Eikö teitä miehiä muka oikeasti kiinnosta älykkäät naiset?
En jaksa uskoa niin. Ainakin minä olen eksiltä ja nykyisiltä kuullut että älykkyyteni nimen omaan on mukavaa ja varsinkin he toivoiat että lapsemme perisivät älykkyyteni. Miesasiamiespropagandistit tuntuvat vaan innostuvan naisen hedelmmällisyydestä, eli rinnoista, kurvikkuudesta ym. vaikka eikö myös mahdollisten lasten henkisillä kyvyill ole väliä?
Kommentit (27)
Älykkyys naisessa on todella iso plussa. Veikkaan tosin että niille tyhmille autonrassaajille naisen älykkyydellä ei ole mitään merkitystä, mutta meille korkeakoulutetuille sillä ehdottomasti on. Silti, jos on ruma, älykkyydellä ei juurikaan ole väliä koska ruma ei kelpaa älykkäänäkään. Jos on kaunis, kauneus ei pelkästään riitä, vaan pitää olla myös fiksu.
Minä ainakin innostun älykkäistä naisista. Nyt olen tapailemassa naista jolla on tohtorin tutkinto luonnontieteeliseltä alalta. On sen lisäksi vielä kiva, nätti ja hoikka. Kaikinpuolin aivan IHANA!
M47
Tarkottaako hedelmällinen siis heti tyhmää? :o Että pitää olla joko tai, mutta ei molempia. Ja haluuko joku tyhjäpäisen kanssa ollakkaan? Isoja kysymyksiä...
Tottakai kiinnostaa. Olen tavannut elämäni aikani älykkäitä, ja vähemmän älykkäitä ihmisiä, naisia sekä miehiä. Tapailemistani naisista nykyinen vaimoni ei varmasti ole älykkäin, mutta hän on paras soveltamaan, ratkaisemaan ongelmia, ahkera ja luontaisen utelias ympäristöään kohtaan. Kaikki tärkeitä ominaisuuksia, ja itse liitän nämä älykkyyteen. Hänen kanssaan pystyy myös keskustelemaan lähes aiheesta kuin aiheesta, ja se jos mikä on ihailtavaa. Toki hän on myös kaunis ja rakastettava persoona, parempaa vaimoa ei voisi toivoa.
Ei tuo nyt kovin säihkyvää älyä edusta, ainakaan oikeakielisyyden osalta. Wanna-be-älykkö-rumilus-irl, joka etsii syytä saamattomuudelleen?
Älykäs nainen, jolla on myös tunneälyä, on aina mielenkiintoinen. Älykäs jääprinsessa tai yhteistyökyvytön päällepuhuja sen sijaan ei kiinnosta.
Asioiden taitava soveltaminen ja huumorin sävyttämä tilanneäly herättää välittömästi mielenkiinnon.
Knoppitiedolla ratsastavat itsestään liikoja luulevat muka älykkäät naiset ovat isoin turn off.
Omassa vaimossani rakastuin rentoon ja itsevarmaan elämänasenteeseen, jonka älyn tuoma elämän helppous ja itsetunto mahdollistaa.