hiusten värjääminen täysin pieleen
yritin eilen illalla vaalentaa suunnillee keski/vaaleen ruskeet hiukseni vaaleiksi swartzkopf blondauksella, laitoin sen 2 kertaa, tulos oli ällön oranssin keltanen,laitoin sit vielä jonku platina/sinistä pigmenttiä sisältävän blondauksen ja jotai sinistä hoitoa ainetta laitoin lopuks, mut tulos oli edellee ällö keltasen oranssehtava. no tänää sit yritin värjätä takas tummiksi, mut väristä tuli kauhee , jotenki todella outo, sellane ihmeen tunkkanen, jopa ehkä aavistukse harmahtava eikä ollenkaa sellane mitä odotin ja pää laelle jäi vielä jotai vaaleahkoja raitoja eli väristä karmean värinen sekä hiton epätasanen. hiukset on nyt ensinnäki liian tummat ja ällön kirjavat,päälaelta tosi tummat ja latvoista huomattavasti vaalemmat, veikkaampa että se sini pigmentti on syy miksi väri ei tarttunu tai siis tuli nii karmea, toki värinpoiston jälkee väri tarttuu ehkä huonommin, mut en oo ikin nähny hiuksiani näin kamalina, saiskohan kampaajalla niihin edes tasasen värin?? ja vaaleemman ruskeen? lämpimämmän keskiruskeen?
Kommentit (6)
Askorbiinihappoa syväputsariin tai paremman puutteessa shampooseen. Antaa vaikuttaa reilusti saunassa tai pyyhkeen sisässä. Sillä lähtee tummaa pois. Korjaavaa värinaamiota sitten päälle.
Rakkaat ihmiset älkää yrittäkö kotona vaalentaa hiuksianne. Tarkoitan tummanruskeesta ihan blondeiks. Tulos on aina oranssi/keltanen, toki joillekin se kelpaa. Mielummin menette kampaajalle ja annatte ammattilaisen hoitaa sen urakan. Kyllä, se maksaa vähän enemmän mutta on sen arvoista.
Kyllä kampaaja osaa tollaiset korjata. Olisi suosiolla kannattanut mennä sinne kampaajalle ihan alun alkaen jo :D Olis säästyny hiukset sekä rahat. Ikinä ei kannattaisi vaalentaa itse kaupanväreillä, harvoin saa hyvää ja tasaista lopputulosta. Kun hiusta vaalennetaan tummasta vaaleaksi niin se vaalenee näissä väreissä punaoranssi>oranssi>keltainen>''valkoinen'' . Ja yleensä vaalentamisen jälkeen laitetaan aina väri päälle joka just taittaa sitä oranssisuutta/keltasuutta pois. Kaupanväreillä ei siihen oikein kykene...
Oh dear god. Mene annattilaiselle jos pakko värjää. Ja päätä nyt hyvä aikuinen ennen kuin aloitat kaikki hiuksesi tuhoavan värjäysrumban että minkä väriseksi edes haluat! "Blondi joo! Oho ei kiva, tahtoo takas ruskeet, höh miksei tuu sama sävy mikä mul oli vaikka vaa kahdesti vedin värinpoistoo kevyesti ja sit vähä sinistä päälle ja sit viel jorai ruskeet!??1"
Vierailija kirjoitti:
:D Tässä hyvä esimerkki siitä, miksei kannata alkaa itse värjäämään, jos ei tiedä mitä tekee.
Kampaajani kertoi, että hiusten värjääminen on yksi vaikeimmista kampaajan töistä. Siitä huolimatta se on eniten kotona itse tehty juttu...
:D Tässä hyvä esimerkki siitä, miksei kannata alkaa itse värjäämään, jos ei tiedä mitä tekee.