas mitkä siellä heti osuu silmiin :D

Vierailija
14/38 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä noita tulee jatkuvasti vastaan nilkat, pää ja kädet paljaina, tennareissa ja ohuissa avoimissa takeissa kulkien. Halveksuen tuijottavat toppahousuja ja talvikenkiä, mutta itse pyllähtelevät tennareillaan. On huvittavaa katsoa sitä tärinää kovassa pakkasessa ja tuulessa.

Vierailija
15/38 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin jo koko syksyn kun bloggaajat viilettää paljain nilkoin vaikka on kylmä. Ja sitten yllättäen ollaan koko ajan flunssassa?

Vierailija
16/38 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin samaa! Ja muutenkaan hiusten pituuksia ei edes kuuluisi pestä, pelkkä päänahan pesu riittää, sillä huuhtomissvaiheessa valuva shampoo putsaa pituudet tarpeeksi hyvin.

Tai ehkä Alexa käyttää niin paljon muotoilutuotteita (luultavasti :D) ettei ne lähde irti.

Vierailija
17/38 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha mitä ihmettä!

Vierailija
18/38 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexalla on kyl tosi hyväkuntoiset hiukset siihen nähden, että pesee ne kahdesti.

Tai sit ihana Balmainin shampoo onkin paskaa eikä pese yhdellä kertaa... :D

Vierailija
19/38 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, minä olen koko elämäni pessyt hiukset kaksi kertaa per suihkukerta, joskus jos ovat likaiset saatan pestä jopa kolme kertaa! :o

Vierailija
20/38 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, minä olen koko elämäni pessyt hiukset kaksi kertaa per suihkukerta, joskus jos ovat likaiset saatan pestä jopa kolme kertaa! :o

Oh why, oh why?